مهاجرت سرمایه گذاری در اروگوئه

خرید ملک در اروگوئه

خرید ملک در اروگوئه

یکی از روش های مناسب سرمایه گذاری برای متقاضیان بین المللی می تواند روش خرید ملک در اروگوئه باشد که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در اروگوئه، آپارتمان ‌هایی از استودیوهای ساده گرفته تا پنت ‌هاوس‌ های لوکس با منظره آب پیدا می‌ شود. البته بیشترین تمرکز آپارتمان ها در مونته ویدئو، پایتخت اروگوئه است. این شهری است که به ‌خاطر گردشگاه کنار رودخانه، پارک‌ های سبز بزرگ و خیابان ‌های پر از چنار معروف است. بعد از مونته ویدئو، بیشترین آپارتمان را در پونتا دل استه است. این شهر معتبرترین شهر ساحلی در آمریکای جنوبی است. البته شهرهای دیگری نیز وجود دارد که دارای املاک مقرون به صرفه تری است و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا در این زمینه به متقاضیان خرید ملک در اروگوئه کمک نماید تا باتوجه به بودجه خود تصمیم گیری نمایند.

اطلاعاتی در مورد خرید ملک در اروگوئه

بیشتر املاک و مستغلات در اروگوئه به دلار آمریکا خرید و فروش می شود. این امر هزینه تبدیل درآمدهای خرید و فروش از یک ارز به ارز دیگر را حذف می کند. همچنین خطر تغییرات بین ارزش پول را در طول یک معامله حذف می کند. در اروگوئه، افراد غیرشهروندی می توانند مالکیت کامل املاک و مستغلات را داشته باشند. از سوی دیگر در اروگوئه، شما به عنوان یک فرد خارجی می توانید املاک و مستغلات را به نام خود خریداری و نگهداری کنید. شما نیازی به شریک محلی، اعتماد یا شرکت ندارید. شما حتی نیازی به اقامت قانونی یا دریافت شماره شناسایی مالیاتی اروگوئه ندارید و شما می توانید مانند یک شهروند اروگوئه ای دارای هر نوع ملکی باشید. این شامل املاک نزدیک به ساحل و زمین کشاورزی است.

موضوع دیگر این است که اروگوئه انواع مختلفی از خواص جالب را ارائه می دهد. فرصت های املاک و مستغلات در اروگوئه عبارتند از:

  • آپارتمان های شهری
  • آپارتمان های ساحلی
  • خانه های تک خانواده در یک استراحتگاه ساحلی
  • خانه های تک خانواده در شهرهای کوچک ساحلی

البته محبوب ترین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بین خریداران خارجی آپارتمان ها در پایتخت، مونته ویدئو است. دومین مورد از محبوب ‌ترین آپارتمان ‌ها و خانه ‌های تک خانواده در شهر ساحلی پونتا دل استه است.

شهرهای مطلوب برای خرید ملک در اروگوئه

مونته ویدئو اولین گزینه ای است که برای خرید ملک می توان معرفی نمود. این شهر مرکز تجاری و فرهنگی اروگوئه با 1.4 میلیون نفر جمعیت است. این شهری با میدان ‌های زیبا، خیابان ‌های چنار و سواحل شنی است. گذرگاه وسیعی به نام رامبلا تمام طول خط ساحلی شهر را می‌گذراند. در مونته ویدئو، چیزهای زیادی در راه غذاخوری و سرگرمی خواهید یافت. رویدادهای فرهنگی شامل رژه کارناوال، رودئو و اپرا است. محبوب ترین قسمت مونته ویدئو برای زندگی پاره وقت و تمام وقت، منطقه پوسیتوس است. این قسمت جایی است که یک ساحل شنی طولانی، یک زمین گلف 18 سوراخ، دو مرکز خرید، پارک های بزرگ و یک فانوس دریایی پیدا می کنید.

پونتا دل استه از دیگر مناطق مطلوب برای خرید ملک است. Punta del Este یک استراحتگاه تابستانی ساحلی است. در حالی که بیشتر مورد علاقه گردشگران آرژانتینی و برزیلی است، مردم آمریکای شمالی و اروپایی ‌هایی که ارتباط خوبی دارند را نیز جذب می ‌کند. چیزی که ممکن است در مورد Punta del Este منحصر به فرد باشد این است که جت ستترها را جذب می کند. یک آپارتمان دو خوابه با 2 حمام است با میز گرانیت سیاه در آشپزخانه، کف کاشی و بالکن، دارای پارکینگ، امکانات رفاهی ساختمان شامل استخر روباز گرم، باشگاه بدنسازی، سونا، و محوطه باربیکیو، خدمات ساختمان شامل باربری و خدمتکار 24 ساعته، 208000$ (دلار) است. در کنار خرید ملک در این کشور بایستی از جزییات هزینه زندگی در اروگوئه نیز اطلاع یابید.

راه های یافتن ملک در اروگوئه

در حالی که در اروگوئه خدمات چندگانه فهرست ‌بندی پیدا نمی ‌کنید، وب‌ سایت ‌های املاک و مستغلات را پیدا می ‌کنید که فهرست ‌های بسیاری از کارگزاران را جمع ‌آوری می‌کنند. لیست های این وب سایت ها همیشه به روز نیستند. این به این دلیل است که ممکن است بیش از یک دفتر یک آپارتمان را فهرست کند و هنگامی که یک دفتر یک پیشنهاد پذیرفته شده دریافت می کند، آنها ممکن است به دفاتر دیگر اطلاع ندهند.

مسیر دیگر برای یافتن ملک، آگهی های طبقه بندی شده روزنامه است که محبوب ترین روزنامه برای آگهی های طبقه بندی شده املاک و مستغلات در اروگوئه El Pais است که همچنین آگهی های خود را به صورت آنلاین ارسال می کند. دفاتر املاک دیگر راه یافتن ملک برای خرید است. از سوی دیگر با باربری هایی که در منطقه های مسکونی کار می کنند، می توانید صحبت کنید. در خصوص اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در اروگوئه می توانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

راه های یافتن ملک در اروگوئه

کمیسیون های خرید ملک در اروگوئه

هزینه استاندارد نماینده املاک 3% به اضافه مالیات بر ارزش افزوده (22%)، وکیل حمل و نقل، تمام هزینه ها و مالیات ها، هزینه های معامله در خرید معمولا حدود 8% الی 9% از قیمت خرید ملک شما در اروگوئه است. به زبان ساده تر در اروگوئه، خریدار و فروشنده هر کدام «سمت» خود را از کمیسیون املاک می پردازند. کمیسیون های سمت فروشنده 3% و کمیسیون های سمت خریدار نیز 3% است. همچنین کمیسیون بنگاه های معاملات ملکی مشمول مالیات بر ارزش افزوده 22% می باشد. اگر از طریق کارگزار لیست خرید کنید، آنها معمولا هر 2 طرف کمیسیون را دریافت می کنند.

بنابراین توصیه می شود که قبل از شروع به بررسی املاک، مشاور املاک خود را انتخاب کنید. به این ترتیب وقتی در مورد ملکی برای فروش تماس می گیرید، به طور تصادفی با کسی کار نمی کنید. یک مشاور املاک خوب بازار را می شناسد و ارتباط خوبی دارد. برای یافتن یک نماینده خوب، توصیه هایی را از سایر مهاجران انگلیسی زبانی که ملک خریداری کرده اند، جستجو کنید. علاوه بر موارد قبلی یک وکیل حمل و نقل در اروگوئه 3% از قیمت فروش به اضافه 22% مالیات بر ارزش افزوده را دریافت می کند. همچنین شرایط کارآفرینی در اروگوئه به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

در جدول زیر به سایر هزینه های مربوط به خرید ملک در اروگوئه اشاره شده است:

نوع هزینه کمیسیون مربوطهمیزان هزینه به دلار آمریکا
هزینه‌ های مربوط به گواهی‌ های ثبتی و مالیاتی عوارض تمبر600$ الی 800$
پوشش هزینه های نقل و انتقالات بانکی500$
در صورت نیاز به تعیین نماینده از طریق وکالتنامه350$

مالیات املاک برای متقاضیان خرید ملک در اروگوئه

مالیات بر دارایی اصلی در اروگوئه Contribución Inmobiliaria سهم املاک و مستغلات است که یک مالیات محلی است. این مالیات ها بر اساس ارزش های ثبت شده تعیین شده توسط دولت است. ارزش های ثبت شده با ارزش بازار ملک متفاوت است. برای تعیین ارزش‌ های ثبت‌ شده و نرخ ‌های مالیات آپارتمانی که در نظر دارید، به اداره دولتی محلی مراجعه کنید. مالیات بالقوه دیگر، مالیات دارایی به نام Impuesto al Patrimonio است. این یک مالیات درجه بندی شده با نرخ پایین است. اکثر املاک زیر حداقل آستانه قرار دارند. اما، اگر ملکی گران قیمت می‌خرید، ارزش دریافت تمام جزئیات را دارد.

البته در مونته ویدئو، مالیات مسکونی و هزینه سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. تمام حقیقت در مورد یک ملک پس از تحقیق کامل توسط خریدار آشکار می شود. این یک فرآیند 30 روزه است که معمولا پس از امضاء خریدار و واریز %10 سپرده شروع می شود. در صورت علاقه مندی به خرید ملک در اروگوئه برای آگاهی از سایر موارد مالیاتی مربوط به ملک و از سوی دیگر انتخاب بهترین شهر برای زندگی، انتخاب خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید تا شما را در جهت اتخاذ بهترین تصمیم یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :