مهاجرت سرمایه گذاری در مالتا

ثبت شرکت در مالتا

ثبت شرکت در مالتا

راه های مختلفی برای اخذ اقامت و تابعیت در کشور مالتا وجود دارد که یکی از این راه ها ثبت شرکت در مالتا می باشد مخصوصا برای افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در مالتا می باشند. مالتا کشوری است که دارای روابط اقتصادی قوی با کشورهای حوزه اتحادیه اروپا است و روابط اقتصادی بسیار پایداری هم دارد که این موضوع یکی از مزایای بزرگ برای افرادی هست که میخواهند در این کشور سرمایه گذاری و ثبت شرکت انجام دهند. حتی کشور مالتا یک طرح اقامت دارد برای افرادی که بازنشسته هستند می توانند در این جزیره آفتابی در مدیترانه زندگی کنند. مالتا کشوری است که امنیت و ارامش در آن ساکن است و بخاطر آب و هوای مطلوبی که دارد بسیاری از افراد علاقه مند به زندگی در این کشور هستند. مقاله پیشرو به نگارش تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

شرایط ثبت شرکت در کشور مالتا

افرادی که قصد دارند یک شرکت را راه اندازی کنند در ابتدا باید شرکت خود را در اداره ثبت شرکت ثبت کنند، گاهی برای افراد سوال پیش می آید که آیا یک خارجی می تواند ثبت شرکت انجام دهد در جواب باید گفت بله امکان پذیر است. یک خارجی می تواند یک تجارت در مالتا افتتاح کند و هیچ محدودیتی برای مالکیت خارجی مشاغل در مالتا وجود ندارد و با سیاست های دولت برای کسب و کار، راه اندازی و فعالیت در این جزیره برای کسب و کارها آسان است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور مالتا عبارتند از:

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در مالتا

نحوه راه اندازی کسب و کار در مالتا فرد باید نوع شرکت خود را انتخاب کند، در مرحله این بار نام شرکت را انتخاب کرده و تمام مستندات لازم و مورد نیاز را اماده و تهیه کند. افراد غیر مقیمی که بخشی از سال را در مالتا زندگی می کنند، هنوز موظف به پرداخت مالیات هستند، اگرچه فقط در مورد درآمد یا سود سرمایه ای که در داخل کشور ایجاد می شود. هنگامی که ثبت کننده تمام اسناد و اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشد، ممکن است این فرآیند 24 ساعت طول بکشد. برای ثبت کسب و کار، خارجی ها باید ویزای مربوطه را در اختیار داشته باشند و مجوز تجاری یک الزام برای کارآفرینان خارجی است که قصد ایجاد یک تجارت خارجی را دارند.

هزینه ثبت شرکت در مالتا

در خصوص هزینه ثبت شرکت در مالتا بایستی بدانید که هزینه ثبت نام €375 (یورو) است اما ممکن است بسته به شهری که شخص انتخاب کرده متفاوت باشد اما حداقل سرمایه سهام €1165 (یورو) برای افتتاح یک شرکت با مسئولیت محدود خصوصی €46600 (یورو) است. هنگامی که تمامی مدارک آماده باشند ثبت کننده تمام اسناد و اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشد، ممکن است این فرآیند از 24 ساعت طول بکشد. ثبت شرکت بهترین گزینه برای کارآفرینانی است که می خواهند به تنهایی یک تجارت را اداره و راه اندازی کنند و یک وضعیت حقوقی جداگانه دارد، کارآفرینان بدون نیاز به شراکت با شخص دیگری از مزایای آن بهره مند می شوند چون فقط یک فرد را شامل می شود.

هزینه ثبت شرکت در مالتا

اخذ اقامت در مالتا

در خصوص اخذ اقامت کشور مالتا از طریق ثبت شرکت در قدم اول شرایط شخص بررسی می شود و نوع مهاجرتی که به شرایط شخص می خورد آفر داده می شود. مهاجرت راه های متفاوتی دارد، از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و سایر، بستگی به شرایط و رزومه شخص متفاوت است.

شرایط اخذ اقامت مالتا از طریق ثبت شرکت در جزیره مالت عبارتند از:

  • سن شخص بالای 18 سال و غیر اتحادیه اروپا باشد.
  • از نظر بودجه ای شرایط لازم را داشته باشد.
  • خرید ملک و سرمایه گذاری را حداقل به مدت 5 سال نگه دارد.
  • سابقه کیفری نداشته باشد.
  • پوشش بیمه سلامت جهانی را دریافت کند.

برای خیلی از افراد سوال پیش می آید که آیا مهاجرت تحصیلی در آخر منجر به اقامت در این کشور می شود، خیر زیرا شخص باید پس از پایان دوره اقامت تحصیلی خود اقدام به تبدیل ویزا کند تا بتواند اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد. اما شخصی که از طریق سرمایه گذاری یا خرید ملک اقدام کند فرد پس از گذشت 5 سال از خرید ملک در مالتا می‌تواند برای اقامت دائم در این کشور اقدام کند. در صورت در اختیار داشتن اقامت موقت برای یک بازه زمانی مشخص و همچنین داشتن شرایط کامل، می توان پاسپورت این کشور را بدست آورد.

مراحل ثبت شرکت در مالتا

شخصی که میخواهد برای اخذ اقامت در کشور مالتا اقدام کنند راه های زیادی وجود دارد اما بسته به شرایط شخص نوع مهاجرت متفاوت است. در قدم اول شرایط شخص بررسی می شود و نوع مهاجرتی که به شرایط شخص می خورد آفر داده می شود. مهاجرت راه های متفاوتی دارد، از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و سایر، بستگی به شرایط و رزومه شخص متفاوت است. شرایط اخذ اقامت مالتا عبارتنداز:

  • سن شخص بالای 18 سال و غیر اتحادیه اروپا باشد.
  • از نظر بودجه ای شرایط لازم را داشته باشد.
  • خرید ملک و سرمایه گذاری در مالتا را حداقل به مدت 5 سال نگه دارد.
  • سابقه کیفری نداشته باشد.
  • پوشش بیمه سلامت جهانی را دریافت کند.

برای خیلی از افراد سوال پیش می آید که آیا مهاجرت تحصیلی در آخر منجر به اقامت در این کشور می شود، خیر زیرا شخص باید پس از پایان دوره اقامت تحصیلی خود اقدام به تبدیل ویزا کند تا بتواند اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد. اما شخصی که از طریق سرمایه گذاری یا خرید ملک اقدام کند فرد پس از گذشت 5 سال از خرید ملک در مالتا می‌تواند برای اقامت دائم در این کشور اقدام کند. در صورت در اختیار داشتن اقامت موقت برای یک بازه زمانی مشخص و همچنین داشتن شرایط کامل، می توان پاسپورت این کشور را بدست آورد. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :