مهاجرت کاری کانادا

کار در ایالت انتاریو کانادا

کار در ایالت انتاریو کانادا

همانطور که می دانید بسیاری از متقاضیان بین المللی با وعده حقوق عادلانه و کیفیت عالی زندگی، کار در ایالت انتاریو کانادا را انتخاب کنند. کانادایی ها افرادی سخت کوش و فداکار و پرشور نسبت به کاری هستند که انجام می دهند و به عنوان یک کارفرما، نیروی کار با ارزش ترین سرمایه است. استخدام در انتاریو کانادا و شبکه اشتغال و آموزش تلفیقی دولتی استانی، به کارفرمایان کمک می کند تا افراد جویای کار، جوانان و کارمندان را استخدام و آموزش دهند. بدین ترتیب در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و قواعد کار در ایالت انتاریو کانادا پیشنهاد ما به شما تماس و مشاوره با کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خواهد بود.

چگونگی کار در ایالت انتاریو کانادا

استخدام در استان انتاریو کانادا از طریق 171 ارائه دهنده خدمات اشتغال، 68 نماینده آموزش کارآموزی و بیش از 200 ارائه دهنده خدمات سوادآموزی در بیش از 300 سایت در سراسر استان به بیش از 100000 کارفرما سالانه کمک می کند. مهم نیست که افراد در انتاریو، در کجا کار می کنند، دسترسی به خدمات مورد نیاز برای رونق کار، خود از اهمیت زیادی برخوردار است.

استخدام و شرایط کار در انتاریو کانادا شامل برنامه هایی برای کمک به افراد زیر خواهد داشت:

  • استخدام کارمندان
  • اطالاعات در مورد برنامه های آموزش و کارآموزی نیروی کار
  • سواد و مهارت های اساسی کارمندان
  • دسترسی به پشتیبانی مالی برای جبران هزینه های آموزش و استخدام
  • اطلاعات درمورد برنامه ها در مقابله با کاهش نیروها و اخراج آنها
  • دسترسی به اطلاعات بازار کار برای کمک به افراد در برنامه ریزی برای استخدام

یافتن کار متناسب با مهارت و تجربه شما در کانادا و‌ انتاریو آسان نیست. متقاضیان باید در شغل یا صنعت خاص خود، در شهری که قصد اقامت در آن را دارند، انتظارات کارفرمایان را پیدا کنند و دولت شغلی را برای افراد ترتیب نمی دهد. همچنین آن ها برنامه هایی دارند که به افراد در یافتن شغل کمک می کنند. بدین ترتیب قسمت های زیادی از جستجوی کار وجود دارد که ممکن است متفاوت از آنچه افراد عادت کرده اند، باشد. در واقع ممکن است ایده لازم برای جستجوی کار در ایالت انتاریو کانادا بسیار غریب باشد.

تجربه کار در ایالت انتاریو کانادا

برخی از مشاغل توسط نهادهای نظارتی حرفه ای استان ها و یا استان انتاریو کانادا تنظیم می شوند. این موضوع بدان معناست که افراد به مجوز کار در ایالت انتاریو کانادا نیاز دارند. اگر فردی در خارج از کانادا آموزش دیده باشد، جهت گرفتن مجوز ممکن است مدتی روال کاری زمانبر باشد. بدین ترتیب نهادهای نظارتی ممکن است مدارکی را که فرد در خارج از کانادا کسب کرده است قبول نکنند، یا ممکن است نیاز به آموزش بیشتر یا آموزش یا امتحانات داشته باشند. همچنین افراد ممکن است ابتدا بخواهند در یک کار غیر رسمی در رشته خود در انتاریو کانادا کار کنند. از طرفی این موضوع می تواند یک روش خوب برای استفاده از مهارت های خود و کسب تجربه کاری کانادایی باشد.

اگر متقاضی فکر کند که در خصئوص مهاجرت به یک کشور جدید مانند مهاجرت به کانادا، شروع زندگی دوباره آسان است، باید درباره این موضوع به جدیت فکر کند. بدین ترتیب تجربه مهاجرت می تواند برای هر شخص و خانواده اش بسیار رضایت بخش باشد. نمونه های زیادی از مهاجران موفق در کانادا وجود دارد. در واقع بسیاری از موفق ترین شرکت های این کشور توسط مهاجران تاسیس شده اند. اما، این فرآیند، به خصوص در چند سال اول آسان نیست. همچنین باید برای ورود خود برنامه عملیاتی داشته باشند.

تجربه کار در ایالت انتاریو کانادا

تاثیر تحصیلات بر کار در ایالت انتاریو کانادا

کشور کانادا در جستجوی افراد تحصیل کرده است و کارفرمایان به دنبال فارغ التحصیلان دانشگاه ها، کالج ها و مدارس بازرگانی هستند که علاقه دارند در کانادا و در استان انتاریو زندگی و کار کنند و بتوانند به اقتصاد پر رونق آن کمک کنند. بدین ترتیب بیش از 56% از جمعیت بزرگسال در کشضور کانادا دارای نوعی صلاحیت عالی و 99% باسوادی چشمگیر است. کشور کانادا دارای طیف وسیعی از گزینه های خارق العاده مهاجرتی مانند برنامه نامزد استانی با هدف کمک به کارگران ماهر خارجی برای کار در کانادا است.

فارغ التحصیلان ارتباط تنگاتنگی بین تحصیلات و شغل خود دارند و 2 سال پس از اتمام تحصیلات، 93% از فارغ التحصیلان اخیر در رشته مورد نظر خود شغل پیدا می کنند. استان انتاریو کانادا برنامه هایی مانند اجازه کار پس از تحصیلات تکمیلی (PGWP) ایجاد کرده است تا به فارغ التحصیلان واجد شرایطی که تحصیلات عالی خود را در یک موسسه یادگیری معین گذرانده اند کمک کند تا پس از فارغ التحصیلی تا 3 سال در کانادا کار کنند.

برنامه مهاجرت ایالتی انتاریو (OINP) کانادا

برنامه مهاجرت انتاریو (OINP) کانادا جزء برنامه مهاجرت اقتصادی استان انتاریو است و این برنامه با مشارکت دولت کانادا از طریق مهاجرت، پناهندگان و اقامت شهروندی کانادا (IRCC) فعالیت می کند. کارگران خارجی، دانشجویان بین المللی و سایر افراد با مهارت، تجربه و تحصیلات مناسب برای معرفی به OINP مراجعه می کنند. در برنامه OINP انتاریو کانادا افرادی را که دارای مهارت و تجربه اقتصادی مورد نیاز اقتصادی در انتاریو هستند را شناسایی و معرفی می کند. بدین ترتیب دولت کانادا تصمیم نهایی را در مورد تایید درخواست های اقامت دائم کانادا می گیرد.

به روش های زیر می توان صلاحیت کار در ایالت انتاریو کانادا را بدست آورید:

  • دسته پیشنهادهای شغلی کارفرمایان، برای کارگرانی که قبلا پیشنهاد کار دائمی کارفرمای انتاریو را دارند.
  • گروه سرمایه انسانی، برای کارگرانی که دارای تجربه کار، تحصیلات، مهارت های زبانی و مشخصات در سیستم Express Entry یا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کانادا هستند.
  • دسته مشاغل، برای کارآفرینانی که به دنبال راه اندازی مشاغل جدید یا خرید مشاغل موجود در انتاریو هستند.
  • دسته پیشنهاد شغلی برای کارفرما که خود 3 برنامه دارد، افرادی را در بر می گیرد که برای داشتن صلاحیت، باید از یک کارفرمای انتاریو کانادا، یک پیشنهاد شغل تمام وقت و دائمی داشته باشند.
  • برنامه تقاضا برای کارگران ماهر در بخش های خاص، مانند کارگران کشاورزی، ساخت و ساز، کامیون و پشتیبانی شخصی
  • برنامه دانشجویان بین المللی برای فارغ التحصیلان اخیر در انتاریو کانادا

اکسپرس اینتری از طریق کار در ایالت انتاریو کانادا

برای واجد شرایط شدن در زیر جریان های اکسپرس انتاریو، افراد باید یک اعلان علاقه از انتاریو را ارائه کرده باشند و دارای یک پروفایل به روز با آخرین تجربه کاری، آزمون های زبان و تحصیلات خود در سیستم Express Entry دولت فدرال باشند که موارد زیر را شامل می شوند:

  • برنامه کارگران با مهارت در زبان فرانسوی با تجربه کار مورد نیاز، تحصیلات و تسلط به زبان فرانسه و انگلیسی
  • جریان اولویت در سرمایه انسانی برای کارگران ماهر با تجربه کاری مورد نیاز، تحصیلات و تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی
  • مهارت در برنامه معاملات برای کارگران با سابقه کار در انتاریو کانادا، در یک شغل تجاری واجد شرایط با تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :