مهاجرت سرمایه گذاری در لهستان

استارت آپ لهستان

استارت آپ لهستان

استارت آپ لهستان در رتبه پنجم برای استارت آپ ها در اروپای شرقی قرار دارد. 16 شهر در بین 1000 شهر برتر لهستان قرار دارند و شهر برتر لهستان ورشو با رتبه 106 در سطح جهانی امتیاز مطلوبی را برای برنامه استارت آپ لهستان به دست آورده است. به طور قابل توجهی، رشد لهستان بر اساس قدرت مغز، کارآفرینی و سخت کوشی بوده است، نه بر اساس منابع طبیعی یا استروئیدهای مالی. لهستان یک واردکننده خالص انرژی است و سطح بدهی عمومی و خصوصی آن بسیار کمتر از میانگین اروپایی است. برای چندین دهه اخیر اقتصاد لهستان تحت تسلط 3 صنعت پیشرو بوده است که عبارتند از صنعت های کشاورزی، تولید و معدن. در این مقاله مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روش های استارت آپی برای مهاجرت به لهستان را بررسی کرده اند.

برنامه مهاجرتی استارت آپ لهستان

فرصتی برای تیم های جوانی که راه حل های پیشرفته تکنولوژیکی یا مدل های تجاری غیر استاندارد را توسعه می دهند و در حال حاضر خود را در یکی از مراحل اولیه توسعه می بینند و اکنون به دنبال سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکای تجاری هستند. با تشکر از Progamme، آنها ممکن است برای یکبار حمایت مالی فوری برای بنیانگذار، خانواده و کارمندانشان درخواست دهند. این پشتیبانی به 5100PLN (زلوتی) محدود است و می توان در موارد زیر هزینه کرد:

  • بازپرداخت هزینه های سفر
  • اجاره آپارتمان
  • سایر هزینه های ضروری

علاوه بر این، به تیم‌های منتخب یک دربان اختصاص داده می‌شود و به فضای اداری، کمک‌های اقامتی و همچنین مشاوره و کمک‌های حقوقی با قانونی شدن اقامت و راه‌ اندازی کسب‌وکار دسترسی خواهند داشت. آنها همچنین با جامعه فناوری پیشرفته در لهستان ادغام خواهند شد.ما قصد داریم در ابتدا از 20 تیم پشتیبانی کنیم، اگرچه اگر برنامه با علاقه کافی مواجه شود، نمی توان در طول مدت برنامه تمدید را رد کرد. در مرحله بعدی، پس از جا به جایی، استارت آپ ها ممکن است برای حمایت از پروژه هایی که به نیازهای شرکای صنعتی لهستان پاسخ می دهند، به عنوان بخشی از برنامه جایزه لهستان درخواست دهند.

برنامه مهاجرتی استارت آپ لهستان

پلتفرم های راه اندازی استارت آپ در لهستان

این فعالیت افرادی را هدف قرار می دهد که ایده هایی برای محصولات یا خدمات نوآورانه دارند و مایل هستند که ماجراجویی تجاری خود را در شرق لهستان شروع کنند. 6 پلتفرم استارت‌آپ، یعنی Hub of Talents 2، Wschodni Akcelerator Biznesu، Unicorn Hub، Start in Podkarpackie، Startup Heroes، Idealist، به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند تا محصول یا خدماتی را بر اساس یک مدل کسب‌وکار حرفه‌ای توسعه‌یافته و تأیید شده ایجاد کنند. برای هر ایده تجاری که واجد شرایط برنامه در پلتفرم انتخاب شده است، یک ناظر یک طرح دقیق از جوجه کشی تهیه می کند.

در ادامه، شرکت‌هایی که فرآیند انکوباسیون را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، می‌توانند برای فعالیت اولیه کسب‌وکار خود برای تامین مالی مشترک درخواست دهند. این پروژه باید شامل قرار دادن یک محصول در بازار (اولین فروش تجاری) و پیاده سازی مدل کسب و کار توسعه یافته تحت پلت فرم استارت آپ باشد. بودجه ممکن است تا 85٪ از تمام هزینه های مربوط به اجرای نوآوری و توسعه فعالیت های تجاری (از جمله حقوق تیم) را پوشش دهد و تا 1000000 PLN باشد.

معرفی چند استارت آپ در لهستان

Redstone (رداستون) یک استارت آپ لهستانی است که در بازار بلاک چین فعالیت می کند و از زمان تاسیس در سال 2021 این کار را انجام داده است. این شرکت در حال حاضر دو محصول دارد که اوراکل های داده های زنجیره ای متقابل برای پروتکل های Web3 و DeFi و محصول دیگر آنها “Warp” هستند. یک لایه قرارداد هوشمند مبتنی بر داده در Arweave است. این استارت‌آپ از زمان تأسیس، دو دور تأمین مالی استارت‌آپ را پشت سر گذاشته است که جدیدترین آن در قالب دور سرمایه‌گذاری اولیه در آگوست 2022 صورت گرفت. در مجموع، Redstone توانسته است با موافقت با معامله‌هایی با سرمایه‌گذاری 7.5 میلیون دلاری سرمایه استارت‌آپ را تأمین کند.

Softwarehut (نرم افزار هات) یک استارت آپ لهستانی است که همانطور که از نامش پیداست، در بازار نرم افزار فعالیت می کند. این شرکت راه‌حل‌های نرم‌افزاری کاملا متناسب را برای مشاغل مختلف، از استارت‌آپ‌ها گرفته تا آژانس‌های دیجیتال و شرکت‌های بزرگ ایجاد می‌ کند. آنها راه حل هایی برای AR و VR، وب سایت ها، اینترنت اشیا، سیستم های تلفن همراه و موارد دیگر دارند. این استارتاپ یکی از شرکای مایکروسافت است و برای کسب جوایز متعددی در رده خود رقابت کرده است. در حال حاضر هیچ اطلاعات عمومی مربوط به سرمایه گذاری خارجی که توسط Softwarehut ایجاد شده باشد وجود ندارد. با وجود این، این شرکت از زمان تأسیس رشد عظیمی را تجربه کرده است. بررسی‌ های مشتریان این واقعیت را نشان می‌دهد که استارت‌ آپ لهستانی راه‌ حل‌ های باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای مهاجرت به کشورهای منتخب شما، مشاوره های تخصصی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :