مهاجرت تحصیلی فیلیپین

اعزام دانشجو به فیلیپین

اعزام دانشجو به فیلیپین

این روزها درصد اعزام دانشجو به فیلیپین به میزان چشم گیری افزایش پیدا کرده است، زیرا فیلیپین کشوری است که از لحاظ هزینه ای بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. یکی از مزایای عالی در این کشور بعد از هزینه های مناسب، تحصیل به زبان انگلیسی است. همچنین در کشور فیلیپین دانشگاه های زیادی مورد تایید وزارت علوم و بهداشت دارد که به ارزش مدرک شخص می افزاید. شرایط خوب تحصیل و زندگی در این کشور باعث شده بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت در این کشور باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت پیشرفت تحصیلی و اعزام دانشجو راهکارهای بسیاری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ویزای اعزام دانشجو فیلیپین

فیلیپین کشوری عالی برای تحصیل افراد بالای 18 سال است، هر دانشجویی هنگام ثبت نام باید حداقل 18 سال را داشته باشد، البته فرد باید امکانات کافی برای تحصیل و حمایت خود را دارا باشد. فیلیپین بخاطر کیفیت خوب زندگی و داشتن دانشگاه های معتبر بسیاری از افراد برای اخذ ویزای دانشجویی این کشور اقدام می کنند. در فیلیپین بورسیه های متعددی وجود دارد که دانشجو می تواند با استفاده از آن ها به صورت رایگان تحصیل کند و دوره و مقطع خود را به پایان برساند. یکی از مزیت های این کشور این است که فرد می تواند به زبان انگلیسی تحصیل کند و درگیر یادگیری زبان فیلیپینی نشود. این کشور حتی دانشگاه های مورد تایید علوم و بهداشت را هم دارد و دارای سیستم آموزش عالی در آسیا است.

شخصی که با ویزای دانشجویی فیلیپین اقدام به مهاجرت می کند و مشغول به تحصیل می شود حتی به آن شخص اجازه کار دانشجویی به صورت پاره وقت هم داده می شود. دولت به دانشجو اجازه کار حین تحصیل را می دهد اما لازمه کار کردن در این کشور تسلط و یادگیری زبان فیلیپینی است. این کشور حدود 5 هزار دانشجوی بین المللی را از سراسر جهان پذیرا شده است که در حال تحصیل هستند، رسیدگی به ویزای دانشجویی حداقل 2 ماه زمان می برد.

بررسی اعزام دانشجو به فیلیپین

دانشجویان خارجی می توانند در دانشگاه های مختلف فیلیپین ثبت نام کنند، این موسسات در مقیاس جهانی رتبه ‌بندی مناسبی دارند و هر ساله به تولید دانش‌آموزان باهوش و ماهر معروف هستند. برای تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی در فیلیپین فرد باید یک نامه پیشنهاد تحصیلی داشته باشد. دانشجویان خارجی قبل از آمدن به فیلیپین باید منتظر تایید درخواست های ویزای دانشجویی خود باشند، داشتن ویزای توریستی دانشجویی واجد شرایط تحصیل در فیلیپین نخواهد بود. همه دانشجویان خارجی باید قبل از ثبت نام، مجوز تحصیل از OSA را دریافت کنند. مدت اعتبار ویزای تحصیلی فیلیپین 5 ساله است.

مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به فیلیپین عبارتند از:

مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به فیلیپین

شرایط اعزام دانشجو به فیلیپین از خیلی جهت ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، یکی از مهم ترین موارد رسیدن به سن قانونی، بالای 18 سال است. شخصی که می خواهد در این کشور به تحصیل بپردازد باید از لحاظ هزینه های زندگی و تحصیلی حمایت شود و نشان دادن موارد مبنی بر حساب و هزینه تحصیل که تمام این موارد بررسی می شود. یکی دیگر از مدارک مورد نیاز داشتن یه نامه پذیرش و یک پیشنها تحصیلی از یک موسسه معتبر است.

بررسی اعزام دانشجو به فیلیپین

هزینه اعزام دانشجو به فیلیپین

هزینه های متوسط حدود 1000$ (دلار) برای دانشگاه های دولتی و 1200$ الی 1500$ (دلار) برای دانشگاه های خصوصی، هزینه یک سال شهریه دانشگاه را پوشش می دهد. امابه طور کلی هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی سالانه حدود 4200$ الی 6000$ (دلار) که می توان به هزینه های حمل و نقل، غذا و سایر هزینه های متفرقه را پوشش می دهد. فیلیپین در مقایسه با بسیاری از کشورها از لحاظ هزینه های زندگی برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه است. بر اساس شاخص هزینه زندگی Numbeo به تفکیک کشورها، فیلیپین به عنوان (پنجاه و چهارمین) ارزان ترین کشور جهان (از 138 کشور)، ایالات متحده قرار دارد. هزینه های زندگی در کشور فیلیپین تقریبا 43% ارزان تر از ایالات متحده است. متوسط ​​هزینه ماهانه برای یک فرد مجرد حدود $500 (دلار) است.

هزینه زندگی در فیلیپین برای یک خانواده 4 نفره تقریبا حدود 2000$ (دلار) است، هزینه زندگی در مانیل، پایتخت، و شهرهای بزرگ مانند شهر سبو، حتی هزینه ها بالاتر است. خیلی از دانشجوها در فیلیپین که به صورت نسبی کار با رایانه را بلد هستند می توانند در خانه یا هرجایی که می خواهند مشغول به کار شوند. دانشجوهایی که به دنبال درآمد هستند می توانند یک شغل آنلاین پاره وقت در فیلیپین پیدا کنند تا حدودی از پس هزینه های زندگی و شهریه خود برآیند. برخی از دانشگاه های فیلیپین امکانات خوابگاهی ندارند و دانشجویان باید برای خود اتاق جداگانه بگیرند و آنها باید هزینه غذا، اتاق، کالج و سایر مخارج خود را بپردازد.

مراحل درخواست اعزام دانشجو به فیلیپین

برای اخذ ویزای دانشجویی فیلیپین باید مراحلی سپری و مدارکی جمع آوری شود، قبل از هر اقدامی شخص باید در مصاحبه ویزای دانشجویی خود شرکت کند، مراحل درخواست ویزای دانشجویی فیلیپین عبارتنداز:

  • درخواست خود را ارسال کند، و بعد از تایید شدن و واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی باید در یک موسسه معتبر آموزشی ثبت نام کند
  • از سفارت (کنسولگری) وقت بگیرد
  • اسناد و مدارک مورد نیاز را جمع آوری کند
  • شرکت در مصاحبه ویزای دانشجویی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای تحصیل در فیلیپین با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :