مهاجرت تحصیلی مالتا

تحصیل دندانپزشکی در مالتا

تحصیل دندانپزشکی در مالتا

شرایط تحصیل دندانپزشکی در مالتا با قوانین خاصی همراه است و یکی از راه هایی که جهت مهاجرت مناسب است، مهاجرت تحصیلی می باشد. مالتا از لحاظ فرهنگی، ترکیبی از دوران باستان و مدرن را در خود جای داده است، اگرچه این کشور یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مدیترانه را در خود جای داده است، اما دارای سیستم آموزش عالی آینده نگری است که سنت و نوآوری را با هم در آمیخته است. با توجه به وسعت مالتا، در این کشور فقط یک دانشگاه و یک کالج حرفه ای وجود دارد که از تعدادی موسسه فردی تشکیل شده است. با این حال، هر 2 شهرت بین المللی خوبی دارند و سالانه حدود 600 دانشجوی بین المللی تمام وقت و حدود 500 دانشجوی انتقالی، از حدود 80 کشور مختلف به مالتا مهاجرت می کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای انتخاب رشته تحصیلی دندانپزشکی اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مزایای تحصیل رشته دندانپزشکی در مالتا

این کشور مزایای بسیاری برای دانشجویان متقاضی ورود به این کشور برای تحصیل دارد و تحصیل برای دانشجویان اتحادیه اروپا رایگان است. اگر متقاضی اهل اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا باشد و قصد تحصیل در دانشگاه مالتا (تنها موسسه آموزش عمومی آن) داشته باشد، برای اکثر برنامه های دانشگاهی هیچ شهریه ای پرداخت نمی کند. با این حال، موارد استثنایی مانند برخی از دوره های تجارت، هنر آشپزی و سایر دوره ها نیز وجود دارد. انگلیسی یک زبان رسمی در مالتا است که تقریبا توسط همه شهروندان به طور گسترده ای صحبت می شود و می تواند بهترین دلیل برای مهاجرت عمومی یا تحصیلی باشد و افراد به راحتی برای رفع نیازهای خود در سطح شهر ارتباط برقرار می کنند.

مالتا بهشتی برای علاقه مندان به ورزش به خصوص ورزش در فضای باز است و فعالیت های فوق العاده گسترده ای را برای افرادی که از تحرک سالم لذت می برند، ارائه می دهد. افراد می توانند در اوقات فراغت خود، فعالیت هایی مانند پیاده روی، ورزش های آبی، سنگ نوردی، غواصی، فلای بورد و سایر موارد که سنبل تاثیر بر آدرنالین است را امتحان كنند. به دلیل برخوردار بودن از سواحل بسیار زیبا افراد می توانند در ساحل استراحت کنند و از گرمای آفتاب و نسیم دریا لذت ببرند. در دانشگاه های این کشور می توان مجوز اشتغال هنگام تحصیل را در هر مقطع تحصیلی دریافت کرد که می تواند به تامین مخارج کمک کند. از دیگر مزایا می تواند ارائه بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی و هزینه های مناسب تحصیل، رفاه و امنیت بالای مالتا در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی، باشد.

مزایای تحصیل رشته دندانپزشکی در مالتا

شرایط و الزامات تحصیل دندانپزشکی در مالتا

مدارک تحصیلی در رشته هایی مانند هنر، علوم و فناوری، علوم بهداشتی و از جمله دندانپزشکی، اقتصادی، مدیریت، مهندسی، حقوق به متقاضیان اعطا می شود. دانشجویان در برنامه های تحصیلی تمام وقت یا نیمه وقت ثبت نام می کنند و دوره های ارائه شده مرتبط و به روز با نیازهای کشور است. این دوره ها در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. بیشتر دوره های کارشناسی به مدت 3 سال طی می شوند، در حالی که بیشتر دوره های کارشناسی ارشد در 2 سال به پایان می رسند و به منظور به حداکثر رساندن کارآیی دوره، برخی از دوره ها هر 2 سال یک بار برگزار می شود. موسسات مختلف به دانشجویان تمام وقت یا دانشجویان نیمه وقت که شاغل هستند و به آموزش تخصصی نیاز دارند، آموزش می دهند.

مدارک مورد نیاز زیر جهت تحصیل در مالتا باید توسط دانشجویان ارائه شود:

  • ارائه گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه انقضا
  • ارائه اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه کپی وسوابق تحصیلی (ریز نمرات)
  • ارائه اسناد و گواهی سلامت دانشجو
  • ارائه نامه اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های تحصیلی
  • ارائه اسناد جهت اثبات عدم سو پیشینه کیفری
  • ارائه نامه پذیرش متقاضی از دانشگاه های مالتا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی در مالتا که از متقاضیان درخواست می شود:

  • فرم درخواست ویزای تحصیلی
  • مدارک پذیرش تحصیلی
  • مدارک بیمه درمانی
  • اصل و کپی پاسپورت با ترجمه

معرفی دانشگاه دندانپزشکی در مالتا

این دانشگاه در حال حاضر میزبان بیش از 1000 دانشجوی بین المللی تمام وقت و بیش از 450 دانشجوی نیمه وقت است. در سالهای اخیر دانشجویان بین المللی که از کشورهای مختلف وارد این دانشگاه می شوند، در حال افزایش هستند و این موسسه 400 ساله را به یک دانشگاه بین المللی تبدیل کرده اند. این دانشگاه دارای تعداد 14 دانشکده از جمله هنر، دندان پزشکی، اقتصاد، مدیریت، حسابداری، مهندسی، علوم بهداشتی و دانش پزشکی و جراحی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق، الهیات و یک دانشکده هنرهای نمایشی می باشد.

مساحت کف ساختمان کتابخانه این دانشگاه بین 5000 تا 6000 متر مربع است. مجموعه ای از یک میلیون جلد در کتابخانه اصلی و شعب نگهداری می شود. این دانشگاه 14 دانشکده دارد. همچنین دانشگاه انگلیا راسکین مالتا، در زمینه رشته های پزشکی دارای اعتبار بالا می باشد که در سال 1992 تاسیس گردیده است. گذراندن دوره های تحصیلات پایه برای دانش آموزان دبیرستانی مهاجر که شرایط ورود لازم را ندارند، آنها را مجاز به پذیرش در دوره کارشناسی در مالتا می کند. جهت تکمیل اطلاعات خود در این بخش مقاله اعزام دانشجو به مالتا را مطالعه بفرمائید.

هزینه رشته دندانپزشکی در مالتا

به دلیل وجود برنامه های دانشگاهی دقیق و آب و هوای مطبوع و رفاه و موقعیت اجتماعی مالتا، هر سال بسیاری از دانشجویان جذب دانشگاه های این کشور می شوند، در مالتا و اکثر کشور ها مدت تحصیل پزشکی عمومی 4 الی 6 سال، دندانپزشکی 5 الی 6 سال و مدت اتمام دوره تخصصی پزشکی 3 الی 6 سال می باشد. در دانشگاه های مالتا هزینه برای تحصیل در شاخه های پزشکی تقریبا 35000€ (یورو) در سال است که برای همه متقاضیان از کشور های مختلف یکسان می باشد.

تقسیم بندی هزینه های زندگی در کشور مالتا به شرح زیر است:

توزیع هزینه زندگی در کشور مالتا

هزینه در دانشگاه های پزشکی و به خصوص در شاخه دندانپزشکی تقریبا 10000€ (یورو) در سال است. در مالتا هزینه زندگی دانشجویی می تواند تقریبا 700€ الی 800€ (یورو) در ماه است. همچنین سبک و محل زندگی در هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود و تفاوت اندک هزینه ها بنابر شرایط مختلف، ممکن است. علاقه مندان و متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های تلفنی رایگان با کارشناسان دلسوز و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل و سوالات خود را مطرح بفرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :