مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته بینایی سنجی در اوکراین

رشته بینایی سنجی در اوکراین

تحصیل در رشته بینایی سنجی در اوکراین برای دانشجویان خارجی که می خواهند در زمینه اپتومتری متخصص باشند، بهترین تصمیم است. دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در رشته بینایی سنجی، به اوکراین می آیند، دوست دارند در موسسات ملی اوکراین تحصیل کنند، بینایی ابزاری حیاتی، واقعا ارزشمند، برای کارهای روزمره مانند رانندگی ماشین یا قدم زدن ساده از درها است.

برای لذت هایی مانند تماشای فیلم، گرفتن رنگ های باشکوه یک غروب چشمگیر، یا شرکت در سرگرمی هایی مانند طراحی و نقاشی ضروری است. اپتومتریست ها به اصلاح مشکلات بینایی کمک می کنند و حتی می توانند علائم اولیه بیماری هایی مانند دیابت را مشاهده کنند. متهصصان بینایی سنجی در اوکراین به دنبال کمک به بیماران برای رسیدن به بهترین دید ممکن به صورت روزانه هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط رشته بینایی سنجی را به شما خواهد گفت.

مطالعه رشته بینایی سنجی در اوکراین

رشته بینایی سنجی در شهرهای بزرگ اوکراین که دانشگاه های ملی در آن قرار دارند، تدریس می شود و بسیاری از دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف برای تحصیل در رشته بینایی سنجی به اوکراین می آیند. مدرسین حاضر در دانشگاه های بینایی سنجی در اوکراین، متخصص در زمینه بینایی سنجی هستند و به همین دلیل دانشجویان بهره کافی علمی را خواهند برد. دانشجویان خارجی که برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در موسسات اوکراینی آمده اند در خوابگاه های دانشگاهی با تمام امکانات زندگی مدرن زندگی می کنند. در تمام محیط آکادمیک در کشور اوکراین، دانشجویان بین المللی به عنوان یک دانش‌آموز بین‌المللی که دور از وطن هستند، بهترین رتبه را کسب کردند. دانشجویان خارجی با سایر دانشجویان خارجی در اتاق مشترک جهت تحصیل در اوکراین هستند.

دوره های تحصیلی رشته بینایی سنجی در اوکراین

سطوح تحصیلی در رشته بینایی سنجی که در دانشگاه های ملی اوکراین ارائه می شود، به شرح زیر است:

  • کارشناسی اپتومتری، در واقع مدرک کارشناسی در اوکراین برای اپتومتری است که به مدت 4 سال تدریس می شود. همه دانشجویان خارجی سال اول در دانشکده مقدماتی تحصیل می کنند و پس از آن به دوره کارشناسی بینایی سنجی خود می پیوندند.
  • کارشناسی ارشد بینایی سنجی در اوکراین شامل 2 سال تحصیلی است و همه دانشجویان خارجی که مدرک کارشناسی خود را در اوکراین گذرانده اند، مستقیما در دانشکده فارغ التحصیل اپتومتری تحصیل می کنند. ولی دانشجویان خارجی که تحصیلات کارشناسی خود را در خارج از اوکراین گذرانده باشند، باید ابتدا در دانشکده مقدماتی تحصیل کنند.

دوره های تحصیلی رشته بینایی سنجی در اوکراین

الزامات رشته بینایی سنجی در اوکراین

برای دانشجویان بین المللی شرط پذیرش گواهینامه آموزشی 12 ساله است. اتباع تمامی کشورهای آسیایی نیز برای پذیرش در دانشکده بینایی سنجی در مقطع کارشناسی به همان مدرک متوسط ​​نیاز دارند. برای کارشناسی ارشد اپتومتری، این دانشجویان باید کپی مدرک کارشناسی خود را نیز ارسال کنند. دانش‌آموزان نیجریه ‌ای که می‌خواهند در کشور اوکراین در دانشکده اپتومتری تحصیل کنند، باید کپی گواهینامه دبیرستان خود را برای پذیرش ارسال کنند. برای مقطع کارشناسی ارشد در بینایی سنجی در اوکراین، این دانشجویان نیجریه ای باید مدرک کارشناسی خود را نیز ارسال کنند.

دانش جویان نیز باید نسخه گواهی مدرسه متوسطه خود را برای پذیرش در دانشکده بینایی ‌سنجی در مقطع کارشناسی ارسال کنند. برای تحصیلات تکمیلی در اوکراین، دانشجویان باید مدرک کارشناسی خود را داشته باشند که برای پذیرش در ایمیل دفتر پذیرش اسکن می کنند. برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشکده بینایی سنجی، دانشجویان کامرونی نیز باید کپی گواهینامه دبیرستان خود را ارسال کنند، در حالی که برای پذیرش فارغ التحصیل در رشته بینایی سنجی، دانشجویان کامرونی باید کپی مدرک کارشناسی خود را نیز در ایمیل دفتر پذیرش اسکن کنند. در راستای اعزام دانشجو به اوکراین ارائه مدارک لازم جهت تحصیل ضروری می باشد.

شرایط کار بینایی سنجی در اوکراین

مرکز آکادمیک آموزش اپتومتریست ها در اوکراین، دانشکده فیزیک، دانشگاه ورشو، ابتکاری را به نام معاینه بینایی و عینک راه اندازی کرده است. شهروندان اوکراینی که از جنگ در کشور مادری خود فرار کرده اند می توانند معاینه اپتومتریک رایگان و همچنین عینک مناسب دریافت کنند. برخی از مردم که به دلیل جنگ مجبور به ترک کشور خود شده ‌اند، اتفاقا بدون عینک خود را به لهستان می‌رسانند. بر اساس شنیده ها، برخی از آنها حتی آزمایش‌ های پزشکی مناسبی ندارند، یا آزمایش‌ هایی که دارند به روشی بسیار دقیق انجام نمی ‌شوند.

در نمودار زیر میزان درآمد بینایی سنجی بر اساس تجربه در اوکراین به شرح آمار زیر است:

میزان درآمد بینایی سنجی بر اساس تجربه در اوکراین

معاینات بینایی سنجی در اوکراین اغلب در صبح یا اواخر بعد از ظهر انجام می شود، هر روش حدود یک ساعت طول می کشد. در طول 2 هفته ای که پروژه بینایی سنجی در اوکراین شروع شد، بیش از 30 بیمار، از کودکان کوچک تا سالمندان، تحت معاینه قرار گرفتند. دانشجویان کارشناسی ارشد بینایی در اوکراین را بررسی می کنند، در حالی که لنزهای نوری توسط دانشجویان مقطع کارشناسی در طول کلاس های آزمایشگاه بینایی سنجی خود قاب می شوند. موارد دشوارتر در راستای بینایی سنجی در اوکراین نیاز به مشاوره با Justyna Kiermasz و Marlena Bobrowska، اپتومتریست های بسیار مجرب دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تحصیل در بهترین رشته ها را در بهترین کشورها به شما پیشنهاد می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :