مهاجرت سرمایه گذاری در کرواسی

استارت آپ کرواسی

استارت آپ کرواسی

در سال اخیر، علی رغم آشفتگی اقتصادی که مجموعا بازارهای آمریکا و اروپا را تحت تأثیر قرار داده است، استارت آپ کرواسی مجموعا 845.5 میلیون $ (دلار) سرمایه گذاری دریافت کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشت. صحنه استارت آپ کرواسی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و به دلیل هزینه های نیروی کار کمتر و نیروی کار ماهر، سرمایه گذاران را جذب کرده است. این کشور همچنین تلاش کرده است تا از جاه طلبی های استارتاپی و سرمایه گذاری خارجی از طریق ارگان های مختلف مانند CroStartup حمایت کند که هدف آن تقویت جامعه استارتاپی و قرار دادن کرواسی در نقشه جهانی استارتاپ با یک اکوسیستم قوی و پر جنب و جوش است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه مطالب به توضیحات تکمیلی درباره استارت آپ کرواسی می پردازد.

شرایط استارت آپ در کرواسی

کشور کرواسی به ده ها کشوری پیوست که ویزای نوماد دیجیتال ارائه می دهند، برای جذب استعدادهای خارجی، به اتباع غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا درازمدت در کشور زندگی کنند. در مورد استعدادهای محلی، کرواسی دارای استخر استعدادهای ماهر است، اما روند رو به افزایشی از خروج جوانان از کشور یا ثبت شرکت خود در خارج از کرواسی وجود داشته است. متأسفانه، اکثر شرکت‌های جوان کرواسی IT، کار برون‌سپاری را به جای ساختن برند خود انتخاب می‌کنند.

کاهش بار اداری یکی دیگر از زمینه های بالقوه بهبود است. کرواسی برای رفع موانع و مشکلات مختلف برای شرکت‌ های جوان و استارت‌آپ‌ ها به اصلاحات در مکانیسم‌ های مالیاتی و نظارتی نیاز دارد. راه اندازی CRO یک انجمن ملی استارتاپی است که برای غلبه بر چنین چالش های اصلی در اکوسیستم استارتاپی کار می کند. این کشور با کاهش تشریفات اداری پیشرفت کوتاه مدت داشته است، با این حال هنوز کارهایی برای انجام دیجیتالی کردن فرآیندهای تجاری وجود دارد. به عنوان یک تحول مثبت در زمینه سرمایه گذاری در کرواسی، استراتژی توسعه ملی 2030 با هدف ارتقای تحول دیجیتالی اقتصاد و جامعه به عنوان اولویت اول است.

شرایط استارت آپ در کرواسی

اخذ استارت آپ کرواسی

هم کارآفرینان داخلی و هم خارجی ‌ها در کرواسی می‌ توانند به راحتی استارت‌آپ‌ هایی را در کرواسی راه‌ اندازی کنند. هیچ محدودیتی از نظر تجارت در کرواسی وجود ندارد، تا زمانی که قوانین قابل اجرا رعایت شود. بیشتر استارت آپ ‌ها در کرواسی در بخش گردشگری، صنعت دیجیتال، نرم‌افزار و داده، تولید، طراحی، تجارت الکترونیک، خرده‌فروشی، پزشکی، خودرو و بسیاری موارد دیگر یافت می‌ شوند. علاقه به افتتاح یک استارتاپ در کرواسی بسیار بزرگ است زیرا ایده های تجاری عالی از طریق انواع برنامه های دولتی پشتیبانی و توسعه می یابند.

در مسائل مقررات ثبت ایده و استارت آپ در کرواسی چند نکته قابل توجه است:

  • زمینه ای را انتخاب کنید که فکر می کنید می توانید ایده ها و کسب و کار خود را در آن توسعه دهید.
  • یک طرح تجاری برای جمع آوری سرمایه پس از تشکیل شرکت مورد نیاز است.
  • یک شرکت با مسئولیت محدود برای راه اندازی خود در کرواسی باز کنید.
  • مطمئن شوید که شرایط استخدام را به علاوه شرایط مربوط به حسابداری درک می کنید.

افتتاح استارت ‌آپ ‌ها در زاگرب، کرواسی نه تنها به حداکثر توجه به هر مرحله نیاز دارد، بلکه به کمک و راهنمایی متخصصی نیاز دارد که بتواند کل فرآیند را مدیریت کند. اینجاست که می توانید خدمات نمایندگان تشکیل شرکت ما در کرواسی را استخدام کنید، زیرا آنها در بخش استارتاپ تجربه دارند. آنها همچنین می توانند به شما در تهیه تمام اسناد مورد نیاز، به علاوه طرح تجاری در صورت نیاز کمک کنند.

استارت آپ های برتر در کرواسی

کشور کرواسی به طور فزاینده ای در رادار ما قرار دارد و چشم انداز رشد در سال 2024 امیدوارکننده به نظر می رسد. بنابراین، تصمیم گرفتیم نگاهی دقیق‌ تر به اکوسیستم استارت‌آپی کشور بیندازیم و برای شناسایی 10 استارت‌آپ در مراحل اولیه زمان و تحقیق صرف کردیم. Revuto مستقر در زاگرب یک برنامه تلفن همراه است که برای کمک به کاربران در مدیریت اشتراک خود در عین صرفه جویی و کسب درآمد طراحی شده است. این برنامه از کارت های نقدی و ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. این بر روی Cardano، یک پلت فرم غیر متمرکز ساخته شده است و به عنوان بخشی از اکوسیستم RealFi عمل می کند.

Wasp مبتنی بر زاگرب یک ابزار توسعه نرم افزار است که ساخت برنامه های وب تمام پشته را با استفاده از زبان مختصر و DSL بیانی ساده می کند. این برنامه frontend، backend و استقرار را با استفاده از پشته های توسعه دهنده وب مدرن بدون نوشتن کد boilerplate یکی می کند. بازار استعدادهای درخشان Codemap.io دسترسی به کارشناسان بدون کد از پیش بررسی شده را فراهم می کند. این به کسب‌ و کارها کمک می‌کند تا محصولات دیجیتال را به سرعت راه‌ اندازی کنند، گردش کار را خودکار کنند و بهره ‌وری تیم را افزایش دهند.

تعدادی از استارت آپ های برتر در کرواسی در زیر آمده است:

تعدادی از استارت آپ های برتر در کرواسی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :