مهاجرت سرمایه گذاری در ژاپن

کارآفرینی در ژاپن

کارآفرینی در ژاپن

کارآفرینی در ژاپن، به علت این که ژاپن سومین اقتصاد بزرگ جهان است، جزء بهترین گزینه های سرمایه گذاری در ذهن متقاضیان سرمایه گذاری در جهان قرار دارد. برای صاحبان مشاغلی که مایل به راهیابی به بازار آسیا هستند، کاملا چشم نواز است. با قرار گرفتن در مکان مناسب برای تجارت، وضعیت اقتصادی خوب و غذای فوق العاده، چه کسی نمی خواهد به جزیره گسترش یابد؟

کشور ژاپن تنها بر اساس موقعیت جغرافیایی خود به کسب و کارها اجازه می دهد تا به بزرگترین بخش های بازار آسیا دسترسی داشته باشند. ژاپن با داشتن سومین اقتصاد بزرگ جهان، دسترسی گسترده ای به بازارهای پرواز آسیایی ارائه می دهد. در خصوص اطلاع از شرایط مهاجرت به ژاپن از طریق روش های مختلف از جمله سرمایه گذاری و ثبت شرکت با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

مزایای کارآفرینی در ژاپن

علاوه بر مناظر زیبا و فرهنگ جالب، ژاپن مزایای بسیاری را برای مشاغلی که مایل به گسترش در ژاپن هستند، ارائه می دهد. این 6 مزیت برتر کسب و کار در ژاپن است:

  • دسترسی آزاد به بازار آسیا. گسترش به ژاپن به شرکت ها امکان دسترسی به بازارهای متعدد پرواز را می دهد.
  • دولت ژاپن فقدان FDI (سرمایه گذاری مستقیم خارجی) را تشخیص داده و اقداماتی را برای حمایت بیشتر از شرکت های خارجی که مایل به شروع تجارت خود در آنجا هستند، انجام داده است.
  • فساد پایین
  • وفاداری مصرف کننده
  • نوآوری و فناوری
  • زیر ساخت

ژاپن در مورد همه امور تشریفاتی تجارت دوستانه است. ژاپن از نظر سهولت انجام تجارت در سال 2023 رتبه 29 را در جهان کسب کرد. برای ترویج سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ژاپن، دولت ژاپن “Invest Japan Business Support Centers (IBSCs)” را در JETRO (سازمان تجارت خارجی ژاپن) ایجاد کرد تا به عنوان مراکز پشتیبانی خدمت کنند. اطلاعات در مورد سرمایه گذاری IBSC ها اطلاعاتی را در مورد رویه های سرمایه گذاری به مشاغل خارجی که در ژاپن شروع به کار می کنند، ارائه می دهند.

رتبه کارآفرینی در ژاپن

در جدیدترین یافته ‌های انتشارات بانک جهانی، ژاپن در رتبه ‌بندی سهولت انجام کسب‌ و کار در رتبه 29 قرار گرفت. امروز، برای کشف دلایل این امتیاز ضعیف به عمق می پردازیم. هفدهمین گزارش از مجموعه گزارش ‌هایی است که بانک جهانی منتشر کرده است و نحوه تجارت 190 کشور را اندازه‌ گیری و مقایسه می‌کند. این گزارش ‌ها نگاهی انتقادی به شیوه‌ های نظارتی ارائه می‌کنند که کسب ‌و کارها باید برای باز کردن و فعالیتشان دنبال کنند. رتبه سهولت انجام تجارت ژاپن نسبتا پایین است. البته، اگر تجربه کسب و کار در ژاپن دارید، ممکن است خیلی شوکه کننده نباشد. تولید ناخالص داخلی سوم، ژاپن، رتبه 29 در سهولت انجام تجارت. رتبه بندی های قابل توجهی که از رتبه 29 ژاپن جلوتر بودند عبارتند از مالزی، تایوان، استونی، تایلند و فدراسیون روسیه.

شاخص سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی اطلاعات 10 عاملی را جمع آوری می کند که اعتقاد بر این است که بر سهولت انجام تجارت در هر کشور خاص تأثیر می گذارد. این عوامل عبارتند از:

  • راه اندازی کسب و کار
  • پرداختن به مجوزهای ساخت و ساز
  • ثبت ملک
  • گرفتن اعتبار
  • حمایت از سرمایه گذاران اقلیت
  • پرداخت مالیات
  • تجارت فرامرزی
  • اجرای قراردادها و حل ورشکستگی

رتبه کارآفرینی در ژاپن

انواع شرکت های کارآفرین در کشور ژاپن

کشور ژاپن به عنوان سومین اقتصاد بزرگ جهان پس از ایالات متحده و چین رتبه بندی می شود، جای تعجب نیست که ژاپن همچنان یک بازار کلیدی برای کسب و کارهای بین المللی و کوچک باقی می ماند. در حالی که زندگی و کار در ژاپن برای بسیاری از کارآفرینان مشتاق تجربه ای منحصر به فرد است، هنگام راه اندازی یک کسب و کار در ژاپن قطعا با چالش هایی روبرو خواهید شد . بنابراین، بسیار مهم است که قبل از راه اندازی یک کسب و کار در ژاپن، یک ایده تجاری را انتخاب کنید که نیازهای بازار ژاپن را برآورده کند . طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان ماشین های فروش ژاپن، ژاپن با بالاترین تراکم ماشین های فروش خودکار در سراسر جهان، تقریباً به ازای هر 23 نفر یک دستگاه خودکار دارد. ماشین های فروش نه تنها محصولات غذایی و نوشیدنی را می فروشند.

از آنجایی که بیشتر خارجی ها از چشم انداز تجاری عظیم در ژاپن آگاه هستند، تعداد مشاغل جدید توسط خارجی ها به سرعت در حال افزایش است. با این حال، سرمایه گذاران خارج از کشور با چالش های سازگاری با فضای تجاری ژاپن و ارتباط خوب با مشتریان مواجه هستند. به عنوان یک مشاور کسب و کار، می توانید با ارائه توصیه هایی در مورد چگونگی جذب مشتریان بیشتر، افزایش فروش و پیشرفت در میان رقابت سخت، به این مشاغل کمک کنید تا به سرعت به اهداف خود برسند. این یکی از مشاغل مقیاس کوچک در ژاپن است که اگر در مدیریت رویدادها تخصص داشته باشید، می توانید در آن شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های ثبت شرکت در ژاپن در سال 2023 با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :