مهاجرت به کشور برزیل

مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل

این روزها افراد زیادی مهاجرت به برزیل را انتخاب می کنند زیرا کشوری است که شخص می تواند به رشد فوق العاده ای برسد و برزیل اقتصاد بسیار عالی دارد. سالانه تعدا بالایی افراد از کشورهای زیادی به برزیل مهاجرت می کنند. مهاجرت به این کشور راه های محتلفی دارد، مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، اما باید شرایط شخص بررسی و ارزیابی شود که واجد شرایط کدام یک از این شاخصه ها است. مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

کلیات مهاجرت به برزیل

اقتصاد برزیل سومین اقتصاد بزرگ در قاره آمریکا است، برزیل یک اقتصاد مختلط در حال توسعه با درآمد متوسط ​​است، برزیل دوازدهمین تولید ناخالص داخلی جهان و هشتمین قدرت خرید در جهان را دارد. برزیل دارای صنایع پیشرفته ای در زمینه های فرآوری نفت، خودروسازی، سیمان، تولید آهن و فولاد، تولید مواد شیمیایی و هوافضا است. به غیر از این موارد صنعت غذا و نوشیدنی بخش بسیار مهمی از زیر بخش تولید در این کشور است. تولید خوراکی در برزیل به رشد خیلی خوبی رسیده و به یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان تبدیل شده است. شهروندان برزیلی از نظر درآمد سرانه بسیار پایین هستند. در دهه های اخیر افزایش اقتصاد خدمات، سرمایه گذاری خارجی و صادرات به رشد تولید ناخالص داخلی برزیل کمک کرده است. اقتصاد برزیل با حمایت از شرایط پررونق تجارت و رشد اعتبار بخش خصوصی و یکی از بزرگترین بازارهای در حال رشد شناخته شده است.

اقتصاد برزیل از نظر تاریخی از نظر اسمی بزرگترین اقتصاد در آمریکای لاتین و نیمکره جنوبی را به خود اختصاص داده است، برزیل کشوری است که از لحاظ منابع طبیعی بسیار غنی است. برزیل یکی از سریع ترین اقتصاد های بزرگ در جهان بود که رشد تولید ناخالص داخلی را به طور متوسط ​​سالانه به بیش از 5% است. برزیل دومین بخش بزرگ تولیدی را در قاره آمریکا را به خود اختصاص داده و صنایع برزیل با 28.5% تولید ناخالص داخلی، از خودرو، فولاد و پتروشیمی گرفته تا کامپیوتر، هواپیما و کالاهای بادوام مصرفی را شامل می شود. با افزایش ثبات اقتصادی ارائه شده توسط Plano Real، شرکت های برزیلی و چند ملیتی سرمایه گذاری زیادی در تجهیزات و فناوری جدید انجام داده اند که بخش بزرگی از آن از شرکت های آمریکایی است.

مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل

تنها مدرکی که یک دانشجو از یک موسسه آموزشی نیاز دارد تا بتواند برای ویزای دانشجویی برزیل درخواست دهد نامه پذیرش است. ویزای دانشجویی برزیل برای دوره ای که شخص در حال تحصیل هست ارائه می شود. شخص باید از یک موسسه معتبر درخواست ددریافت کند که در مرحله بعد بتواند ویزای تحصیلی را اخذ کند. همه خارجی هایی که می خواهند در برزیل تحصیل کنند بدون هیچ هدف مهاجرتی یا قصد انجام فعالیت های پولی یا سرمایه گذاری می توانند اگه واجد شرایط ویزای تحصیلی بودند برای اخذ ویزای آن اقدام کنند. افرادی که می خواهند به کشور برزیل مهاجرت تحصیلی داشته باشند سن آنها مورد بررسی قرار می گیرد. مثلا افرادی که برای تحصیل در مدارس ایرانی برزیل می خواهند اقدام کنند بازه بین 7 تا 14 سال و متوسطه 15 تا 17 سال است.

بخش آموزش برای دولت برزیل اولویت بالایی دارد، این کشور پذیرای بیش از 20000 دانشجوی بین‌ المللی است و صدها دوره آموزشی به زبان انگلیسی، به‌ویژه در دانشگاه ‌های مقاطع دانشجویی محبوب سائوپائولو و ریودوژانیرو ارائه می‌دهد. برزیل بر خلاف سایر کشورها، برزیل به شخص اجازه نمی دهد که در آن جا به هیچ شکلی کار کند. موسسات در آن کشور دوره های کارآموزی دارند که مربوط به دوره ای است که فرد قصد تحصیل در آن را دارد. یک دانشجو فقط می تواند این دوره های کارآموزی مرتبط را انتخاب کند.

شرایط ویزای دانشجویی برزیل عبارتنداز:

شرایط ویزای دانشجویی برزیل

مهاجرت به برزیل از طریق کار

مهاجرت کاری به کشور برزیل تنها در صورتی به اتباع غیر برزیلی اجازه می دهند که به طور منظم کار کنند که دارای مجوز اقامت مناسب باشند. شخصی که می خواهد برای کار اقدام کند باید یک از یک کارفرما پیشنهتد کار داشته باشد. با ارائه مدارک مورد نیاز به کنسولگری برزیل، از جمله قرارداد کار امضا شده از یک شرکت فعال در برزیل، یا پیشنهاد کار از یک جاب آفر از لازمه های مهاجرت کاری به این کشور است. اگر فردی با هدف کار به برزیل سفر می کند نیازمند به ویزاکاری است. ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی دریافت کند و ویزای کار موقت تا 2 سال اعتبار دارد.

مهاجرت به برزیل از طریق کار

معایب و مزایا مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل مانند خیلی سایر کشورها معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت،‌ برزیل به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین و پرجمعیت‌ ترین کشورهای قاره آمریکا شناخته شده است و مدت‌ ها به عنوان پناهگاه امن برای مهاجران در سراسر جهان عمل کرده است. خارجی ها در صورت داشتن شرایط مناسب می توانند برای ملیت برزیل درخواست دهند.

در جدول زیر به بررسی مزایا و معایب مهاجرت به کشور برزیل می پردازیم:

معایب زندگی در برزیلمزایا زندگی در برزیل
نرخ بالای جنایتهزینه کم مراقبت های بهداشتی
شلوغیهزینه های مقرون به صرفه
تفاوت های فرهنگیحمل و نقل قوی
کاهش امید به زندگیرشد در حیطه ورزشی
آلودگی هواچشم انداز فوق العاده

در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :