مهاجرت سرمایه گذاری در فرانسه

کارآفرینی در فرانسه

کارآفرینی در فرانسه

امروزه افراد بسیاری از ایرانیان درخواست مهاجرت از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری دارند و در این میان کارآفرینی در فرانسه از محبوبیت زیادی برخوردار است. رویای کارآفرینی در فرانسه برای متخصصان امکان پذیر خواهد بود. کشور فرانسه که وسیع ترین کشور اروپای غربی است، از دیرباز دروازه ای بین قسمت های شمالی و جنوبی این قاره شناخته می شود. هم مرز بودن این کشور در شمال با آلمان و بلژیک، از غرب با اقیانوس اطلس و در جنوب این کشور با کوه های پیرنه و اسپانیا موقعیت این کشور را بسیار محبوب می سازد.

چشم انداز های بی نظیری در فرانسه وجود دارد و بلندترین قله اروپا، مونته بلان، در رشته کوه های آلپ در فرانسه قرار دارد که ارتفاع آن حدود 4810 متر است. کشور فرانسه دارای زمین های زیادی است که زیستگاه انواع مختلفی از گیاهان و حیوانات اند و بیش از 25% ایت قلمرو پوشیده از جنگل است و 50% دیگر را زمین های کشاورزی تشکیل داده است. در ادامه به بررسی شرایط کارآفرینی در فرانسه که توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است، پرداخته خواهد شد.

شرایط کلی کارآفرینی در فرانسه

پیش از آنکه در فرانسه شروع به کار شود، باید در نظر داشت که برای شروع کسب و کار رعایت چه مواردی لازم و ضروری است؟ مثلا اینکه آیا پیش از این در فعالیت مد نظر فرد، تجاربی کسب شده است یا خیر و فرد تخصص لازم برای شروع کار خود را داشته باشد حائز اهمیت است. داشتن گواهینامه و تحصیلات در خصوص شروع کار نیز اهمیت ویژه ایی دارد که در صورت نبود این مدارک امکان اقدام کاهش می یابد و به همین علت در ادامه مدارکی که برای موفقیت و شروع کار در فرانسه نیاز است، بررسی می گردد. یکی از مهم ترین مواردی که برای شروع کار در فرانسه بررسی می شود هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار فردی است.

برای شروع سرمایه گذاری در فرانسه مهم ترین قدم، ایجاد یک طرح تجاری در خصوص کسب و کار است. طراحی کسب و کار می تواند تمام عوامل را روشن سازد. البته که میزان هزینه ایی که فرد برای شروع کار و رقابت با کسب و کار های مشابه در نظر گرفته است نیز حائز اهمیت است. پس از دانستن این موارد می توان طرح تجاری را تهیه نمود. در هر صورت انجام کار به عنوان کارفرما در فرانسه مزایای زیادی دارد از جمله اینکه، می توان در زمینه مورد نظر وارد بازار کار شد و با دریافت درآمد مناسب از امکانات این کشور بهره مند شد.

شرایط کلی کارآفرینی در فرانسه

شرایط مورد نیاز برای کار آفرینی در فرانسه

اگر متقاضی بتواند به واسطه یک اقامت قانونی در فرانسه حضور داشته باشد، با 4 روز حضور در کشور فرانسه می تواند برای راه اندازی کسب و کار در فرانسه اقدام نماید. ابتدا باید در مورد بازار و رقبا اطلاعات بدست آورد، پیش‌بینی بودجه و برنامه‌های مالی نیز در اولویت است و در صورت لزوم باید منابع مالی تامین گردد.

به علاوه داشتن شرایط کلی در خصوص کارآفرینی در این کشور وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد:

  • محدودیت سنی یعنی افراد بالای 18 سال امکان فعالیت در این زمینه را دارند.
  • داشتن شماره تامین اجتماعی حائز اهمیت است.
  • برای شروع کار به یک آدرس نیاز است.
  • مهم ترین نکته همانطور که پیش تر اشاره گردید، داشتن ویزا و یا مجوز کار است.
  • مدارک هویتی و مرتبط به سوابق کاری و تحصیلی فرد که مورد تایید دولت فرانسه است.
  • همچنین هنگام شروع کسب و کار در فرانسه، باید از یک حسابدار فرانسوی و یا کارشناس مالی مشاوره حرفه ای صورت گیرد که یکی از راه‌های انجام درست این ثبت‌نام، استفاده از یک فروشگاه تک‌نظامی است البته وب سایت وزارت اقتصاد نیز شامل دستورالعمل هایی برای افراد علاقمند به کارآفرینی در فرانسه است که با پیوندهایی به فرم های مربوطه این دسته افراد را راهنمایی می کند.

به صورت کلی کشور فرانسه با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی و زیبایی های بصری که در تک به تک خیابان های آن وجود دارد، کافه ها و رستوران هایی که با سرو شیرینی های مخصوص این کشور و غذاهای بسیار خارق العاده از دیرباز به یکی از دیدنی ترین کشور های جهان مبدل شده است. کشور فرانسه در واقع به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا تبدیل شده است. اگر شما نیز از جمله افراد علاقمند به زندگی و ثبت شرمایه و ثبت شرکت در فرانسه هستید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس داشته باشید و اطلاعات خود را به روز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :