شرایط سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس

سنت کتیس به دلیل صنایع گردشگری بی نظیر و دلپذیر و نرخ مقرون به صرفه هزینه زندگی در سنت کیتس، این کشور را به مقصدی محبوب برای متقاضیان تبدیل کرده است. کشور سنت کیتس که از 2 جزیره تشکیل شده است، سنت کیتس بزرگ ترین و شلوغ ترین جزیره و نویس جزیره کوچک تر و عجیب تر، این کشور مزیت ارائه فعالیت های عالی و آرامش را دارد. با زبان اصلی انگلیسی، رژیم مالیاتی مطلوب، سنت کیتس و نویس مقصدی است که خارجی هایی که به دنبال زندگی در کارائیب هستند، از آن لذت می برند. در ادامه این مقاله که توسط تیم مترجمین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ترجمه شده است، به اطلاعات بیش تری در این زمینه خواهیم پرداخت.

شرایط زندگی در کشور سنت کیتس

کشور سنت کیتس به خاطر سیاست های خارجی محور و معافیت های مالیاتی خود در خصوص مهاجرت به سنت کیتس مشهور است. در سال های پیش، اولین برنامه شهروندی با سرمایه گذاری را که تا به حال در کارائیب ایجاد شده بود، راه اندازی کرد. برای چندین دهه، این برنامه معتبر شهروندی کارائیب فرصتی باور نکردنی را برای سرمایه‌ گذاران خارجی برای دریافت شهروندی سنت کیتس و نویس در ازای سرمایه‌گذاری واجد شرایط فراهم کرده است. پایتخت شلوغ سنت کیتس Basseterre قلب اقتصاد این کشور است. این شهر همچنین خانه طیف وسیعی از رستوران ها و هتل های فوق العاده است که در آنها می توانید غذاهای خوشمزه محلی را امتحان کنید.

از مزیت های زندگی در سنت کیتس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزیت های زندگی در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس واقع در آنتیل های کوچک کارائیب، شرایط گرم و مرطوب را در طول سال تجربه می کند. مانند اکثر جزایر کارائیب، آب و هوای سنت کیتس و نویس به شدت تحت تأثیر محیط دریایی قرار دارد. میانگین دما در ماه های تابستان 26-28 درجه سانتی گراد و در ماه های سردتر از دسامبر تا فوریه 24-25 درجه سانتی گراد است. تغییرات فصلی و روزانه دما کم است و فقط در ارتفاعات بالاتر دما به کمتر از 17 درجه سانتی گراد می رسد. جزایر سنت کیتس و نویس یک فصل مرطوب بین جولای و دسامبر دارند که در طی آن جزایر بین 150-250 میلی متر بارندگی در ماه دریافت می کنند و فصلی خشک تر بین ژانویه و آوریل دارند.

هزینه مسکن و زندگی در سنت کیتس

بازار املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس بسیار متنوع است. بسته به آنچه به دنبال آن هستید، می‌توانید آپارتمان‌های زیبا یا خانه‌های خانوادگی، ویلاهای خصوصی لوکس، هتل‌ها و استراحتگاه‌های مجلل یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی دنج را خریداری کنید. از آنجایی که صنعت گردشگری بسیار پویا است، سرمایه گذاری در گردشگری املاک و مستغلات بازده سرمایه گذاری بالایی را به همراه دارد. اجاره بسته به منطقه انتخابی می تواند بسیار ارزان باشد. به عنوان مثال یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر می تواند حدود 600$ (دلار) و خارج از مرکز شهر 370$ (دلار) هزینه داشته باشد. هزینه زندگی سنت کیتس نسبتاً متوسط در نظر گرفته می شود.

به دلیل اینکه این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند، زندگی در سنت کیتس و نویس نسبت به اکثر جزایر کارائیب گرانتر است. از نظر امکانات پزشکی، سنت کیتس خانه بیمارستان عمومی جوزف فرانسه که واقع در سنت کیتس می باشد و بیمارستان الکساندرا واقع در نویس است. هر بیمارستان انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد، اما در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به تخلیه اضطراری باشد. بنابراین توصیه می شود که بیمه خصوصی داشته باشید که تخلیه را پوشش می دهد. آلیانز ، بوپا و سیگنا گلوبال برخی از مشهورترین ارائه دهندگان سلامت مهاجران هستند که از نظر پوشش کامل بهداشتی و کیفیت مراقبت در رتبه بالایی قرار دارند.

هزینه مسکن و زندگی در سنت کیتس

قیمت کالاهای اساسی در سنت کیتس

کشور سنت کیتس در طول سال ها به دلیل غذاهای غنی خود شهرت بسیار خوبی به دست آورده اند. این کشور مملو از رستوران ها و هتل هایی است که غذاهای خوشمزه ای را ارائه می دهند. الهام بخش اصلی این غذاها کریول، چینی، غربی و هندی است. با توجه به تعداد زیاد رستوران های موجود در این جزیره، می توانید از طیف وسیعی از قیمت های رستوران لذت ببرید. به طور معمول، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 11$ (دلار) است، در حالی که یک وعده غذایی سه وعده برای دو نفر در یک رستوران متوسط ​​92$ (دلار) است.

قیمت مواد غذایی بسته به منشا آنها متفاوت است، غذاهای تولید شده محلی مانند سبزیجات، میوه ها، مرغ محلی، تخم مرغ و برنج ارزان تر از ایالات متحده هستند. در حالی که محصولات وارداتی مانند شیر، قهوه و نان سفید تازه گران تر هستند. در حالی که کالاهای وارداتی نسبتاً گران هستند، معافیت های مالیاتی در سنت کیتس و نویس مطمئنا آن را جبران می کند. هیچ مالیات بر درآمد شخصی و ثروت، هدیه، ارث و درآمد خارجی یا مالیات بر عایدی سرمایه وجود ندارد.

در جدول زیر نرخ برخی از کالاهای اساسی در سنت کیتس شرح داده شده است:

کالاهای اساسینرخ به دلار
شیر یک لیتری3.06$
نان سفید تازه (500 گرم)4.07$
برنج (1 کیلوگرم)2.96$
تخم مرغ 12 عددی5.33$
سیب (یک کیلوگرم)2.22$
موز (یک کیلوگرم)2.45$
پرتقال (یک کیلوگرم)1.85$
گوجه فرنگی (یک کیلوگرم)3.59$
سیب زمینی (یک کیلوگرم)1.11$
پیاز (یک کیلوگرم)1.57$

حداقل حقوق دریافتی جهت زندگی در سنت کیتس

فردی که در سنت کیتس و نویس کار می کند معمولا حدود 41660XCD (دلار کارائیب شرقی) در سال دریافت می کند و این می تواند از کمترین میانگین حقوق حدود 12020XCD (دلار کارائیب شرقی) تا بالاترین میانگین حقوق 181600XCD (دلار کارائیب شرقی) متغیر باشد. این حقوق متوسط ​​برای یک فرد در سنت کیتس و نویس است و شامل مزایایی مانند مسکن و حمل و نقل است. حقوق ها بر اساس تجربه، موقعیت مکانی، مهارت ها و جنسیت شما بسیار متفاوت خواهد بود. ما از قبل می دانیم که یک فرد می تواند به طور متوسط ​​بین 12020XCD تا 181600XCD (دلار کارائیب شرقی) در سنت کیتس و نویس کسب کند.

این مقدار متوسط ​​در توزیع حقوق است. این بدان معناست که تقریبا 50% از جمعیت کمتر از 39800XCD (دلار کارائیب شرقی) و 50% از جمعیت بیش از 39800XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. اگر بیش از متوسط ​​حقوق دریافت می کنید، این نشان دهنده خوبی است که حقوق خوبی دریافت می کنید. اگر بیشتر از متوسط ​​حقوق دریافت نمی کنید، هدف شما باید افزایش درآمد به اندازه متوسط ​​حقوق باشد که می توانید با درخواست افزایش حقوق، جستجوی شغلی با درآمد بهتر و سایر انجام دهید. شما هم می توانید درباره پاسپورت سنت کیتس، شرایط ویزای سنت کیتس به مقالات ذکر شده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :