مهاجرت سرمایه گذاری در اروگوئه

کارآفرینی در اروگوئه

کارآفرینی در اروگوئه

وجود شرکت های بین المللی مختلف، صحنه کارآفرینی در اروگوئه را بیش از هر زمانی برای متقاضیان بین المللی جذاب نموده است. چنانکه پپسیکو، BASF، ترافیگورا، سونی، UPM، دانون، رنو، تنها برخی از شرکت ‌های فعال در این کشور هستند. این شرکت ها برای توسعه کسب ‌و کار، متمرکز کردن فرآیندهای تولید یا نصب مراکز توزیع خود، اروگوئه را انتخاب کرده‌ اند. اگرچه دلایل متفاوت است، در کل مهاجرت به اروگوئه در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با مشوق های مالیاتی و ارتباطات بین المللی با سایر دولت ها است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به سابقه خود، آماده است تا تجارب و دانش بدست آمده را در اختیار متقاضیانی قرار دهد که به دنبال یافتن موقعیت خود در صحنه کارآفرینی اروگوئه هستند.

دلایل جذابیت کارآفرینی در اروگوئه

اولین نکته این است که اروگوئه به عنوان یکی از کشورهای اصلی از نظر قابلیت اطمینان در آمریکای لاتین قرار دارد. سالها ثبات سیاسی و اجتماعی قوی، با حمایت یک دموکراسی یکپارچه و امنیت حقوقی قوی داشته است. ثبات و قابل پیش بینی بودن آن، این کشور را به امن ترین کشور برای سرمایه گذاری در منطقه ای با جذابیت اقتصادی بالا تبدیل کرده است. از سوی دیگر این کشور دارای یک فضای تجاری عالی است و رشد اقتصادی پایدار آن در 15 سال گذشته، طبق گزارش‌ های اصلی آژانس‌ های رتبه‌ بندی بین‌ المللی، رتبه سرمایه ‌گذار را به دست آورده است. علاوه بر این، اقتصاد این کشور با نرخ متوسط ​​4.3% رشد کرده است، دومین میانگین بالاتر در منطقه.

در این زمینه، سرمایه گذاران زیرساخت های کلاس جهانی و کیفیت عالی زندگی را که کشور برای مدیران اجرایی ارائه می دهد، برجسته می کنند. جذابیت دیگری به این موضوع باز می گردد که اروگوئه دروازه آمریکای لاتین است و یک مرکز منطقه ای با موقعیت استراتژیک برای دسترسی به بقیه منطقه است. اروگوئه بین قراردادهای خود با بازار مشترک جنوبی (مرکوسور) و توافقنامه تجارت آزاد با مکزیک، دسترسی به بازاری با بیش از 400 میلیون نفر را فراهم می کند که 68% از تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین را تشکیل می دهد.

در جدول زیر به سایر موارد جذابیت اروگوئه اشاره شده است:

ردیفجذابیت های بازار اروگوئه برای کارآفرینی
1مزایای مالیاتی و مشوق های دولتی همراه با تضمین ملی
2عدم تبعیض میان سرمایه گذاران مهاجر و ملی
3محدودیتی برای وقف سرمایه خارجی در شرکت ها وجود ندارد.
4منابع انسانی به لطف ترکیب عواملی مانند تحصیلات پایه بالا، فنی و انعطاف پذیری کارگران

فضای اقتصادی کارآفرینی در اروگوئه

محیط اروگوئه به دلیل اقتصاد در حال رشد، دولت پایدار و زیرساخت های تجاری خوب برای کارآفرینان خارجی بسیار جذاب است. اگر می خواهید کسب و کاری در اروگوئه راه اندازی کنید، احتمالا باید از قبل وضعیت اقامت دائم داشته باشید. از آن نقطه، هزینه ها و الزامات مرتبط با راه اندازی یک کسب و کار می تواند بسیار کم و بسیار ساده باشد. با این حال، مشخص است که مالیات می تواند بسیار بالا باشد. جمعیت عمومی نیز درآمد قابل مصرف زیادی ندارند، بنابراین اداره یک تجارت در این کشور می تواند دشوار باشد مگر اینکه به سمت بخش کشاورزی یا جنگلداری بروید. شاید تعجب کنید که اقتصاد این کشور چقدر به این 2 صنعت متکی است. در واقع اروگوئه پتانسیل و ساختار بالایی دارد اما هنوز از آن بهره نمی ‌برد، زیرا ایجاد مشاغل جدید هنوز به سطوح بالایی نمی ‌رسد.

اما دولت مقرراتی را برای ارائه مشوق ها و معافیت مالیاتی برای کسانی که خدمات خود را در زمینه فناوری صادر می کنند، تنظیم می کند. این امر علاقه غول هایی مانند مایکروسافت را که به دنبال توسعه یک پروژه جدید در منطقه هستند، برانگیخته است. اکوسیستم کارآفرینی اروگوئه تشخیص داده است که به درستی و سریع به بحران پاسخ می دهد و گزارش BID آن را تأیید کرده است. جهت شروع و استارت آپ در اروگوئه می توانید مقاله مذکور را از طریق مراجعه به وبسایت رسمی ما مطالعه بفرمائید.

فرآیند کارآفرینی در اروگوئه

انواع تجارت در اروگوئه عبارت است از شرکت با مسئولیت محدود، شرکت Sociedad de Responsabilidad Limitada یا مشارکت عمومی Sociedad Colectiva، مشارکت محدود Sociedad en Comandita است. دیگر اشکال شرکت ها شامل سرمایه گذاری مشترک، شعبه یک شرکت خارجی، مالکیت انحصاری و شرکت های منطقه آزاد تجاری است. سرمایه گذاران خارجی معمولا یک شرکت یا شعبه را برای راه اندازی کسب و کار در اروگوئه انتخاب می کنند. برخلاف بسیاری از کشورها، هیچ محدودیتی برای تعداد افراد خارجی برای شهروندان در مدیریت، مالکیت یا کار در شرکت شما وجود ندارد. اولین قدم انتخاب و ثبت نام برای کسب و کار است که در اکثر کشورها روشی استاندارد است.

در مرحله بعد، باید یک حساب بانکی باز کنید و هزینه های لازم را برای آن بپردازید، سرمایه اولیه خود را برای شروع کار واریز کنید و آیین نامه محضری را با امضاء صاحبان کسب و کار ارائه دهید. در نهایت، باید کسب‌ و کار را در یک Empresa en el Dia محلی ثبت کنید و هزینه ‌های مربوط به ادغام کسب و کار خود را بپردازید. در خصوص اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در اروگوئه می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

فرآیند کارآفرینی در اروگوئه

وضعیت کشاورزی برای کارآفرینی در اروگوئه

اگر به دنبال کارآفرینی در اروگوئه هستید، می توان گفت انواعی از بسترها برای این موضوع فراهم است. از سویی تقاضا برای محصولات کشاورزی در سراسر جهان در حال افزایش است و این افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت محصولات کشاورزی شده است. این نشان می دهد که تجارت کشاورزی یک تجارت پرسود است. آب و هوای مطلوب و حوادث کم بلایای طبیعی در اروگوئه این امکان را برای کسب و کارهای کشاورزی در آنجا فراهم می کند. بنابراین، سرمایه گذاری در کشاورزی اروگوئه یک ایده تجاری خوب است. برای شروع کشاورزی و تولید دام می توانید زمین خریداری یا اجاره کنید. سپس می توانید درآمد حاصل از فروش را وارد کنید.

اگر برای کشاورزی وقت ندارید، می توانید زمین ها را بخرید و به کشاورزان محلی اجاره دهید یا افرادی را استخدام کنید تا به شما کمک کنند تا در زمین های کشاورزی کار کنید. شما همچنین می توانید یک شرکت فناوری مواد غذایی راه اندازی کنید که در آن مواد غذایی مانند غلات، گوشت، محصولات لبنی، میوه ها و سبزیجات را برای فروش در بازار محلی یا حتی صادرات فرآوری می کنید. یکی دیگر از مشاغل کشاورزی که می توانید انجام دهید فروش و اجاره تجهیزات کشاورزی به کشاورزان محلی است. از اینرو شرایط کار در اروگوئه به طور جامع در مقاله مشخص شده شرح داده شده است.

گردشگری و صنعت غذایی برای کارآفرینی در اروگوئه

یکی دیگر از مشاغل پرسود که می توانید در اروگوئه انجام دهید، تجارت گردشگری است. هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان برای تعطیلات به اروگوئه می آیند. بنابراین، می توانید مشاغل مرتبط با گردشگری را امتحان کنید مانند یک شرکت تور که خدمات تور را به مسافر ارائه می دهد. همچنین می توانید تجارت فروش کالاهایی را که می دانید برای گردشگران ضروری هستند یا محصولاتی که به عنوان سوغاتی مورد توجه گردشگران قرار می گیرند، شروع کنید. اگر سرمایه دارید می توانید در هتلداری سرمایه گذاری کنید، زیرا هتل برای مسافران بسیار ضروری است. همچنین می توانید املاکی را به ویژه در یکی از شهرهای ساحلی اروگوئه به دست آورید و آنها را به مسافرانی که به آنها نیاز دارند اجاره کنید. یکی دیگر از خدمات تجاری که می توانید به گردشگران ارائه دهید، کسب و کار اجاره خودرو است.

راه اندازی یک تجارت مواد غذایی در اروگوئه یکی دیگر از ایده های تجاری خوب است. می توانید یک غرفه غذا در یک منطقه بسیار شلوغ راه اندازی کنید و غذاهای محبوب اروگوئه مانند چیویتو، آسادو، میلانسا، پاسکوالینا و غیره را بفروشید. مردم اروگوئه عاشق گوشت هستند، کباب گوشت در اروگوئه یک غذای لذیذ محبوب است. بنابراین، می توانید یک باربیکیو گوشت راه اندازی کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که بر روی گردشگران تمرکز کنید. تحقیق در مورد کشوری که بیشترین تعداد شهروندان خود را دارد که برای تعطیلات از اروگوئه بازدید می کنند. در مورد غذاهای مورد علاقه آنها اطلاعات کسب کنید و سپس یک رستوران، غرفه غذا یا یک کامیون حمل غذا در مناطق توریستی محبوب مانند مونته ویدئو، پیریاپولیس و پونتا دل استه راه اندازی کنید. شرایط و هزینه زندگی در اروگوئه به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

وضعیت کسب و کار آنلاین برای کارآفرینی در اروگوئه

بسیاری از ایده های تجاری پیشنهاد شده تا بدین جا، برای راه اندازی به سرمایه نسبتا زیادی نیاز دارند. اگر علاقه مند به تجارت در اروگوئه هستید و سرمایه ای برای راه اندازی یک کسب و کار خوب در آنجا ندارید، می توانید با انجام یک یا 2 تجارت آنلاین برای افزایش سرمایه شروع کنید. برخی از مشاغل آنلاینی که می توانید انجام دهید شامل توسعه نرم افزار، طراحی گرافیک، بازاریابی دیجیتال، نوشتن، توسعه وب، ویرایش ویدئو و بسیاری موارد دیگر است.

شما می توانید این خدمات را به هر کسی در هر کجای دنیا در آسایش خانه خود ارائه دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنلاین مورد علاقه خود را انتخاب کنید، بر آن مسلط شوید و فردی را پیدا کنید که قبلا در آن فعالیت داشته باشد تا شما را از پس آن بگذراند. گفتگو و ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند ذهن شما را به سوی سایر ایده های مطلوب کارآفرینی در اروگوئه سوق دهد تا زمینه مناسب با علایق و شرایط خود را پیدا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :