مهاجرت به کشور ایرلند

مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند

مهاجرت به ایرلند امروزه یکی از گزینه های مطلوب مهاجرت به اروپا به شمار می رود و از روش های بسیاری برای متقاضیان امکان پذیر شده است. کشور ایرلند با امنیت بالای خود توانسته توجه بسیاری از متقاضیان را نیز به خود جلب نماید. از این رو کشور ایرلندمقصد خوبی برای سرمایه گذاری نیز به شمار می رود. برای مهاجرت به ایرلند می توان از روش های متعددی استفاده کرد. کشور ایرلند به دلیل شرایط مساعد خود توانسته گزینه های مناسبی را نیز در اختیار متقاضیان قرار دهد. توصیه می شود برای مهاجرت به کشور ایرلند حتما از مشاوران متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

روش های مهاجرت به ایرلند

همانطور که ذکر شد مهاجرت به ایرلند از روش های متعددی امکان پذیر است. کشور ایرلند زیبا در اروپا موقعیت مناسبی را برای انجام بیزینس و استارتاپ دارد. از این رو گزینه مناسبی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری محسوب می شود. وضعیت اشتغال در کشور ایرلند نیز مناسب است. به عبارتی مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری به شمار می رود. از دیگر روش های مهاجرت به ایرلند می توان به سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد. سرمایه گذاری در ایرلند از 2 روش انجام می شود.

برای سرمایه گذاری می توانید از طریق ثبت شرکت در کشور ایرلند اقدام کنید. ثبت شرکت در ایرلند مزایای متعددی را عاید متقاضیان می نماید این مزایا برای بسیاری از شرکت ها حائز اهمیت هستند. چرا که این مزایا مسیر متقاضیان را هموار می سازد. روش دوم مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک در ایرلند است. خرید ملک در کشور ایرلند بر اساس قوانین متعددی امکان پذیر است از این بایستی به کمک وکیل مجرب صورت پذیرد.

مهاجرت تحصیلی به ایرلند

تحصیل و اعزام دانشجو به ایرلند یکی از روش های آسان مهاجرت است. مهاجرت تحصیلی به کشور ایرلند مستلزم نمرات برتر برای تحصیل در دانشگاه های تاپ دولتی الزامی است. از این رو بایستی از سال های پیشین برنامه ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشید. برای تحصیل در ایرلند بایستی ابتدا مدارک خود را ترجمه و آماده سازی نمایید. پس از آماده سازی و تهیه مدارک آن ها را برای دانشگاه ارسال کرده منتظر نتیجه خواهید بود. از میان داوطلبان بهترین گزینه ها انتخاب شده و برای آزمون گزینش می شوند. برای افزایش شانس قبولی مدرک زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است.

برخی از فاکتورهای مورد نیاز برای افزایش شانس قبولی در دانشگاه های ایرلند عبارتند از:

  • نمرات بالا
  • تمکن مالی
  • رزومه تحصیلی مناسب
  • مدرک زبان
  • و سایر

یکی از مهم ترین ملاک ها برای اخذ ویزای تحصیلی ایرلند تمکن مالی متقاضی است. تمکن مالی متقاضیان از این جهت بررسی می شود که متقاضی توان مالی مورد نیاز را برای زندگی در دوران تحصیل در ایرلند را دارا باشد. ضمنا رنکینگ دانشگاه مورد نظر تاثیر مستقیمی بر اعتبار مدرک اخذ شده از آن دارد. رنکینگ دانشگاه بیانگر کیفیت تدریس در آن در کلاس جهانی نیز به شمار می رود. از این رو بررسی دانشگاه نیز از مهم ترین ارکان مهاجرت محسوب می شود.

رنکینگ بهترین دانشگاه های ایرلند در کلاس جهانی به شرح زیر است:

نام دانشگاهرنک جهانی
دانشگاه ترینیتی222
دانشگاه دوبلین258
دانشگاه کورک363
دانشگاه ملی ایرلند529
دانشگاه شهر دوبلین592

مهاجرت تحصیلی به ایرلند

مهاجرت کاری به ایرلند

مهاجرت کاری به ایرلند از بهترین روش های مهاجرت به کشور ایرلند به شمار می رود. ایرلند به سبب شرایط مناسب برای شاغلان در کشور ایرلند توانسته به گزینه مطلوبی در اروپا بدل شود. ایرلند کشوری است که در مناطق مختلف آن مزایای متعددی برای متقاضیان مهاجرت قرار دارد. این کشور توانسته به لطف پیشرفت اقتصادی خود نرخ بیکاری را کاهش دهد. کاهش نرخ بیکاری به معنی افزایش تعداد شغل های موجود در این کشور در مقابل متقاضیان داخل کشور است. در صورتی که این روند ادامه یابد می توان ایرلند را به عنوان یکی از بهترین گزینه های مهاجرت کاری به اروپا عنوان کرد.

برای کار به ایرلند می توان از 2 روش اقدام کرد. اولین روش مهاجرت کاری به کشور ایرلند از طریق یافتن شغل است. متقاضیان بایستی برای یافتن شغل از کاریابی های مختلف کمک بگیرند تا بتوانند شغل مورد نظر خود را در کشور ایرلند بیابند. پس از یافتن شغل بایستی با نامه ای از کارفرما به همراه مدارک مربوطه برای اخذ ویزای کاری اقدام شود. روش دوم برای کار در کشور ایرلند اقدام از طریق جاب آفر است. در این روش به کمک دعوتنامه از شرکت میزبان می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

برخی از شرایط اخذ ویزای کاری ایرلند عبارتند از:

  • مهارت در زبان انگلیسی
  • ارائه نامه پیشنهادی کاری از شرکت معتبر در کشور ایرلند
  • رزومه مطلوب
  • کیفیت کار بالا
  • تمکن مالی مورد نیاز

مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ایرلند به دلیل امتیازات تجاری مطلوب کشور ایرلند واقع در اروپا و کل جهان برای بسیاری از متقاضیان مناسب است. برای سرمایه گذاری در این کشور نیز 2 روش وجود دارد. اولین روش سرمایه گذاری در ایرلند ثبت شرکت و بیزینس در این کشور است. ثبت شرکت در ایرلند بر اساس قوانین موجود در آن با سرمایه مشخصی صورت می پذیرد. البته برای این اقدام اگر قبل از این کار در این کشور دانشجو باشید نیز حمایت هایی صورت می پذیرد. این امکان اغلب برای ایده های نوآورانه قابل اجرا است.

شایان ذکر است که یکی از ابتدایی ترین موارد برای بررسی قبل از ثبت شرکت در کشور ایرلند میزان رشد اقتصادی آن است. میزان رشد اقتصادی این کشور بیانگر کلی رشد کسب و کارها و صادرات ایرلند است. منابع مختلفی برای بررسی این گزینه وجود دارد که تمامی آن ها اطلاعات دقیقی را ارائه می نمایند. اما توصیه می شود حتما از کارشناسان مربوطه یاری بطلبید. بررسی میزان رشد اقتصادی به شما کمک می کند تا کمی از امنیت سرمایه گذاری و سهولت بیزینس در این کشور اطمینان یابید.

مهاجرت به ایرلند از طریق خرید ملک

خرید ملک در ایرلند یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به کشور ایرلند است. در این روش بر اساس قوانین ایرلند بایستی مبلغ مشخص و تحت شرایط مشخص در زمینه ملکی این کشور سرمایه گذاری شود. متقاضیان می توانند از این روش آسان، مشمول تمامی مزایای شهروندی در این کشور شوند. خرید ملک در این کشور موانعی نیز دارد اما مزایای شهروندی و اقامت در ایرلند ارزش بیشتری خواهد داشت.

برخی از این مزایا عبارتند از:

  • اخذ اقامت دائم
  • بهره مندی از درآمد حاصل از اجاره ملک
  • بهره مندی از مزایای شهروندی
  • اخذ اقامت برای خانواده

خوشبختانه موسسات حقوقی نیز در مسیر سرمایه گذاری و انجام امور به متقاضیان یاری می رسانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز یکی موسسات حقوقی برجسته در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :