مهاجرت تحصیلی استونی

بورسیه تحصیلی در استونی

بورسیه تحصیلی در استونی

برنامه بورسیه تحصیلی در استونی توسط وزیر آموزش و تحقیقات استونی اجرا و سازماندهی می شود. بورسیه تحصیلی در استونی می تواند برای دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در یک موسسه آموزش عالی استونی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند، درخواست شود. برنامه بورسیه تحصیلی استونی از تمام رشته های تحصیلی پشتیبانی می کند. بورسیه تحصیلی استونی می تواند هم برای مطالعات تبادلی و هم برای تحصیلات درجه یک باشد. در انتها این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، شما با تمامی جزئیات بورسیه تحصیلی در استونی آشنا خواهید شد.

شرایط بورسیه تحصیلی در استونی

از نظر تحصیلی، استونی دارای بیش از 150 برنامه درجه منحصر به فرد و با کیفیت است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. در کشور استونی، شما این امکان را دارید که به مدت 9 ماه در این کشور بمانید تا پس از فارغ التحصیلی به دنبال کار بگردید. کشور استونی به عنوان یک جامعه الکترونیکی در نظر گرفته می شود، با کارت های شناسایی الکترونیکی، دولت الکترونیک، سلامت الکترونیک، مدرسه الکترونیکی، پارکینگ الکترونیکی و سایر. شما در یک کشور اروپایی در استونی، تنها حدود 20 دقیقه طول می کشد تا شرکت خود را به صورت آنلاین تأسیس کنید و 99% از امور بانکی به صورت آنلاین انجام می شود.

کشور استونی از نظر کیفیت هوا در رتبه دهم جهانی قرار دارد. استونی همچنین تنها کشور منطقه یورو است که مازاد بودجه دارد. کشور استونی یکی از امن ترین کشورهای جهان است. برای بورسیه دانشجویی در استونی مدرک تحصیلی برای 12 ماه از سال تحصیلی پرداخت می شود، به استثنای آخرین سال تحصیلی اسمی که این بورسیه به مدت 10 ماه پرداخت می شود. بورسیه تحصیلی در استونی حداکثر به مدت 12 ماه در یک زمان اعطاء می شود. در واقع دانشجوی مبادله ای در طول دوره تحصیل در استونی طبق تاریخ های تایید شده توسط موسسه آموزش عالی میزبان، بورسیه پرداخت می شود. بورسیه دانشجویی در کشور استونی تا 10 ماه قابل اعمال است، همچنین برای مطالعات تبادلی حداقل 30 روز پرداخت می شود.

نحوه درخواست بورسیه تحصیلی در استونی

درخواست برای بورسیه تحصیلی استونی باید در محیط درخواست الکترونیکی ارسال شود و درخواست باید به زبان انگلیسی ارسال شود. درخواست برای بورسیه تحصیلی استونی یک بار در سال پذیرفته می شود. آخرین مهلت ارسال درخواست بورسیه دانشجویی در استونی 1 سپتامبر است. همچنین فرصت ارسال درخواست بورسیه تحصیلی در استونی یک ماه قبل از مهلت باز می شود.

در طول درخواست خود برای بورسیه تحصیلی استونی، از شما خواسته می شود اسناد زیر را بارگذاری کنید:

  • فرم درخواست و انگیزه نامه از طریق سامانه درخواست آنلاین
  • کپی پاسپورت یا کارت شناسایی
  • کپی نامه تاییدیه موسسه آموزش عالی در خصوص پذیرش

نحوه درخواست بورسیه تحصیلی در استونی

الزامات بورسیه تحصیلی در استونی

تسهیلات تحصیلی دانشجویان خارجی در استونی در موسسات آموزش عالی استونی پشتیبانی می‌ شود. تسهیلات تحصیلی در استونی می‌ تواند توسط دانشجویان خارجی که می‌ خواهند در سال تحصیلی 2023-2024 در یک موسسه آموزش عالی در استونی به تحصیل بپردازند، در تحصیلات درجه‌ ای رسمی یا به عنوان دانشجوی تبادله درخواست داده شود. تسهیلات تحصیلی توسط اداره آموزش و جوانان استونی اداره می‌شود.

مقدار مبلغی که برای بورسیه دانشجویی در استونی در نظر می گیرند، به شرح زیر است:

مقدار مبلغی که برای بورسیه دانشجویی در استونی

دانشجویان تبادله در طول دوره تحصیلی در استونی بر اساس تاریخ های تأیید شده توسط موسسه آموزش عالی میزانی از معوقه دریافت می کنند. بورسیه دانشجویی در استونی می تواند برای حداکثر 10 ماه درخواست داده می شود. بورسیه دانشجویی در استونی برای تحصیلات تبادلی به مدت حداقل 30 روز پرداخت می شود. دانشجویان درجه بندی برای 12 ماه از سال بورسیه دریافت می کنند، به استثنای سال آخر تحصیلی نامی که بورسیه برای 10 ماه پرداخت می شود. بورسیه برای حداکثر 12 ماه در زمانی اعطا می شود. بورسیه به مؤسسه آموزش عالی میزبان پرداخت می شود که بورسیه را به صاحب بورسیه بازپرداخت می کند.

هدف دریافت بورسیه تحصیلی در استونی

برنامه‌ های تحصیلی دانشجویان جهت اعزام دانشجو به استونی بررسی می‌ شوند و تصمیمات درباره اعطاء مدارک تحصیلی توسط کمیسیون بر اساس ضوابط راهنمایی‌ های مدرک تحصیلی و قوانین رویه کمیسیون اتخاذ می‌ شود. برنامه‌ هایی که به طور کامل تکمیل نشده باشند، به طور مورد نیاز تنظیم نشده باشند، اطلاعات نادرستی را شامل شوند یا با تاخیر ارسال شوند، ارزیابی نمی‌ شوند. درخواست ‌هایی که تا موعد درخواست بورسیه دانشجویی در استونی ارائه شده همراه با تاییدیه پذیرش در یک موسسه آموزش عالی استونی دریافت نشده باشند، پردازش نخواهند شد. هدف این است که در تحصیلات درجه‌ ای جوانان استونیایی مهاجر در دانشگاه‌ های عمومی استونی را پشتیبانی کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امیدوار است در پایان مطالب، پاسخ تمامی سوالات شما را داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :