مهاجرت به کشور آمریکا

آب و هوای آمریکا

آب و هوای آمریکا

سیستم آب و هوای آمریکا از نظر مکان و زمان متفاوت است، از این رو اتفاقات جوی به روند آب و هوا و تغییرپذیری در طول زمان کمک می کنند. آمریکا سیستم اطلاعات ملی یکپارچه خشکسالی ایالات متحده و سیستم هشدار زود هنگام در کشور دارد. این مرکز اطلاعاتی با همکاری آژانس های فدرال، قبایل، دانشگاه ها و بخش خصوصی ساخته شده است. با ابزارهای موجود در آمریکا می توانید این امکان را داشته باشید که آمارمیانگین حداقل و حداکثر، ماهانه و سالانه دما و بارش باران را مشاهده کنید. نمودارهای ماهانه حداقل دما، حداکثر درجه حرارت و بارندگی از سال 1895 تا 2019 موجود است.

هر ساله ایالات متحده به طور متوسط ​​حدود 10000 طوفان، 5000 سیل، 1300 گردباد و 2 طوفان آتلانتیک و همچنین خشکسالی و آتش سوزی گسترده دارد. حوادث آب و هوایی به طور متوسط ​​در حدود 650 کشته و 15 میلیارد $ (دلار) خسارت در سال ایجاد می کند. از این رو مسئولیت حدود 90% کل بلایای اعلام شده را ریاست جمهوری برعهده دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

تجزیه و تحلیل آب و هوای آمریکا

NCEI تجزیه و تحلیل از وقایع آب و هوا، مقایسه وقایع اخیر با پیش بینی شرایط آب و هوا آینده اطلاعات ارائه می دهد. اینها شامل گزارش های سالانه، فصلی و ماهانه نظارت بر وضعیت آب و هوا، منطقه ای، اطلاعات مربوط به حوادث و تجزیه و تحلیل اطلاعات می باشد. گزارش های ماهانه جهانی آب و هوا که با تجزیه و تحلیل مجموعه ای از اطلاعات از سراسر جهان می باشد. با هدف اطلاع رسانی از شرایط آب و هوا، غیرمعمول بودن آنها و روند طولانی مدت برای بسیاری از جنبه های سیستم آب و هوایی می باشد.

این گزارش اطلاعاتی در مورد خسارت های مستقیم اقتصادی، مرگ و میرها و سایر اثرات ناشی از بلایای آب و هوایی بی شماری از جمله آبشارهای گرمسیری، سیل، خشکسالی و گرما، طوفان های شدید (به عنوان مثال گردباد ، تگرگ و وزش باد مستقیم)، آتش سوزی، وقایع یخ زده و طوفان های زمستانی می باشد.

آب و هوا ساحل غربی در آمریکا

در ایالت های شمال غربی هوا سرد و بارانی است. در شهرهایی مانند سیاتل، پورتلند و یوجین. با اینکه هر چند وقت یک بار توده های هوای سرد از آلاسکا می توانند به اینجا برسند میانگین دمای زمستان شهرها در حدود 3 الی 5 درجه سانتیگراد است. سیاتل، در شمال غربی آمریکا، در ایالت واشنگتن که 150 کیلومتر با مرز جنوبی کانادا فاصله دارد، قرار گرفته است.

بارش باران از ماه نوامبر تا ژانویه بسیار فراوان است. هرچند که در اکثر مواقع به جز در تابستان رایج می باشد. در ماه جولای و آگوست، هوا مطبوع و کاملا آفتابی و دارای شب های خنک است. در حالی که باران در سیاتل به طور مکرر می بارد، بارش برف بسیار نادر بوده است. در مقاله مزایا و معایب زندگی در آمریکا به بررسی شرایط زندگی در این کشور می پردازیم.

در جدول زیر میانگین دمای سیاتل قابل مشاهده می باشد:

SepAugJulJunMayAprMarFebJanماه
4691113131142حداقل (سانتی گراد)
121518212425211511حداکثر (سانتی گراد)

آب و هوا ساحل غربی در آمریکا

آب و هوای بیابانی لاس وگاس در آمریکا

در آمریکا 4 منطقه بیابانی وجود دارد. عظیم ترین منطقه را نوادا و یوتای غربی در بر گرفته اند، اما از آنجایی که زمستان هایی سرد دارند، بعدا مورد بحث قرار می گیرد. اکنون در مورد بیابان های گرم صحبت خواهیم کرد. در حدود 150 کیلومتری جنوب شرقی لس آنجلس، پالم اسپرینگز، یک شهر کویری را می بینیم که در تابستان بسیار گرم است. یکی از مباحث مهم در خصوص کشور آمریکا در مقاله تبدیل اقامت آمریکا به تابعیت به طور کامل شرح داده شده است.

هوای لاس وگاس در تابستان گرم است. اما قابل تحمل، در حالی که بعضی شب ها هم می تواند سرد باشد. لاس وگاس و نوادا، در زمستان در طول روز دمای معتدلی دارند، (در حدود 13 الی 16 درجه سانتیگراد) اما با سرمازدگی جزئی ممکن است در شب برف بسیار کمی ببارد. اگرچه کوه های اطراف شهر اغلب پوشیده از برف هستند، ولی تابستان گرمی دارد. حداکثر دما در حدود 40 درجه سانتیگراد می رسد.

در جدول زیر میانگین دمای لاس وگاس قابل مشاهده می باشد:

SepAugJulJunMayAprMarFebJanماه
1013192726221584حداقل (سانتی گراد)
79909910410293816657حداکثر (سانتی گراد)

آب و هوای فلات در آمریکا

در شرق ساحل اقیانوس آرام، 2 رشته کوه که هر 2 به موازات ساحل، محدوده آبشار در شمال و سیرا نوادا می باشند. در شرق این زنجیره های کوهستانی، منطقه عظیم کوه های راکی ​​را می یابیم که از شمال به جنوب از مرکزغربی، به غرب آمریکا عبور می کند. علاوه بر مرتفع ترین قله ها و دامنه ها، منطقه وسیعی از فلات و دره ها در ارتفاعات زیاد وجود دارد که ویژگی های اقلیمی کاملا مشابه دارند. سرما در زمستان و گرمای تابستان و تفاوت چشمگیر دما بین شب و روز، بارش کم، طوفان های تابستانی افزایش ناگهانی دما، باد گرم از کوهستان پایین می وزد، که می تواند در مدت کوتاهی برف را ذوب کند.

در ایالت های واشنگتن و اورگان اغلب ساحل معتدل و بارانی است. بخش عمده ای از بارش ها حاصل از اقیانوس می باشند. در شرق این رشته کوه، یک فلات خشک با آب و هوای قاره ای وجود دارد. از این رو دامنه وسیعی از دما را در روز و شب قرار می دهد. بارش باران کم است، هر چند در زمستان بسیار بیشتر و بارش برف سنگین می باشد. از این رو امواج شدید یخبندان که ممکن است در زمستان رخ دهد. برخی از امواج گرما هم در تابستان اتفاق می افتد. جهت مهاجرت و اخذ ویزای این کشور مقاله مدارک لازم برای اخذ ویزای آمریکا را مطالعه بفرمائید.

بهترین زمان آب و هوایی برای بازدید از آمریکا

به طور کلی، آب و هوای ایالات متحده معتدل است. اما برخی از استثناهای قابل توجه درخصوص سرما، شرایط قطب شمال آلاسکا و آب و هوای گرمسیری فلوریدا جنوبی و هاوایی وجود دارد. بسته به جاذبه های گردشگری آمریکا که در تعطیلات می خواهید مشاهده کنید، بهترین زمان برای بازدید از ایالات متحده عموما بین ژوئن تا نوامبر است. در ساحل شرقی، ژوئن تا سپتامبر زمان تابستانی است. بنابراین بسیار محبوب می باشد.

اما اگر ترجیح می دهید در ازدحام جمعیت نباشید، از اکتبر تا دسامبر یا آوریل تا ژوئن هنوز هم آب و هوای زیبا و بدون شلوغی را دارد. از طرف دیگر ، اگر قصد بازدید از سواحل غربی را دارید ، سپتامبر تا اکتبر به طرز دلپذیری گرم هستند. شما می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص انواع روش های مهاجرتی و به خصوص مهاجرت تحصیلی به آمریکا مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :