مهاجرت تحصیلی استونی

اعزام دانشجو به استونی

اعزام دانشجو به استونی

اعزام دانشجو به استونی در سال های اخیر به یکی از رویدادهای تحصیلی تبدیل شده زیرا استونی کشوری منحصر به فرد در کنار دریای بالتیک است. این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان از نظر دیجیتالی است. علاوه بر این استونی از دانشجویان بین المللی واجد شرایط از سراسر جهان استقبال می کند تا برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. دانشجویان در استونی نه تنها از محیط حرفه ای و آکادمیک بلکه از فضای صمیمانه، باز و دوستانه دانشگاه ها نیز قدردانی می کنند.

جمهوری استونی به دلیل ماهیت و برنامه های متنوع در دسترس بدون اشاره به شهریه مقرون به صرفه و هزینه زندگی، یک مقصد دانشجویی محبوب است. اخذ مشاوره دقیق از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین راه برای تحصیل در اروپا به خصوص استونی می باشد. تحصیل در خارج از کشور به ویژه در چنین کشور بزرگی یک تجربه بی نظیر قلمداد می شود. علاوه بر این در استونی معمولا با یک ماشین بیش از 30 دقیقه با یک جنگل یا دریاچه فاصله دارید.

شرایط اعزام دانشجو به استونی

دانشجویان اعزامی برای تحصیل در استونی ابتدا باید برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنند. برای درخواست ویزای تحصیلی استونی حتما باید مدارک زیر را آماده کرده و با خود به سفارت استونی ببرید:

  • سند مسافرتی که در 10 سال گذشته صادر شده باشد. (گذرنامه یا کارت ملی) که حداقل دارای دو صفحه خالی باشد.
  • فرم درخواست به طور کامل تکمیل و امضاء شده
  • یک قطعه عکس در سایز (45*35)
  • بیمه نامه معتبر برای استونی با پوشش حداقل 3000€ (یورو) برای کل مدت اقامت
  • ارائه اسنادی که هدف شما را از سفر به استونی نشان می دهد. شامل مدارکی که ثابت کند متقاضی قصد تحصیل در استونی را دارد.
  • مدارک تایید کننده وسایل معیشت کافی در طول اقامت در استونی
  • اسنادی که محل اقامت و تامین هزینه های اقامت تحصیلی در استونی را تایید می کند.
  • ارائه داده های بیومتریک
  • پرداخت هزینه ویزا به مبلغ 100€ (یورو)

اقامت و اعزام دانشجو به استونی

اعزام دانشجو به استونی در صورتی برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا میسر می شود که با دریافت مجوز اقامت استونی همراه باشد. بنابراین مدارک زیر برای اخذ مجوز اقامت استونی مورد نیاز است حتما این مدارک را آماده کرده و به سفارت استونی ارائه دهید:

  • درخواست دیجیتالی تکمیل شده اجازه اقامت موقت که باید آن را چاپ و امضا کنید. همچنین اطمینان حاصل فرمایید که هر صفحه را مطابق دستورالعمل در برنامه امضا کرده اید.
  • داده های مربوط به بستگان نزدیک و اعضای خانواده که باید به صورت دیجیتالی روی صفحه پر کنید.
  • نامه پذیرش از دانشگاه استونی، که پس از پذیرش دریافت کرده اید.
  • مدارکی که اثبات کند شما درآمد قانونی کافی دارید. شرط درآمد دو برابر سطح معیشتی در استونی برای هر اقامت در استونی است.
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه کپی
  • یک قطعه عکس در اندازه 50*40
  • یک قرارداد بیمه باید برای تمام دوره تحصیل شما در استونی را پوشش دهد.

همچنین پروسه مجوز اقامت موقت برای دانشجویان اعزامی معمولا بین 14 تا 30 روز پس از بازدید از سفارت است.

اقامت و اعزام دانشجو به استونی

بورسیه تحصیلی و اعزام دانشجو به استونی

اعزام دانشجو به استونی با بورسیه تحصیلی، اغلب مورد توجه بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان قرار می گیرد. در بیشتر موارد به دانشجویان بین المللی در استونی 50% بورسیه تحصیلی در دانشگاه ها ارائه می شود. در استونی دانشجویانی که صلاحیت علمی فوق العاده ای را کسب کرده یا به دست آورده اند، مشمول فرصت های بورس تحصیلی بیشتری هستند. همچنین دانشجویانی که در طول دوره تحصیلی خود در این کشور نیز میانگین تحصیلی قابل توجهی داشتند مشمول بورسیه تحصیلی استونی می شوند.

علاوه بر این دانشجویانی که به طور مداوم پیشرفت بالایی دارند نیز واجد شرایط دریافت انگیزه های متعددی مانند کمک هزینه تحصیلی و بورسیه های دانشگاهی و دولتی هستند. دانشگاه های استونی همچنین به دانشجویان بورسیه های فوق العاده مرتبط با ورزش ارائه می دهند. بنابراین دانشگاه ها را از دستاوردهای ورزشی خود مطلع سازید تا بتوانند به شما به عنوان یک دانشجوی ورزشکار بورسیه اعطاء کنند. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به لیتوانی، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

سبک زندگی دانشجویی در استونی

سبک زندگی در استونی بر خلاف سایر کشورهای شوروی به طور قطع مدرن شده و به شدت بر فناوری متمرکز شده است. هنگامی که در تالین، پایتخت استونی هستید فرهنگ شگفت انگیز و سبک زندگی مردم استونی را تا حد زیادی تجربه خواهید کرد. شهرنشینی زیاد استونی به معنای زندگی بیشتر در شهرها است که اکثریت آنها میانه هستند. زندگی در این کشور می تواند بسیار شلوغ باشد زیرا اکثر اهالی استونی اخلاق کاری قوی دارند که باعث می شود بین روزهای کاری بی قرار باشند.

یک نکته جالب در مورد استونی این است که این کشور بالاترین میزان بزرگسالان مجرد را دارد. زیرا اکثر این افراد بدون ازدواج رسمی با هم زندگی می کنند. همچنین فقر ظاهری کمی در این کشور وجود دارد. زیرا استونی از سیستم رفاه اجتماعی خوبی برخوردار است و تاثیر این امر می تواند این باشد که یک جمعیت فقیر ناچیز وجود دارد. افراد سیاهپوست، قهوه ای ها و آسیایی های بسیاری جمعیت استونی را تشکیل می دهند. به همین سبب برای اتخاذ یک تصمیم درست در این خصوص می توانید با متخصصین این حوضه در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :