مهاجرت سرمایه گذاری در مالتا

کارآفرینی در مالتا

کارآفرینی در مالتا

برای بسیاری از افراد که علاقمند به سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و سرمایه گذاری در مالتا هستند، می توان از کارآفرینی در مالتا به عنوان بهشت کارآفرینان نام برد. مالتا با نام رسمی جمهوری مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه است. کشور مالتا از مجمع‌ الجزایر کوچکی تشکیل شده و پایتخت آن، شهر والِتا می‌باشد. کشور مالتا در 80 کیلومتری جنوب ایتالیا، 284 کیلومتری شرق تونس و 333 کیلومتری شمال لیبی قرار گرفته است. یکی از راه‌های جذب سرمایه‌های خارجی در سال‌های اخیر در این کشور فروش املاک در این جزایر می‌باشد که آن را به مکانی برای تفریح مردم سایر کشورها تبدیل نموده‌است. واحد پول مالتا در سال 2008 بعد از حدود 3 سال عضویت در اتحادیه اروپا به یورو تغییر کرد.

اقتصاد این کشور وابسته به بازرگانی بین‌المللی، تولیدات (پارچه، میوه و سبزیجات، فراورده‌های دامی)، صنعت کشتی‌سازی و تولید لوازم الکترونیکیی و جهانگردی است و اما واردات این کشور بیشتر شامل مواد غذایی، نفت، خودرو و کالاهای مصرفی است. معادن سنگ آهک بیشترین درصد منابع طبیعی این کشور را تشکیل داده اند. لازم به ذکر است کشور مالتا منابع انرژی طبیعی ندارد، اما در برابر آن دارای نیروی تولید فعال است. در مقاله زیر که توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است، به بررسی روش های کارآفرینی در مالتا پرداخته خواهد شد.

بررسی شرایط کارآفرینی در مالتا

مالتا که در خط مقدم اقتصاد اروپا قرار دارد، مکانی عالی برای راه اندازی کسب و کار افراد متقاضی است، چه در حال حاضر فرد شرکتی را تاسیس شده نموده باشد و چه یک استارت آپ که در شرف موفقیت است می تواند در مالتا منجر به سودآوری خواهد شد. در میان بسیاری از ویژگی های مثبت، مالت یک سیستم مالیاتی سودمند را ارائه می دهد که راه اندازی فروشگاه را بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر می کند. البته این واقعیت نباید فراموش گردد که مالت به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب ارزهای دیجیتال است و بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در مالتا به دنبال نیروی متخصص و یا تربیت نیرو در خصوص ارز های دیجیتال و کار با آن هستند.

قبلاً به این موضوع پرداخته شد که چگونه هزینه راه اندازی و اداره و ثبت یک شرکت در مالتا در مقایسه با سایر حوزه های قضایی اروپایی بسیار کم است و به طور مشخص تر، این جزیره بر اساس سیستم بازپرداخت مالیاتی عمل می کند که نرخ موثر مالیات را به 5% کاهش می دهد که این آمار در حال حاضر پایین ترین نرخ در اتحادیه اروپا محاسبه می گردد.

زمینه های قابل سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالتا

شرکت‌های برجسته از بخش‌های فناوری، بازی و شرکت‌ها (که فقط چند مورد نام برده شده است) به مالت هجوم آورده‌اند تا از کلیه مزایا مالی مالتا حداکثر استفاده را ببرند و البته از اهمیت استفاده از نور خورشید در این کشور نباید غافل بود که می تواند تبدیل به منبع بزرگی برای تامین انرژی شرکت ها قرار گیرد. این کشور که به لحاظ استراتژیک در مرکز پزشکی واقع شده است، دارای املاک و مستغلات عالی و فرودگاهی با اتصال خوب، نیروی کار با تحصیلات عالی و انگلیسی زبان و ساختار ارتباطی استثنایی است که آن را به مکانی عالی برای اداره یک تجارت موفق تبدیل می کند.

در ادامه به بررسی زمینه های موفق برای کارآفرینی در مالتا پرداخته خواهد شد:

بررسی زمینه های موفق برای کارآفرینی در مالتا

قوانین ثبت شرکت برای کارآفرینان در مالتا

یک شرکت مالتی موظف است در پایان هر سال مالی حسابرسی مالی انجام دهد. این حسابرسی باید توسط یک موسسه حسابرسی مستقل انجام شود و به امضای سهامداران و مدیران برسد. پس از تکمیل حسابرسی، صورت‌های مالی به اداره خدمات مالی مالت (MFSA)، خانه شرکت محلی ارسال می‌شود و در ثبت عمومی بارگذاری می‌شود. افراد همچنین ممکن است خدمات حسابرسی مالی را ارائه دهند. توصیه می شود که یک شرکت مالتی تا حد امکان پیوندهای قوی با مالتا داشته باشد که به این ماده افزودن ماده می گویند.

قوانین ثبت شرکت برای کارآفرینان در مالتا

الزامات کارآفرینی در مالتا

متقاضیان سرمایه گذاری و کارآفرینی در مالتا می توانند با راه اندازی یک کسب و کار در مالتا اقدام به ایجاد شغل و حرفه در این کشور نمایند. در حال حاضر مالتا در حال ایجاد یک کسب و کار و راه اندازی بازار های جدید و شبکه های گسترده برای رشد و ترقی میزان کسب و کار و همچنین کار آفرینی در این کشور است که متقاضیان می توانند اقدام به کار آفرینی و ایجاد شغل و حرفه در مالتا نمایند. افرادی که تمایل به سرمایه گذاری های بزرگ و همچنین کار آفرینی در مالتا را دارند بهتر است بدانند که برای کارآفرینی در این کشور هیچ گونه هزینه ای برای افراد در بر نخواهد داشت.

در پایان برای افرادی که تمایل به زندگی در این کشور دارند دانستن این نکته ضروری است که این کشور مدیترانه ای امکان کارآفرینی برای کلیه افراد را فراهم نموده است و به همین علت افراد می توانند با حداقل هزینه بهترین سرمایه گذاری را در این کشور داشته باشند. مشاورین ما نیز در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ گوی سوالات افراد علاقمند به زندگی و شروع کار در این کشور خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :