مهاجرت کاری لیختن اشتاین

کار در لیختن اشتاین

کار در لیختن اشتاین

با توجه به مطلوب بودن شرایط کار در لیختن اشتاین، ورود به دنیای بازارکار لیختن اشتاین برای متقاضیان بین المللی رویایی بزرگ تلقی می گردد. کار در لیختن اشتاین با داشتن مجوز کاری قانونی امکان پذیر خواهد بود. کشور لیختن اشتاین که به شاهزاده نیز معروف است بین کشورهایی مانند اتریش و سوئیس قرار گرفته است و پایتخت این کشر کوچک اروپایی نیز فادوتس نام دارد. فرانک سوئیس به عنوان واحد پولی رسمی لیختن اشتاین شناخته می شود.

لیختن اشتاین از کشورهای کوچک اروپا شناخته می شود و با 38000 نفر جمعیت توانسته است به اقتصادی قابل ستایشی برای هر نفر از شهروندان کشور خود برسد و تولید ناخالصی که این کشور در سال دارد به ازای هر نفر بیانگر بالا بودن قدرت خرید مردم در مقابل خرید کالاها و استفاده از خدمات تولیدی در کشور است. سوئیس به عنوان یکی از کشورهایی که از لحاظ اقتصادی رتبه خوبی در دنیا دارد با لیختن اشتاین روابط تنگاتنگی در مراودات مالی و گمرکی و پولی دارد. در این مقاله که توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش رسیده است، به بررسی شرایط دریافت ویزای کار در لیختن اشتاین پرداخته می شود.

مزایای کار در لیختن اشتاین

برای دانستن مزایای کار در لیختن اشتاین و همچنین دریافت ویزای کاری این کشور باید اندکی بیشتر از معمول در مورد لیختن اشتاین دانست. برای دانستن بیشتر در مورد آن باید کمی در مورد اقتصاد و سیاست و حتی تاریخ این کشور اطلاعات به دست آورد. در کشور لیختن اشتاین اکثر مردم به زبان آلمانی صحبت می کنند و اینطور می توان گفت که این کشور در سال 1871 به آنچه که به آن امپراطوری آلمان می نامند نپیوست. بدین ترتیب با مراوداتی که بین لیختن اشتاین و سوئیس برقرار بود، سوئیس عهده دار سیاست های خارجی این کشور شد تا سرانجام لیختن اشتاین توانست از سال 1989 نقش پر رنگ تری در بخش جهانی و بین المللی ایفا کند.

حتما مخاطبین گرامی تا حدودی با شرایط حاکم سیاسی سوئیس آشنا هستند. لذا باید دانست که لیختن اشتاین نیز دموکراسی متکی به مردم دارد و به عبارتی مردم سالاری در این کشورها حاکم است و مردم به صورت مستقیم بر روی تصمیمات دولت تاثیر گذار هستند. بنابراین سوئیس و لیختن اشتاین از کشورهایی هستند که با حکومت پادشاهی اداره می شوند ولی دموکراسی کامل متکی بر نظر مردم است و به همین واسطه شرایط و مردم سالاری در لیختن اشتاین بسیار مورد رضایت مردم است.

شرایط دریافت ویزای کار در لیختن اشتاین

بدیهی است که مهاجرت کاری و یا دریافت ویزای کاری از هر کشوری مستلزم این است که متقاضی بتواند با تکیه بر استعدادهای خود و یا به طور دقیق تر در آن حوزه ای که تخصص علمی و مهارتی خود به قرارداد کاری برسد و موفق به دریافت قرارداد از کارفرمای خود در شور مقصد باشد. این موضوع مهم می تواند در هر کشوری مانند لیختن اشتاین انجام پذیرد. برای رسیدن به قرارداد کاری می توان چند راه را در نظر داشت که به اختصار بیان خواهد شد. یکی از رایج ترین راه ها استفاده از سایت ها و برنامه های کاریابی بین المللی هست که متقاضی بایستی برای خود در یک یا چند سایت پروفایل ایجاد کرده و با بارگزاری رزومه نگارش شده خود به زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد اقدام به مکاتبه با کارفرما و دریافت مصاحبه شغلی مکند.

یکی دیگر از این راه ها استفاده از آشنایانی هست که در کشور مقصد هستند که آن کشور می تواند لیختن اشتاین باشد و با هماهنگی های وی به مصاحبه کاری با کارفرما بپردازد و پس از متقاعد کردن کارفرما، موفق به اخذ قرارداد از وی شود. راه دیگری وجود دارد که متقاضی از طریق موسسات کاریابی اقدام به مصاحبه با کارفرما نماید. در این روش باید بسیار مراقب سودجویان بود و با موسسه ای قرارداد بست که از اعتبار کافی برخوردار است اما یک میزان برای ارزیابی اولیه وجود دارد و آن منطقی بودن پیشنهاد است.

شرایط دریافت ویزای کار در لیختن اشتاین

الزامات اخذ ویزای کار در لیختن اشتاین

برای حضور در هر کشوری از هر راه مهاجرتی یک سری مولفه ها و شرایط به صورت عمومی احتیاج است که برای مهاجرت کاری به لیختن اشتاین نیز این شرایط وجود دارد. اساسا اولین فاکتوری که هر فرد برای حضور در اروپا باید داشت باشد مسئله تسلط به زبان محلی و بومی مردم آن کشور است. با این حساب برای حضور و کار در لیختن اشتاین بایستی به زبان آلمانی که زبان رسمی و محلی این کشور است مسلط بود و بدون آگاهی به این زبان متقضاضی شانس بسیار پایینی برای رسیدن به قرارداد کاری دارد.

در روند پیدا کردن کار در لیختن اشتاین باید دانست بعد از تسلط بر زبان آلمانی فاکتور مهمی که فرد را به موفقیت نزدیک می کند. تحصیلات و سوابق کاری قابل اثبات و همچنین مرتبط با هم در زمینه ها و مشاغلی که مورد نیاز لیختن اشتاین است، موثر است. در بالا بودن شانس موفقیت رزومه و سوابق معتبر و همچنین عالی تر بسیار تعیین کننده هستند.

در تصویر زیر به برخی از مدارک و الزاماتی که جهت کار در لیختن اشتاین الزامی است اشاره شده است:

مدارک ضروری جهت کار در لیختن اشتاین

بنابراین افرادی که فکر می کنند واجد الشرایط برای ورود به لیختن اشتاین از طریق کار هستند می توانند شانس خود را برای مهاجرت کار در آلمان نیز امتحان کنند و یا شرایط خود را بررسی نمایند تا متخصصین شانس ویزا و شانس موفقیت آنها را بسنجند. مخاطبین گرامی می توانند برای بررسی شرایط مهاجرت کاری خود به هر کشوری که واجد الشرایط هستند با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت تلفنی کاملا رایگان تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :