ویزای مسافرتی امارات

ویزای توریستی امارات

ویزای توریستی امارات

به خاطر پیشرفت های چشمگیر و همچنین ساخت و‌ سازهای بسیار زیبا، ایرانیان بسیار زیادی خواهان دریافت ویزای توریستی امارات هستند. در حال حاضر مهاجرت به امارات به واسطه دریافت ویزای توریستی امارات بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. بسیار در حال حاضر در حالی که ابوظبی پایتخت آن است ولی شهر دبی که بسیار پرجمعیت هم هست به عنوان قطبی از بیرینس و تجارت به صورت بین المللی شناخته شده است که اکثر توریست ها و کسانی که تعدادی از روزهای سال خود را به تفریح و گردش اختصاص می دهند حتما به صورت توریستی به امارات علی الخصوص شهر دبی سفر کرده اند. امارات متحده عربی با عربستان و عمان همسایه است و‌ مرز زمینی دارد. با کشورهایی مانند ایران، قطر و بحرین به واسطه خلیج فارس ارتباط مستقیم دارد.

هر کسی خواهان حضور در این کشور به جزء با ویزای توریستی امارات باشد نمی تواند اقامت دائم امارات را به دست آورد. آنچه جالب توجه است این است که امارات در سال 1357 که اکثر کشورهای خاورمیانه مانند ایران درگیری ها و‌ مشکلات بسیاری داشتند. در حال تمرکز روی راه حلی برای خروج از وضعیت خود بود و در انتها توانست نظام اقتصادی جدیدی طراحی کند که به یکی از کشورهای توسعه یافته با سریعترین رشد اقتصادی تبدیل شود و در حال حاضر واحد پولی آن درهم امارات معادل 0.272$ (دلار آمریکا) است. مخاطبین گرامی برای بررسی چرایی های پر تقاضا بودن ویزای توریستی امارات با این مقاله که توسطه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، همراه باشند.

شرایط دریافت ویزای توریستی امارات

شاید راحت تر است این چنین بازگو شود که شرایط برای دریافت ویزای توریستی امارات برای همه افراد فراهم است. به عنوان مثال دختران زیر 18 سال بدون حضور و همراهی والدین خود نمی توانند در امارات به صورت توریستی حضور یابند و اگر هم نیاز به همراهی والدین خود داشته باشند تنها در تعطیلات تابستان که می توان از نیمه جولای تا نیمه سپتامبر خواند، واجد الشرایط برای دریافت ویزای توریستی امارات هستند. در واقع باید گفت سفارتخانه های امارات ویزای توریستی صادر نمی کنند و راه های دریافت ویزای توریستی امارات از طریق خطوط هوایی مستقر در امارات و یا از طریق آژانس های هواپیمایی و مسافرتی معتبر خواهد بود.

البته باید این نکته را در نظر گرفت که برای اقدام از طریق خطوط هوایی و آژانس های مسافرتی لازم است کار را به مجریانی سپرد که کاملا معتبر بوده و توانایی انجام را دارند زیرا روند اداری دریافت ویزا ازسفارتخانه های امارات بر عهده همین مراکز است. برای ارزیابی اصالت و اعتبار این مراکز می بایست تاییدیه نهایی را از سفارت امارات در کشور مقصد دریافت نمود.

برخی از خطوط هوایی معتبر امارات در تصویر زیر آمده است:

برخی از خطوط هوایی معتبر امارات

جاذبه گردشگری جهت اخذ ویزای توریستی امارات

امارات ازکشورهایی است که تا چند سال اخیر بیابان بود پس می توان گفت یکی از قدیمی ترین بیابان نشینان دنیا اعراب امارات هستند که امروزه نیز مردم این سرزمین با دانستن فرهنگ بیابان نشینی خود یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی را ایجاد کرده اند. علاوه بر آن قلعه هایی که در امارات وجود دارد قدمتی چند صد ساله دارد و مناطق مخروبه تاریخی و باستانی این کشور برای علاقه مندان به باستان شناسی و گردشگری بسیار جذاب وهیجان انگیز است.

آنچه را که می توان هویت تاریخی و فرهنگی اعراب دانست همان معماری و موسیقی اعراب است که در کنار معماری ایرانی بسیار قابلیت تحلیل و بررسی توسط علاقه مندان به این حوزه را دارد که به عنوان مثال می توان به برج بادگیر در دوبی و رشته کوه حجر و همچنین کوه جیص از مرتفع ترین جاذبه های گردشگری در امارات اشاره کرد البته از مسجد شیخ زاید و برج خلیفه که بلندترین برج دنیا است، نباید غافل شد.

جاذبه گردشگری جهت اخذ ویزای توریستی امارات

رزرو هتل با ویزای توریستی امارات

همانطور که گفته شد برای دریافت ویزای توریستی امارات نمی توان از طریق سفارتخانه اقدام کرد. یکی از راه های اخذ ویزا توریستی امارات مراجعه به خطوط هوایی این کشور است و راه ساده تر استفاده از آژانس های مسافرتی معتبر در این کشور است. بنابراین اولین نکته ای که هرکسی برای سفر توریستی به امارات باید در نظر بگیرد هتل یا محل اقامت است. اینجاست که باید افراد در مورد هتل های معروف و معتبر که امتحان خود را پس داده اند اطلاعات کسب کنند لذا در ادامه به برخی از هتل های برتر و معتبر موجود در امارات پرداخته خواهد شد.

اولین هتلی که باید مورد بررسی قرار داد و به آن توجه کرد هتل جمیرا است زیرا این هتل که با نام کامل برج العرب جمیرا شناخته شده است از هتل های بسیار لوکس و لاکچری امارات محسوب می شود و شاید بتوان گفت تنها هتل 7 ستاره دنیا همین برج العرب جمیرا است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای رفاه حال مشتریان و مسافران این کشور فراهم کرده است که بسیار دیدنی و جذاب است.

در لیست زیر به اسامی برخی از هتل های امارات اشاره شده است:

  • هتل های معروف و معتبر امارات
  • هتل لوکس و 5 ستاره رافلز
  • هتل شیک و معروف 5 ستاره شانگری لا
  • هتل لوکس جمیرا مینا سلام در دبی
  • هتل لوکس و مدرن نووتل ال بشیر در دبی

شهرهای توریستی امارات

امارات در خاورمیانه از پرطرفدارترین کشورهای دنیا جهت سفر توریستی و گردشگری است که هر کدام از شهرهای این کشور می تواند به واسطه مکان ها و جاذبه های توریستی خود حائز اهمیت باشد. دوبی در بین شهرهای امارات از بهترین مقاصد توریستی دنیا و خاورمیانه محسوب می شود و شاید بتوان گفت ساحل جمیرا و همچنین برج خلیفه، مرکز تجاری دبی مال، مسجد جمیرا، دهکده جهانی و بسیاری از محل های معروف در این شهر هستند که دبی را یک مقصد منحصر به فرد برای گردشگران تبدیل کرده است. پس از دوبی شهرهایی مانند شارجه که در مرکزیت فرهنگی امارات متحده عربی هستند، قرار دارد.

همچنین ابوظبی، العین، عجمان، راس الخیمه و فجیره از دیگر شهرهای توریستی این کشور هستند. آنچه مخاطبین گرامی باید به آن توجه کنند این است که برای سفر توریستی به هر کشوری الزاماتی جهت ارائه وجود دارد که یکی از آنها موجودی حساب منطقی و همچنین گردش حساب مالی مناسب است. البته این شرایط برای کشورهای اروپایی نیز وجود دارد مگر اینکه کسی بخواهد از ویزای توریستی ایتالیا برای سفر یکطرفه به این کشور و حوزه شنگن استفاده نماید که برای این منظور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :