مهاجرت کاری کره جنوبی

کار در کره جنوبی

کار در کره جنوبی

فرهنگ کار در کره جنوبی برای اتباع کشورهای خارجی که به دنبال کار در این کشور هستند، بسیار جذاب و قابل احترام می باشد. به همین جهت سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان برای کار در کره جنوبی به این کشور زیبا در غرب آسیا مهاجرت می کنند. به عبارت دیگر، فرهنگ کاری در کره جنوبی ممکن است یکی از منحصر به فرد ترین فرهنگ های جهان باشد، زیرا این کشور ویژگی های بی شماری دارد که کره جنوبی را نسبت به سایر نقاط جهان برجسته می کند. علاوه بر این، فاصله قدرت و سلسله مراتب، حیاتی ترین جنبه های فرهنگ کاری در کره جنوبی می باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان در زمینه مهاجرت کاری به کره جنوبی، آماده پاسخگویی به سوالات شما در این حوزه می باشد. البته لازم به ذکر است که شرایط کار در کره جنوبی اغلب با فرهنگ نظامی مقایسه می شود، دلیل آن ماهیت اخلاق کاری در این کشور می باشد. به این ترتیب درجات سخت، احترام، موقعیت و غیره می تواند در بسیاری از سطوح در این کشور خسته کننده باشد. علاوه بر این، یک خط مشی غیر رسمی در کره جنوبی وجود دارد که از متقاضیان خواسته می شود تا به طور منظم در این کشور بیشتر کار کنند. نکته قابل توجه در خصوص شرایط کار در کره جنوبی این است که، شغل پاره وقت در این کشور یک شغل واقعی محسوب نمی شود.

انواع ویزا جهت کار در کره جنوبی

تمامی متقاضیان کار در کره جنوبی که قصد کار در این کشور را دارند، باید قبل از ورود به این کشور برای دریافت ویزای کار کره جنوبی اقدام نمایند. ویزای کاره جنوبی یک مهر رسمی در پاسپورت اتباع کشورهای خارجی می باشد، که به آنها این امکان را می دهد تا برای مدت زمان مشخصی در این کشور کار و اقامت داشته باشند. علاوه بر این برای کارمندان خارجی، جمهوری کره جنوبی به مجوز و ویزای کاری معتبر نیاز دارد. زیرا بدون این اسناد قانونی اشتغال در کره جنوبی امکان پذیر نمی باشد.

در نمودار زیر می توانید با روند درخواست ویزای کاری جنوبی طی سال های اخیر آشنا شوید:

روند درخواست ویزای کاری جنوبی طی سال های اخیر

جهت آشنایی بیشتر با انواع ویزای کاری برای کار در کره جنوبی به جدولی که در بخش زیر برای شما عزیزان تهیه کرده ایم مراجعه فرمایید:

انواع ویزای کاری در کره جنوبیتوضیحات
ویزای کارمندی کوتاه مدتاین نوع از ویزا برای افرادی است که قصد دارند کمتر از 90 روز در این کشور کار کنند.
ویزای جستجوی کارتمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال یافتن شغل مناسب در کره جنوبی هستند، می توانند برای دریافت ویزای جستجوی کار در کره جنوبی اقدام نمایند.
ویزای پروفسورویزای پروفسور در کره جنوبی برای اتباع کشورهای خارجی که قصد دارند در سطح آموزش عالی تحقیق کنند در دسترس می باشد.
ویزای مربی زبان خارجیاین نوع از ویزا برای افرادی صادر می شود که یک زبان خارجی را در مدارس یا سازمان ها تدریس می کنند.
ویزای محققویزای محقق برای متقاضیانی صادر می شود که مایل به انجام تحقیقات در علوم طبیعی یا زمینه فناوری پیشرفته هستند.

انواع ویزا جهت کار در کره جنوبی

ساعات مجاز کار در کره جنوبی

یکی از کلیدی ترین موضوعاتی که همواره مورد بی توجهی متقاضیان کار در کره جنوبی قرار می گیرد، ساعات کاری در کره جنوبی می باشد. زیرا ساعات کار در کره جنوبی و زمان شناس بودن کارمندان یک اصل بسیار مهم و ضروری در کره جنوبی تلقی می شود. به طور کلی اغلب شرکت ها در کره جنوبی 40 ساعت در هفته مشغول به کار هستند، اما معمولا این ساعات کاری برای اتباع کشورهای خارجی بسیار خسته کننده می باشد. علاوه بر این بسیار از سازمان ها در کره جنوبی از کارمندان خود درخواست می کنند که اضافه کاری کنند. البته با وجود این ساعات کار طولانی مدت، فرهنگ کار در کره جنوبی تضمین می کند که روابط بین کارمندان و همکاران بسیار خوشایند باقی بماند.

در نمودار زیر می توانید ساعات کار در کره جنوبی با ساعات کار در کشورهای مختلف جهان مقایسه کنید:

ساعات کار در کره جنوبی با ساعات کار در کشورهای مختلف جهان

سریع ترین راه برای پیدا کردن کار در کره جنوبی

روش های پیدا کردن کار در کره جنوبی در مقایسه با سایر کشورهای مدرن آسیایی بسیار متفاوت تر می باشد. به طور کلی، کره جنوبی روش های متنوعی را برای پیدا کردن کار در کره جنوبی برای اتباع کشورهای خارجی ارائه کرده است. یکی از سریع ترین راه ها برای پیدا کردن شغل مناسب در کره جنوبی حضور در نمایشگاه های کار در این کشور می باشد. هر پاییز در کره جنوبی دو نمایشگاه اصلی برگزار می شود. که یکی از این نمایشگاه ها برای اتباع کشورهای خارجی در کره جنوبی می باشد، و دیگری به طور خاص برای دانشجویان بین المللی در کره جنوبی می باشد.

الزامات زبان برای کار در کره جنوبی

یکی از بزرگترین چالش های اتباع کشورهای خارجی برای کار در کره جنوبی، وجود الزامات زبانی حین کار در کشور کره جنوبی می باشد. به طور کلی دانستن نحوه صحبت کردن به زبان کره ای به تمامی اتباع کشورهای خارجی کمک های به سزایی ارائه می دهد. حتی دانستن چند کلمه و عبارت برای کار در کره جنوبی کمک های فراوانی را به کارمندان بین المللی خواهد کرد.

بنابراین الزامی است که حداقل کلمات رایج در کره جنوبی و نحوه ساخت جملات کره ای را برای شروع آموزش ببینید. علاوه بر این، اکثر شرکت های معتبر بین المللی در کره جنوبی به طور خاص به دنبال افرادی هستند که به زبان کره ای به طور کامل آشناییت داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار راهنمای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :