مهاجرت تحصیلی کرواسی

بورسیه تحصیلی در کرواسی

بورسیه تحصیلی در کرواسی

انواع بورسیه تحصیلی در کرواسی وجود دارد که به صورت کلی یا جزئی هزینه های تحصیل را متقبل می شوند. در حال حاضر، درخواست های بورسیه تحصیلی کرواسی توسط همه دانشگاه های کرواسی پذیرفته می شود. در خصوص شرایط تحصیل در کرواسی، نمره آیلتس هرگز یک شرط اجباری برای پذیرش در دانشگاه های کرواسی نیست، زمانی که پذیرش در برنامه های آموزش انگلیسی درخواست می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روش های پذیرش تحصیل در کرواسی را نیز برای شما بازگو خواهد کرد.

شرایط بورسیه تحصیلی در کرواسی

وزارت علوم و آموزش جمهوری کرواسی و برنامه های اتحادیه اروپا بورسیه های تحصیلی یا تحقیقاتی دوجانبه را به دانشجویان و معلمان خارجی موسسات آموزش عالی و همچنین همکاران پژوهشی که قصد کسب تجربه حرفه ای بیشتر در مؤسسات کرواسی را دارند ارائه می دهند. بورسیه های تحصیلی 2 جانبه در کرواسی به دانشجویان آموزش عالی و کارکنان دانشگاه که فعالیت های تحقیقاتی یا آموزشی را انجام می دهند ارائه می شود. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در کرواسی باید در طول سال تحصیلی 2023/2024 (از 1 اکتبر 2023 تا 30 سپتامبر 2024، ژوئیه و اوت بدون استثنا) اجرا شوند.

برنامه بورسیه دانشجویی در کرواسی برای شهروندان کشورها که دارای برنامه همکاری آموزشی معتبر با کرواسی یا توافقنامه دوجانبه امضا شده توسط دولت کرواسی و وزارت مربوطه کشور (یا قلمرو) هستند، باز است. از کاندیداهای بالقوه دعوت می شود تا با ارسال درخواست های خود در سیستم درخواست آنلاین آژانس، برای بورسیه های دولتی کرواسی از طریق Application Pool 1 درخواست دهند. اما بورسیه های دوجانبه در کرواسی را می توان تنها به نامزدهایی اعطاء کرد که توسط موسسات همکار خارجی، یعنی مقامات ذیصلاح ملی مسئول اجرای برنامه های بورسیه های دوجانبه، معرفی شده اند.

کشورهایی که شهروندان آنها ممکن است بر اساس برنامه همکاری آموزشی معتبر و یا یک توافقنامه دوجانبه بورسیه تحصیلی در کرواسی را درخواست دهند عبارتند از:

کشورهای بر اساس برنامه همکاری آموزشی معتبر و توافقنامه دوجانبه بورسیه تحصیلی در کرواسی

مدارک مورد نیاز برای پذیرش بورسیه تحصیلی کرواسی

متقاضیان باید مدارک درخواست خود را در سیستم درخواست آنلاین بورسیه تحصیلی در کرواسی ارسال کنند و با موسسه ملی خود که مسئول انتخاب اولیه متقاضیان است تماس بگیرند و برای بورسیه های دوجانبه نامزد شوند. مقامات ذیصلاح ملی که مسئول اجرای برنامه های بورسیه های دوجانبه در کرواسی هستند، باید نامه نامزدی را از طریق ایمیل (یا پست) ارسال کنند که از طریق آن نامزدهای بورسیه تحصیلی دولت کرواسی در سال تحصیلی 2023-2024 را حداکثر تا 31 مارس 2024 معرفی می کنند.

درخواست معتبر برای بورسیه تحصیلی در کشور کرواسی باید شامل موارد زیر باشد:

  • مدارک مورد نیاز به زبان انگلیسی یا کرواتی که توسط متقاضی در سامانه درخواست آنلاین بورسیه دانشجویی در کرواسی ارسال شده است.
  • نامه ارسال شده از طریق ایمیل (یا پست) به آژانس از طرف موسسه شریک خارجی که توسط آن متقاضی را برای بورسیه های دوجانبه معرفی می کند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش بورسیه تحصیلی کرواسی

بهترین بورسیه های تحصیلی در کرواسی

وزارت علوم و آموزش و پرورش کرواسی بورسیه های دوجانبه را ارائه می دهد که بهترین بورس تحصیل در کرواسی برای دانشجویان بین المللی است. با این بورسیه ها در کرواسی، متقاضیان واجد شرایط این شانس را دارند که تجربه بیشتری در موسسات آموزش عالی کرواسی کسب کنند.

2 گزینه برای دانشجویان بین المللی برای درخواست برنامه بورسیه تحصیلی در کرواسی وجود دارد:

  • از طریق توافقات دوجانبه
  • مطالعات زبان

قراردادهای دوجانبه امضا شده بین کرواسی و سایر کشورها به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد برای این بورسیه اقدام کنند. در همین حال، دانشجویانی که به دنبال تحصیل زبان و ادبیات کرواسی یا مطالعات اسلاو هستند، می توانند گزینه مطالعات زبان را انتخاب کنند. در حالی که دانشجویان بین المللی می توانند درخواست های خود را برای هر 2 گزینه ارسال کنند، توجه به این نکته ضروری است که این وزارتخانه به کسانی که توسط موسسات همکار در کشور خود یا یک همکار کروات زبان معرفی شده اند، بورسیه تحصیلی ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی کرواسی تا سقف شهریه کامل و حدود 250$ (دلار) کمک هزینه ماهانه برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانشجویان کارشناسی ارشد نیز ماهانه 475$ (دلار) کمک هزینه دریافت می کنند. این بورسیه همچنین مسکن و وعده های غذایی یارانه ای را ارائه می دهد. کمک های مالی اراسموس + برای دانشجویان بین المللی از کشورهای اتحادیه اروپا تأمین مالی می کند. به عنوان یک محقق Erasmus+، شما می توانید تا 12 ماه در یک موسسه آموزش عالی واجد شرایط در کرواسی تحصیل کنید.

انواع بورسیه های مهم تحصیلی در کرواسی

بورسیه تحصیلی RIT در کرواسی، واقع در زاگرب و دوبرونیک، یک پردیس ماهواره ای جهانی در موسسه فناوری روچستر در نیویورک، ایالات متحده آمریکا است. این تنها موسسه آموزش عالی در کرواسی است که مدارک کرواتی و آمریکایی را ارائه می دهد. این موسسه به دانشجویان بین المللی واجد شرایط کمک مالی و بورسیه می دهد. در حالی که کمک های مالی به نیازهای مالی دانش آموزان بستگی دارد، موسسه بر اساس دستاوردهای تحصیلی، بورسیه های بورسیه را انتخاب می کند. برای درخواست بورسیه تحصیلی RIT در کرواسی، باید درخواست خود را پس از اعلام مسابقه ارسال کنید. شما می توانید به چندین مسابقه بورسیه بپیوندید و همزمان درخواست کمک مالی کنید.

بورسیه بین المللی بنجامین ای در کرواسی، برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید شهروندان آمریکایی و دانشجویان مقطع کارشناسی در یک موسسه معتبر ایالات متحده باشند. همچنین، متقاضیان باید دریافت کننده کمک هزینه Pell فدرال باشند. متقاضیان موفق 5000$ (دلار آمریکا) دریافت خواهند کرد که می توانند برای هزینه های مربوط به تحصیل، مانند هزینه های تحصیل، کتاب، مسکن و غذا استفاده کنند. علاوه بر این، دریافت کنندگان فقط یک بار می توانند جایزه را بپذیرند. همچنین، باید مدارک خود را توسط مشاور منصوب شده برنامه تأیید کنید. مطمئن شوید که الزامات خود را تکمیل کرده اید و قبل از مهلت مقرر برای صدور گواهی لازم جهت مهاجرت به کرواسی با مشاوران حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :