مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

سال ها است متقاضیان زیادی علاقه مند به رشته پزشکی و تمام زیر مجموعه های این رشته در کشورهای اروپایی هستند و تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین یکی از گزینه های انتخابی است. کشور لیختن اشتاین که در کنار یکی از برترین اقتصادهای دنیا بعنی سوئیس قرار دارد، خود نیز به عنوان یکی از کشورهای با اقتصاد قوی در اروپا و جهان به حساب می آید. قدرتی که وقتی به وسعت این کشور و حتی تعداد جمعیت شهروندان آن توجه می شود انسان را به یاد ضرب المثل فلفل ریز و در عین حال تیز می اندازد.

لیختن اشتاین با زیبایی هایی که در طبیعت خود دارد و زبان رسمی آلمانی و واحد پولی فرانک سوئیس یکی از مقاصد مهاجرتی هست که هر ایرانی دوست دارد آن را تجربه کند. در این میان هستند متقاضیانی که برای تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین دندان تیز کرده اند. این مقاله برای دندان تیز کرده های عزیزی است که قصد دارند اطلاعات خوبی برای این هدف بدست بیاورند لذا این مقاله که توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است مقداری به نیازهای آنان پاسخ می دهد.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

دندانپزشکی از رشته های جذابی است که اکثر ایرانیان به دنبال تحصیلات معتبر برای رسیدن به اهداف علمی خود هستند. در این بین هستند خانواده هایی که فرزندان خود را اجبار به تحصیل در این رشته یا دیگر شاخه های پزشکی می کنند یعنی همان تفکر قرون وسطایی. دندانپزشکی در همه جای دنیا الزامات و شرایطی دارد اما وابسته به مقطع تحصیلی و موقعیت جغرافیایی و حتی زبان تحصیل و تدریس با هم متفاوت خواهند بود. کشورهایی مانند سوئد، آلمان، مجارستان، لهستان و حتی ایتالیا و غیره مقاصد تحصیلی رشته پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی هستند.

اما آنچه تعیین کننده است تا فرد شرایط مهاجرت تحصیلی در این رشته ها را داشته باشد چند فاکتور مهم مانند زبان تحصیل و هم چنین بودن یا نبودن شرط قبولی در آزمون ورودی است. در لیختن اشتاین شرایط برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های کم این کشور، بسیار محدود مهیا است که باید در نظر داشت وقتی در یک کشور تعداد دانشگاه ها کم است بنابراین ظرفیت تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه ها پایین می آید. همین موجب اولویت بندی شدن متقاضیان بر اساس سن و سوابق تحصیلی و مدرک زبان و حتی سابقه سفر می شود.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی بسیار مورد توجه علاقه مندان رشته دندانپزشکی در سراسر دنیا است. ایرانیان عزیز همیشه در صحنه هم که به دنبال موقعیت های مقرون به صرفه و مسیرهای کوتاه برای رسیدن به اهداف خود هستند با هوش بالا و گوش تیزی که دارند تپه ای در اروپا به جای نمانده است که فتح نکرده باشند. متقاضی تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین به زبان انگلیسی با هزینه های بالایی که باید برای شهریه دانشگاه ها پرداخت نماید باید بداند که مسیر دشواری را انتخاب کرده است.

در تصویر زیر تعدادی از دانشگاه ها و مراکز معتبر دندانپزشکی در لیختن اشتاین آمده است:

تعدادی از دانشگاه ها و مراکز معتبر دندانپزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین برای ایرانیان

تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین برای ایرانیانی که متقاضی ورود از این طریق به حوزه شنگن هستند 2 حالت کلی دارد. یکی از این حالات تحصیل به زبان انگلیسی است که اگر واقع بینانه به موضوع نگاه شود به راحتی شانس پایین برای پذیرش از دانشگاه و همچنین شانس کم برای مثبت شدن ویزا روشن می شود. وقتی راه های تضمین شده دیگری برای تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد فرد به سراغ کشوری برود که تعداد پذیرش پاببن و تعداد درخواست بالا است و عملا اولویت برای افرادی است که در حوزه شنگن حضور دارند.

راه دیگر تحصیل به زبان آلمانی در لیختن اشتاین است که ایرانیان عزیزی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی دارند برای فرا گرفتن زبان آلمانی و رسیدن به سطح حداقل B1 بایستی از 2 روش پیگیری کنند. ابتدا از موسسات و مراکز معتبری که وجود دارد زبان آلمانی را یاد بگیرند که در این صورت نیز به خاطر تعداد دانشگاه های محدودی که در لیختن اشتاین وجود دارد پیشنهاد می شود متقاضیان مسلط به زبان آلمانی به سراغ تحصیل در کشورهای آلمانی زبان مانند آلمان و اتریش که پروسه ویزای راحت تری نسبت به لیختن اشتاین دارند، بروند. بنابراین اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در لیختن اشتاین یا هر کشور دیگر را دارید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همین الان تماس بگیریدش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :