مهاجرت تحصیلی استونی

مقطع کارشناسی ارشد در استونی

مقطع کارشناسی ارشد در استونی

برخی از مدارک مقطع کارشناسی ارشد در استونی در زمینه های روابط بین الملل، مطالعات منطقه، معماری و مردم شناسی هستند. سایر رشته های تحصیلی بسیار توسعه یافته در استونی عبارتند از الکترونیک، مهندسی نرم افزار، علوم اجتماعی، حقوق، مدیریت منظر و بسیاری دیگر. فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد در استونی فرصت های شغلی عالی در منطقه و همچنین در سراسر جهان دارند. اگرچه استونی کشور کوچکی است، اما سنت های بسیار قوی در آموزش دارد.

با توجه به تبدیل شدن استونی به مقصدی جذاب برای آموزش، برنامه های کارشناسی ارشد در استونی اغلب متنوع و بین المللی هستند. کشور استونی همچنین دارای یکی از بالاترین نرخ های باسوادی در جهان است، حدود 99% و بیشتر مردم به یک زبان خارجی صحبت می کنند که انگلیسی یکی از آنها است. دوست یابی، سفر و کشف محیط اطراف بسیار آسان خواهد بود. موسسات آموزش عالی بین المللی سازی را در اولویت قرار داده اند. در ادامه مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیشتر با جزئیات مقطع کارشناسی ارشد در استونی آشنا خواهیم شد.

شرایط کار پس از اتمام مقطع کارشناسی در استونی

به عنوان یک دانشجوی بین المللی در استونی، شما حق کار در طول تحصیل در استونی را خواهید داشت. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که پس از اتمام تحصیلات خود به مدت 6 ماه به دنبال شغل تمام وقت باشید. وقتی به عنوان یک دانشجوی مقطع کارشناسی در استونی فارغ التحصیل شدید، ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید شغل تمام وقت در استونی پیدا کنید. معمولا ایده خوبی است که از قبل خود را برای شکار شغل واقعی، قبل از فارغ التحصیلی آماده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر در حین تحصیل در استونی موفق به یافتن شغل پاره وقت در رشته خود شوید، ممکن است سکوی پرشی برای استخدام تمام وقت باشد. خدمات شغلی دانشگاه محل سکونت شما می تواند با ارائه مشاوره در مورد چگونگی جستجوی شغل پس از فارغ التحصیلی به شما کمک کند تا شروع کنید.

توجه داشته باشید که آنها ممکن است، برای مثال، نمایشگاه های شغلی را با همکاری کارفرمایان بالقوه ترتیب دهند، یا سمینارهای مهارت های جستجوی شغل و سایر جلسات اطلاعاتی را ترتیب دهند. از آنجایی که استونی نیز دارای فرهنگ راه اندازی قوی است، دانشجویان و فارغ التحصیلان تشویق می شوند تا در طول تحصیل، شرکت های نوپا اسپین آف خود را ایجاد کنند. حمایت از استارت آپ و فرهنگ کارآفرینی در استونی حامیان محلی فوق العاده ای دارد. برنامه ها و ابتکارات دولتی و خصوصی زیادی برای تقویت شرکت های اسپین آف تنظیم شده است.

شرایط کار پس از اتمام مقطع کارشناسی در استونی

الزامات پذیرش کارشناسی ارشد در استونی

دانشگاه ‌های استونی درخواست ‌های آنلاین فرامرزی را از طریق سیستم درخواست آنلاین DreamApply می‌ پذیرند. با انتخاب دوره آمادگی زبان انگلیسی که توسط مدارس زبان انگلیسی در سراسر جهان از جمله استونی ارائه می شود، شرایط زبان برای پذیرش دانشگاه در استونی را برآورده کنید. با گذراندن دوره آموزشی مناسب آزمون زبان انگلیسی، مهارت های زبانی خود را ارتقا می دهید تا نمرات مورد نیاز برای آزمون های PTE Academic ، IELTS ، TOEFL، C1 Advanced یا سایر آزمون های انگلیسی را کسب کنید.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به استونی به شرح زیر است:

الزامات پذیرش کارشناسی ارشد در استونی

دستورالعمل برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد در استونی به شرح زیر است:

  • جالب ترین برنامه ها را برای خود انتخاب کنید و با دفاتر پذیرش دانشگاه ها تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ها (نیازمندی ها، اسناد، فرصت های تحقیقاتی، مشخصات برنامه، امکانات کارآموزی و سایر) کسب کنید.
  • اسناد مربوط به نحصیل در استونی را تهیه کنید.
  • درخواست را در سیستم درخواست آنلاین DreamApply پر کنید.
  • برنامه هایی را انتخاب کنید که باب میل شما هستند. چرا که شما می توانید در یک درخواست برای چندین برنامه مختلف اقدام کنید.

همه متقاضیان برنامه های مدرک استونی باید دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی در کشور خود باشند. همه آزمون ‌های بین ‌المللی مهارت زبان پذیرفته می‌ شوند، اگرچه برخی از موسسات ممکن است آزمون ‌های زبان فردی را اجرا کنند. بسته به موسسه و برنامه، ممکن است آزمون های ورودی اضافی مانند مصاحبه، مقاله کتبی، نمونه کار و غیره وجود داشته باشد. بهتر است قبل از شروع مطالعات با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا از تمام جزئیات لازم در مورد مراحل درخواست، محل اقامت، مقررات ویزا و سایر اطلاعات مهم در خصوص مهاجرت به استونی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :