مهاجرت کاری کره جنوبی

ویزای کاری کره جنوبی

ویزای کاری کره جنوبی

اتباع کشورهای خارجی که با هدف اشتغال به کار وارد کره جنوبی می شوند، در قدم اول باید برای دریافت ویزای کاری کره جنوبی اقدام نمایند. در غیر این صورت اجازه ورود به این کشور را برای اهداف شغلی مختلف نخواهند داشت. به طور کلی، هنگام آماده شدن برای استخدام در کره جنوبی بخش مهمی از فرآیند، دریافت تمام ویزای کاری لازم برای کارمندانی است که قصد کار در این کشور را دارند. با این حال روند درخواست و اخذ ویزای کاری کره جنوبی برای افرادی که به دنبال کار در این کشور هستند می تواند بسیار دشوار باشد.

در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده به طور دقیق اشاره کرده ایم. اما به طور کلی، ویزای کاری کره جنوبی مزیت های بی شماری را نیز برای افرادی که به دنبال گسترش فعالیت خود در این کشور هستند ارائه کرده است. همچنین برای کار در کره جنوبی یا اقامت بیش از 90 روز در این کشور باید قبل از ترک کشور محل اقامت خود ویزای کاری کره جنوبی را دریافت کنید.

انواع ویزای کاری کره جنوبی

دسته های مختلف ویزای کاری کره جنوبی دارای شرایط متفاوتی هستند که تمامی متقاضیان باید آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهند. یکی از اصلی ترین دلایل اتباع کشورهای خارجی برای کار در کره جنوبی امکان درخواست ویزای کاری این کشور با توجه به شرایط ویژه متقاضیان می باشد. زیرا این کشور ویزای کاری متنوعی را با توجه به هدف متقاضیان به آنها ارائه می دهدبنابراین اولین قدم در فرآیند درخواست ویزای کاری کره جنوبی این است که، مشخص کنید کدام ویزا برای کار در کره جنوبی مناسب است. از سوی دیگر، سیستم ویزای کاری در کره جنوبی نسبتا پیچیده است و انواع مختلفی از ویزاها برای اهداف مختلف وجود دارد.

جهت آشنایی بیشتر با انواع ویزای کاری کره جنوبی به جدولی که در این بخش از مقاله تهیه کرده ایم توجه فرمایید:

انواع ویزای کاری کره جنوبیتوضیحات
ویزای کاری پروفسورویزای کاری پروفسور در کره جنوبی، برای افرادی است که در سطح عالی سخنرانی یا تحقیق می کنند.
ویزای مربی کره جنوبیاین نوع از ویزای کاری برای مدرسان یک زبان خارجی برای یک شرکت خصوصی در سطح بالا ارائه می شود.
ویزای کاری تحقیقاتیویزای کاری تحقیقاتی در کره جنوبی برای محققان علوم طبیعی یا فناوری است.
ویزای راهنمای فناوریاین نوع از ویزای کاری نیز برای محققان تهیه شده است، اما می تواند فراتر از محققان نیز باشد.
ویزای حرفه ای ویژهمشاغل خاص مانند وکلا، معماران یا توسعه دهندگان نرم افزار می توانند از این نوع از ویزای کاری کره جنوبی استفاده کنند.

انواع ویزای کاری کره جنوبی

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری کره جنوبی

جمع آوری مدارک مورد نیاز یکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای کاری کره جنوبی می باشد. زیرا در صورت ناقص بودن مدارک مورد نیاز، روند درخواست ویزای کاری متقاضیان به طور کامل متوقف خواهد شد. بنابراین هنگامی که برای ویزای کاری کره جنوبی درخواست می دهید باید مدارک پشتیبان را به طور کامل ارائه دهید. البته لازم به ذکر است که مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کاری کره جنوبی بسته به هدف شغلی متقاضیان در کره جنوبی متفاوت خواهد بود. به همین جهت توصیه می شود که قبل از جمع آوری مدارک مورد نیاز، هدف شغلی خود را در این کشور به طور دقیق تعیین کنید.

برای آشنایی بیشتر با مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری کره جنوبی بسته به هدف شغلی متقاضیان به جدول زیر مراجعه فرمایید:

اهداف شغلی مختلف در کره جنوبیمدارک مورد نیاز
هنرمندانارائه هر سندی که دستاوردهای هنری متقاضیان را به طور کامل نشان دهد.
کارمندان مذهبیمدارکی که نشان دهنده موقعیت و شغل مذهبی داوطلبان باشد.
محققینارائه مدارک مربوط به سازمان پذیرنده و مدارک تحصیلی و حرفه ای الزامی است.
مربیان و معلمانارائه مدارک تحصیلی یا مجوز تحصیلی از الزامات ویژه در این حرفه می باشد.
انتقال گیرندگان درون شرکتیارائه اسنادی که گویای رابطه بین دو دفتر یا شرکت باشد.

اما برخی از اسناد و مدارک عمومی نیز جهت درخواست ویزای کاری کره جنوبی وجود دارند که این مدارک شامل موارد زیر می شوند:

اسناد و مدارک عمومی نیز جهت درخواست ویزای کاری کره جنوبی

دلایل دریافت ویزای کاری کره جنوبی

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان به دلایل گوناگونی برای دریافت ویزای کاری کره جنوبی اقدام می کنند. زیرا ویزای کاری کره جنوبی مزیت های ویژه ای را برای تمامی اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد. یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت ویزای کاری کره جنوبی، روند درخواست ویزای کاری این کشور می باشد. زیرا روند درخواست ویزای کاری کره جنوبی بدون داشتن بوروکراسی های اداری پیچیده در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد. مدت زمان پردازش ویزای کاری کره جنوبی بین 1 تا 2 هفته کاری می باشد. علاوه بر این تمامی اتباع کشورهای خارجی می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برای درخواست ویزای کاری کره جنوبی اقدام نمایند.

برای آشنایی بیشتر با دیگر دلایل دریافت ویزای کاری کره جنوبی به تصویر زیر توجه فرمایید:

دلایل دریافت ویزای کاری کره جنوبی

 

هزینه درخواست ویزای کار کره جنوبی

یکی از مهمترین مباحثی که اغلب متقاضیان دریافت ویزای کاری کره جنوبی نادیده می گیرند، هزینه درخواست ویزای کاری این کشور می باشد. هزینه درخواست ویزای کاری کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن آسیایی بسیار پایین تر است. به این ترتیب تمامی متقاضیان اخذ ویزای کاری کره جنوبی باید هزینه آن را حین درخواست ویزای کاری این کشور به طور کامل پرداخت کنند.

هزینه درخواست ویزای کاری کره جنوبی هم به صورت حضوری در کنسولگری این کشور، و هم به صورت آنلاین پرداخت می شود. البته توجه داشته باشید که، اگر به صورت آنلاین برای پرداخت هزینه درخواست ویزا اقدام نمایید هزینه های اضافی برای خدمات پرداخت الکترونیکی از شما دریافت خواهد شد. هزینه درخواست ویزای کاری کره جنوبی برای هر تبعه خارجی 5500KRW (وون کره جنوبی) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :