مهاجرت تحصیلی گرجستان

تحصیل داروسازی در گرجستان

تحصیل داورسازی در گرجستان

در مورد تحصیل داروسازی در گرجستان، برای دانشجویان بین المللی، ساختار شهریه آنها، شرایط پذیرش، اعتبار محلی به علاوه بین المللی و برنامه های آموزش انگلیسی در این موسسات داروسازی در گرجستان، با مطالعه این مقاله، اطلاعات کسب کنید. در اینجا، همه چیزهایی را که برای تحصیل داروسازی در گرجستان نیاز دارید، به شما خواهیم گفت.

در این مقاله ما سعی خواهیم کرد دانشگاه هایی که برنامه داروسازی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند را به همراه شرایط لازم برای تحصیل در این برنامه ها همراه با نحوه انتقال موفقیت آمیز از کشور محل اقامت خود به گرجستان برای تحصیل در برنامه داروسازی را، به شما بیان خواهیم کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا به هر چه بیشتر سوالات پاسخ دهد.

شرایط تحصیل داروسازی در گرجستان

دانشجویان خارجی که متقاضی تحصیل در هر یک از دانشکده های داروسازی در جورجیا (GA) هستند، ابتدا باید در آزمون پذیرش کالج داروسازی (PCAT) شرکت کنند. PCAT یک آزمون استاندارد است که به شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای کالج ها و مدارس داروسازی کمک می کند. توانایی های عمومی دانشگاهی و دانش علمی را که شروع آموزش حرفه ای داروسازی نیاز دارد، اندازه گیری می کند. متقاضیان موفق اکنون برای تکمیل مدرک دکترای داروسازی (Pharm.D.) در هر یک از دانشکده های داروسازی در گرجستان (GA) حرکت می کنند. قبل از هر چیز دانشکده داروسازی باید توسط شورای اعتباربخشی برای آموزش داروسازی معتبر بوده باشد. در راستای مهاجرت به گرجستان بایستی اطلاعات کاملی در خصوص تحصیل داروسازی و نحوه پذیرش در کشور گرجستان اطلاع یابید.

دوره های آموزشی داروسازی در گرجستان

کالج فنی آتلانتا یک کالج فنی با فرصت های برابر است که در جورجیا، آتلانتا واقع شده است. به عنوان یک فارغ التحصیل تکنسین داروسازی از این برنامه، واجد شرایط شرکت در آزمون PTCB خواهید بود. این دوره شامل عناوینی مانند مقدمه ای بر مراقبت های بهداشتی، اصطلاحات پزشکی، آناتومی و فیزیولوژی، محاسبات دارویی، اصول توزیع دارو، اصول تهیه و تهیه داروی استریل، فارماکولوژی، فناوری پیشرفته داروسازی و یک تمرین فن آوری داروسازی است. کالج فنی Oconee Fall Lineدر سندرزویل واقع شده است. این کالج دانشجو محور، شغل محور و دارای محیط آموزشی گرم و حمایتی است. این کالج با تجارت و صنعت کار می کند تا آموزش های سفارشی را در دسترس قرار دهد تا فارغ التحصیلان را با فرصت های شغلی بهینه مرتبط کند.

دوره های آموزشی داروسازی در گرجستان

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل داروسازی در گرجستان

برای پذیرش در برنامه حرفه ای در کالج داروسازی دانشگاه جورجیا، دانشجو باید شرایط قبل از داروسازی را تکمیل کند. آموزش پیش از داروسازی مستلزم تکمیل رضایت بخش حداقل 69 ساعت کار آکادمیک با احتساب مدرک داروسازی است. برای چرخه درخواست 2023-2024، آزمون PCAT توصیه می شود، اما لازم نیست. متقاضیانی که ممکن است بخواهند درخواست خود را تقویت کنند، باید در آزمون PCAT شرکت کنند. زمانی که برای اولین بار آزمون PCAT را انجام می دهید، تاریخ های آزمایش تابستان یا پاییز توصیه می شود.

لطفا توجه داشته باشید، آزمون PCAT پس از چرخه درخواست 2023-2024 متوقف خواهد شد. متقاضیان برنامه حرفه ای باید قبل از تکمیل درخواست تکمیلی کالج داروسازی دانشگاه جورجیا، درخواستی را با خدمات درخواست کالج داروسازی (PharmCAS) ارسال کنند. تمام رونوشت ها، امتیازات اختیاری PCAT و توصیه نامه ها باید مستقیماً به PharmCAS ارسال شوند. اگر به کالج داروسازی UGA ارسال شود، چنین مطالبی پذیرفته نخواهد شد.

برخی از الزامات درخواستی جهت تحصیل داروسازی در گرجستان بدین شرح است:

برخی از الزامات درخواستی جهت تحصیل داروسازی در گرجستان

شرایط کار و درآمد داروسازی در گرجستان

کشور گرجستان چشم انداز فوق العاده ای را برای تکنسین های داروسازی ارائه می دهد. با پیشرفت در زمینه پزشکی و با رشد بخش سالمندان جمعیت، نویدبخش خوبی برای داروسازان و تکنسین های داروخانه است. با جمعیت 10.79 میلیون نفر، آمار نشان می دهد که گرجستان تا سال 2030 تعداد 13950 تکنسین داروسازی شاغل خواهد داشت که نسبت به 11240 نفر در سال 2020 افزایش یافته است. BLS بیان می کند که میانگین حقوق یک تکنسین داروخانه در سال 34220$ (دلار) است. ما حداقل 5 شغل مرتبط با رده شغلی صنعت دارو پیدا کردیم که سالانه بیشتر از حقوق معمولی صنعت داروسازی در آتلانتا، پرداخت می شود.

چند شغل مرتبط با رشته داروسازی در گرجستان عبارتند از:

  • داروسازی پزشکی
  • داروسازی محصولات
  • پزشک دارویی

در جدول زیر عناوین شغلی متفاوت در صنعت داروسازی گرجستان برحسب دستمزد (برحسب دلار) در بازه های زمانی متفاوت آمده است:

دستمزد ساعتیدستمزد هفتگیدستمزد ماهانهدستمزد سالانهعنوان شغلی
65.63$2625$11375$136511$داروسازی پزشکی
65.47$2618$11348$136186$داروسازی محصول
62.79$2511$10883$130599$پزشک داروسازی
56.56$2262$9804$117650$مشاور تنظیم مقررات دارویی
56.50$2259$9792$117513$توسعه محصولات دارویی

هزینه تحصیل داروسازی در گرجستان

هزینه اخذ مدرک داروسازی در گرجستان، بسته به نوع دانشگاه می تواند متفاوت باشد. برای تحصیل در رشته داروسازی در گرجستان می توانید هزینه های تحصیلی از 85404$ تا 179408$ (دلار) پرداخت کنید. علاوه بر این، وضعیت داخلی یا خارج از ایالت شما تأثیر زیادی بر هزینه تحصیل شما خواهد داشت.

کالج داروسازی دانشگاه جورجیا انواع مختلفی از بورسیه‌های تحصیلی را به دانشجویان (شامل شایستگی، مبتنی بر نیاز و شغل محور) به دانشجویانی که در برنامه دکترای داروسازی (Pharm.D.) ثبت نام کرده‌اند و معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده می‌کنند یا فراتر می‌برند. درخواست های بورسیه برای ادامه Pharm.D ارائه می‌کند. دانش آموزان باید هر سال به صورت آنلاین ارسال شوند. در صورت وجود هرگونه سوال با موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :