مهاجرت کاری قبرس

ویزای کاری قبرس

ویزای کاری قبرس

در سال های اخیر شاید اکثر مخاطبین گرامی اسم قبرس را به عنوان یک کشور اروپایی شنیده باشند و قصد دریافت ویزای کاری قبرس را داشته باشند. اما اینکه حضور در قبرس به واسطه مهاجرت کاری و ویزای کاری قبرس تا چه اندازه شدنی و اجرایی است و از چه اهمیتی برخوردار است. کشور قبرس به 2 بخش شمالی و جنوبی تبدیل شده است که قبرس شمالی با ترکیه و قبرس جنوبی که عضوی از حوزه اتحادیه اروپا محسوب می شود با یونان هم مرز است.

واحد پولی قبرس یورو است البته در بخش شمالی اکثر مراودات مالی با پوند انگلیس انجام می پذیرد. قبرس شمالی که شرایط به نسبت راحت تری برای مهاجرت خارجی ها در نظر گرفته است مقصد خوبی برای مهاجرت و حتی سرمایه گذاری محسوب می گردد. مخاطبین گرامی برای بررسی شرایط خود جهت دریاقت ویزای کاری قبرس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

شرایط دریافت ویزای کاری قبرس

هر فردی که متقاضی ویزای کار برای قبرس شمالی یا کشورهای دیگر است باید بداند اولین قدمی که اهمیت دارد همان قرارداد کاری است. در واقع اولین شرط کار در هر کشوری داشتن کارفرمایی است که قرارداد کاری را با متقاضی منعقد کرده باشد که برای این منظور نیز چند فاکتور بسیار مهم است. سن منطقی کار شاید بتوان گفت اولین شرایطی است که جهت کار در هر کشوری مهم است و متناسب با سن، شانس پیدا کردن کار و یا دریافت قرارداد نیز متفاوت خواهد بود. در واقع بازه منطقی جهت کار در قبرس بین سن 24 سالگی الی 30 سال است.

پس از سن، سوابق تحصیلی بسیار حائز اهمیت است که مدارک فنی و حرفه ای نیز می تواند رزومه قوی تری بسازد. از مهمترین شرایطی که بسیار تعیین کننده جهت دریافت ویزای کاری قبرس است بی شک سوابق کاری مرتبط قابل اثبات است که مهارت و تخصص فرد را در امور اجرایی تحصیل خود به رخ می کشد. پس از دارا بودن موارد قبلی واجد الشرایط بودن آنچه فراگرفتنی است خود‌ نمایی میکند و آن تسلط به زبان ترکی یا یونانی در قبرس است که بسیار اهمیت دارد گرچه تسلط به زبان انگلیسی نیز می تواند متقاضی را تا حدودی به مقصود برساند.

در تصویر زیر مولفه هایی که از اهمیت زیادی برخوردار است به اختصار آمده است:

شرایط دریافت ویزای کاری قبرس

درخواست ویزای کار قبرس

به طور کلی برای دریافت ویزای کاری قبرس راه های متفاوتی وجود دارد و قدر مسلم در ابتدا باید به قرارداد کاری رسید. اما باید نکته ای را مورد بررسی قرار داد و آن اینکه به طور کلی در مهاجرت تعدادی از کشورها مانند یونان و اسپانیا مقاصدی برای سرمایه گذاری و گذراندن دوران بازنشستگی هستند و تعدادی از کشورها مانند آلمان مقصدی بسیار مناسب برای کار می باشد. کشور قبرس از جمله کشورهایی است که بیش از هر چیزی مقصدی جهت سرمایه گذاری و خرید ملک است.

در واقع متقاضی با سرمایه گذاری در قبرس در پروژه های در حال ساخت می تواند به راحتی با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را کند و به نوعی سرمایه خود را به سوددهی برساند و خود نیز اقامت قبرس را بدست آورد. زیرا کشور قبرس معمولا مقصدی برای گذراندن تعطیلات و همچنین گذراندن دوران بازنشستگی است و متقاضیان زیادی برای خرید ملک چند سال ساخت یا در حال ساخت دارد.

درخواست ویزای کار قبرس

بررسی وضعیت اقتصادی قبرس

کشور قبرس یکی از بهترین جزیره های تفریحی در دریای مدیترانه قبرس است. کشور قبرس سالانه مقصد سرمایه گذاری و تفریحی بسیاری از ایرانیان بوده است. البته این بدان معنا نیست که قبرس مقصد تحصیلی یا کاری نیست، بلکه یعنی تقاضای مخاطبین در حوزه سرمایه گذاری و خرید ملک برای این کشور نسبت به تقاضای تحصیل یا کار بسیار بیشتر بوده است. قبرس علاوه بر قوانین جدیدی که جهت تسهیل اخذ اقامت از طریق پیش خرید ملک در پروژه های عمرانی فراهم آورده است در صادرات برخی محصولات نیز بسیار سازنده عمل کرده است و محصولات کشاورزی مانند جو و سیب زمینی و گندم و حتی مرکبات از صادرات این کشور محسوب می شوند.

همچنین کشف مخزن گاز طبیعی در مدیترانه نیز در کنار صادرات برخی کالاها و محصولات مانند تنباکو، میوه، انواع پوشاک و همچنین صنایع دستی به رشد اقتصادی کشور قبرس کمک کرده است. متقاضیانی که در مرحله تحقیق و شناخت قرار دارند می توانند با توجه به شرایط خود اقدام به مهاجرت کنند. پس از تعیین مقصد و انتخاب یکی از روش های مهاجرت به قبرس می توانید برای تعیین مسیر مهاجرتی خود با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :