مهاجرت تحصیلی قبرس

بورسیه تحصیلی در قبرس

بورسیه تحصیلی در قبرس

دانشگاه علوم قبرس، بورسیه تحصیلی در قبرس را مبتنی بر نیاز برای کمک به دانشجویان خارج از کشور برای پوشش هزینه های مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام کرده است. بورسیه تحصیلی برای سال تحصیلی 2023-2024 باز است. بورسیه های دانشجویی در قبرس برای همه دانشجویان بین المللی که مایل به گذراندن یک برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد در CSU هستند باز است.

متقاضیان باید در زمان درخواست برای برنده شدن بورسیه تحصیلی در قبرس نیازهای خود را بیان کنند. دانشگاه علوم قبرس دانشگاهی است که همیشه در حال تغییر است و با زمان شلوغی پیش می رود و از طریق برنامه های بورسیه بین المللی خود از زبان آموزان با کیفیت بالا و دانشمندان و متخصصان نسل های آینده پشتیبانی می کند. دانشگاه علوم قبرس با استفاده از زیرساخت گسترده و جامع و کمک به تحولات بین المللی به عنوان چشم انداز، فرآیند آموزشی مدرن را تسهیل می کند. در ادامه مطالب، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به توضیحات بیشتری درباره بورسیه تحصیلی در قبرس خواهد پرداخت.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در قبرس

وزارت امور خارجه قبرس در چارچوب تفاهم نامه ای که در 13 دسامبر 2021 بین 2 طرف به ابتکار دبیرخانه کل امور اروپا منعقد شده است، بورسیه تحصیلی در کالج اروپا را ارائه می دهد. وزارت امور خارجه با هدف به حداکثر رساندن ارزش افزوده مشارکت قبرس در اتحادیه اروپا به دنبال همکاری با موسسات دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی متخصص در موضوعات اتحادیه اروپا است. کالج اروپا در سال 1949 تاسیس شد. از سال 1992 کالج در 2 پردیس، یکی در بروژ (بلژیک) و دیگری در ناتولین (لهستان) فعالیت می کند. بر اساس مفاد تفاهم نامه، بورسیه تحصیلی در قبرس به مبلغ 27000€ (یورو) برای شهروندان قبرسی که مایل به تحصیل در کالج اروپا برای سال تحصیلی در قبرس 2023-2024 هستند، در دسترس خواهد بود. بورسیه دانشجویی جهت تحصیل در قبرس در واقع هزینه تحصیل و اقامت دانشجوی منتخب را پوشش می دهد.

نکات مهم بورسیه تحصیلی در قبرس

دانشجویان آینده ما ممکن است برای بورسیه تحصیلی بر اساس شایستگی علمی درخواست دهند. این بورسیه از 50% تا 100% تخفیف شهریه آنها متغیر است. همه دانشجویان آینده نگر می توانند برای بورسیه های ورزشی با شواهد عملکرد ورزشی در سطح ملی و همچنین اعضای لیگ های ورزشی عالی یا آن دسته از دانشجویانی که به طور فعال در یک تیم ورزشی CIU شرکت خواهند کرد، درخواست دهند. فرصت های بورس تحصیلی در قبرس برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه بین المللی قبرس در دسترس است.

دانشجویان فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی معتبر حداقل 3.50 و بالاتر از میانگین نمرات تجمعی (CGPA) می توانند برای بورسیه دانشجویی در قبرس درخواست دهند. شما می توانید هزینه های اعزام دانشجو به قبرس را به روش های مختلف چه به صورت آنلاین و چه آفلاین پرداخت کنید. این موارد شامل گزینه پرداخت آنلاین، انتقال تلگرافی و تراکنش های پولی از بانک محلی شما است. دانشجویان در قبرس می توانند شهریه خود را به شعب نوا بانک، بانک گارانتی (پرداخت شعب به موسسه) پرداخت کنند.

نکات مهم بورسیه تحصیلی در قبرس

فرآیند اخذ بورسیه تحصیلی در قبرس

دانشگاه قبرس (UCY) 13 بورسیه تحصیلی جزئی را به شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای تحصیلات یونانی تمام وقت در دانشگاه در مقطع کارشناسی (به استثنای دانشکده پزشکی) ارائه می دهد که از سپتامبر 2022 شروع می شود. این بورسیه ها در قبرس 50% تخفیف شهریه را به دانشجویان واجد شرایط ارائه می دهند و برای مدت 4 سال اعتبار دارند. قبل از شروع تحصیل در مقطع کارشناسی در قبرس، داوطلبان موفق ملزم به گذراندن دوره یک ساله زبان یونانی در مدرسه یونانی مدرن UCY (با هزینه شخصی) برای دریافت گواهی B2 هستند.

برای واجد شرایط بودن برای بورسیه تحصیلی در قبرس، باید شرایط زیر را دارا باشید:

واجد شرایط بودن برای بورسیه تحصیلی در قبرس

مدارک ضروری برای اخذ بورسیه در قبرس

همه متقاضیان جویای اخذ بورسیه تحصیلی در قبرس باید ابتدا برای یک برنامه تحصیلی تایید شده در کالج الکساندر در قبرس درخواست دهند. پس از آن، آنها باید فرم درخواست آنلاین ارائه شده در وب سایت دانشگاه الکساندر در قبرس را تکمیل کنند.

متقاضیان باید مدارک زیر را در زمان پذیرش اخذ بورسیه تحصیلی در قبرس ارائه دهند:

  • مدرک پیش صلاحیت
  • کپی ریز نمرات دانشگاهی
  • گواهی مهارت زبان انگلیسی
  • بیانیه و کپی پاسپورت

داشتن مدرک دیپلم برای کلیه متقاضیان دوره کارشناسی الزامی است. کالج الکساندر در قبرس یک موسسه آموزشی پیشرو است که برای ارائه آموزش حرفه ای به دانش آموزان تشکیل شد. این کالج هم از نیازهای شخصی و هم نیازهای آموزشی دانشجویان حمایت می کند. این دانشگاه از شهرت برتر در تدریس برخوردار است و نرخ اشتغال فارغ التحصیلان بالا را حفظ می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره می کوشد تا راه را برای موفقیت شما هموار سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :