مهاجرت تحصیلی گرجستان

ویزای تحصیلی گرجستان

ویزای تحصیلی گرجستان

گرجستان کشوری است که از لحاظ هزینه تحصیل و زندگی بسیار مقرون به صرفه است و بسیاری از افراد برای ویزای تحصیلی گرجستان اقدام می کنند. شخصی که با ویزای دانشجویی به کشور گرجستان مهاجرت می کند می تواند به زبان انگلیسی هم تحصیل کند. هزینه تحصیل در گرجستان معمولا یکی از کمترین هزینه هایی است که می توان به آن اشاره کرد که همین امر باعث شده بسیاری از دانشجوها علاقه مند مهاجرت به گرجستان هستند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای اعزام دانشجو به گرجستان راهنمای شما خواهد بود.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی گرجستان

ویزای دانشجویی گرجستان جز آن دسته از ویزاهای بلند مدت است که توسط موسسات آموزشی مثل مدارس و دانشگاه ها پذیرفته شده که در نهایت باعث اقامت دانشجویی شخص می شود. زمان رسیدگی به درخواست ویزای کوتاه مدت در سفارت گرجستان 10 روز و رسیدگی به درخواست ویزاهای بلند مدت در سفارت گرجستان یک ماه است. برای سفر به این کشور در بیشتر مواقع نیازمند اخذ ویزا هستند، افرادی که قبلا به کشور گرجستان سفر داشتند احتمالا می دانند که شهروندان چندین کشور برای ورود به این کشور، دریافت ویزای گرجستان ضروری نیست یا می توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.

دولت گرجستان به تعدادی از کشورها اجازه می دهد تا برای گردشکری، کار، تحصیل و هر هدف دیگری تا یک سال بدون نیاز به اخذ ویزا یا اقامت این کشور وارد گرجستان شوند. شهروندان اتحادیه اروپا، ترکیه و عربستان سعودی می توانند با کارت شناسایی خود وارد گرجستان شوند، گرجستان یک ویزای ویژه دارد برای دارندگان پاسپورت خدماتی و کارمندان کنسولی، کارکنان اداری، فنی و خدماتی نمایندگی های دیپلماتیک خارجی و سازمان های بین المللی و بشردوستانه مستقر در گرجستان، می توانند از این نوع ویزا استفاده کنند.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی گرجستان عبارتند از:

مراحل اخذ ویزای تحصیلی گرجستان

بررسی ویزای تحصیلی گرجستان

کشور گرجستان یک مقصد تحصیلی منحصر به فرد برای دانشجویان بین المللی است، گرجستان بخاطر سیستم آموزشی عالی که دارد مورد استقبال بسیاری از دانشجوها قرار گرفته است و برای اخذ ویزای تحصیلی آن کشور اقدام می کنند. سیستم آموزشی در گرجستان به طور مداوم در حال توسعه است و هر ساله دانشجویان خارجی بیشتری را برای ثبت نام در دانشگاه های خود جذب می کند. فرصت های شغلی و تحصیلی زیادی در گرجستان برای دانشجویان بین المللی وجود دارد و در حال حاضر بیش از 110 برنامه لیسانس، برنامه های کارشناسی ارشد و برنامه های دکترا در گرجستان وجود دارد که به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی تدریس می شوند همین موضوع باعث شده است که افراد علاقه مند به تحصیل در این کشور هستند و برای اخذ ویزای تحصیلی گرجستان اقدام می کنند.

شرایط دانشجویی که می خواهد در گرجستان تحصیل کند بسته به تابعیت آن متفاوت است، گرجستان کشوری است که از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه های اقتصادی مناسب و اسکان آن کم است و بیش از 50000 دانشجوی بین المللی در گرجستان مشغول به تحصیل هستند. شخصی که ویزای تحصیلی گرجستان را اخذ می کند و در آن کشور مشغول به تحصیل می شود به صورت پاره وقت به آن شخص حق کار هم می دهند. گرجستان به خاطر وجود اقتصاد قوی که دارد آن را به مکان عالی برای ایجاد شغل تبدیل کرده است و یکی از بهترین کشورها برای کسب و کار است. زمان رسیدگی به درخواست ویزای کوتاه مدت در سفارت گرجستان 10 روز است و مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزای بلند مدت در سفارت گرجستان 1 ماه زمان می برد.

بررسی ویزای تحصیلی گرجستان

مزایای ویزای تحصیلی گرجستان

هزینه تحصیل در گرجستان معمولا یکی از کمترین هزینه هایی است که می توان به آن اشاره کرد، هر دانشجو به طور متوسط ​​بین $1500 (دلار) آمریکا و 3000$ (دلار) آمریکا در سال برای مدرک کارشناسی هزینه دارد. گرجستان کشوری است که مزایای زیادی دارد مثل کیفیت آموزشی بی عیب و نقص آن در وهله اول به چشم می آید، یک دانش آموز همان کیفیت آموزشی را دریافت می کند که می تواند در دانشگاه هایی مانند هاروارد و کمبریج و سایر دریافت کرد، آن ها معلمان بسیار ماهر را استخدام می کنند. گرجستان دارای چندین موسسه معتبر بین المللی است،‌یکی دیگر از مزایای این کشور هزینه کمتر زندگی است، هزینه های زندگی در انگلستان و آمریکا بسیار بالاست که بسیاری از دانشجویان رویای تحصیل در دانشگاه های خارجی را به همین دلیل رها می کنند.

مکان های اقامتی به راحتی پیدا می شوند و همچنین هزینه کمتری دارند، برای دانش آموزان ناراحتی مالی ایجاد نمی کند و بهتر می توانند روی تحصیلات خود تمرکز کنند. آیلتس و تافل برای اخذ پذیرش در تمامی دانشگاه های انگلستان و آمریکا اجباری است اما برای پیوستن به هیچ دانشگاه یا کالج در گرجستان لازم نیست. این آزمون ‌های زبان مانع بزرگی برای دانش‌آموزان بین‌المللی است، زیرا اکثر آن ها زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول خود ندارند. این امتحانات همچنین هزینه زیادی دارد که دانش آموزان از انجام آن هراس دارند. هنگامی که یک دانشجو اجازه اقامت دریافت می کند، پیدا کردن شغل پاره وقت در گرجستان آسان تر می شود و شخص می تواند مشغول به کار شود.

اخذ اقامت تحصیلی در گرجستان

برای اثبات اقامت گرجستان 3 شاخصه مهم مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، شخصی که میخواهد در گرجستان تحصیلی کند ابتدا باید ثابت کند که قبل از شروع کلاس ها برای ترم تحصیلی که در آن پذیرفته شده است، یک خانه اولیه یا دائمی در گرجستان دارد. برای درخواست مجوز قانونی اخذ اقامت در گرجستان باید مراحلی طی شود.

مراحل اخذ اقامت تحصیلی در گرجستان عبارتنداز:

  • در ابتدا درخواست ارسال شود، اما توجه داشته باشید که اگر خارج از کشور هستید نمی توانید در خواست آنلاین انجام دهید.
  • پرداخت هزینه که به صورت انلاین هم می شود پرداخت کرد.
  • ارائه مدارک تحصیلی (کلیه دوره های تحصیلی)

در خصوص اطلاع از شرایط تحصیل در گرجستان، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهکارهای مهمی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :