شرایط سنت لوسیا

هزینه زندگی در سنت لوسیا

هزینه زندگی در سنت لوسیا

هزینه زندگی در سنت لوسیا در مقایسه با بریتانیا و ایالات متحده نسبتا پایین است و ساکنان از یک رژیم مالیاتی مطلوب بهره می برند و هی سود سرمایه، مالیات بر ارث، مالیات بر ثروت و مالیات بر درآمد درتمامی دارایی وجود ندارد. از آ«جا که سنت لوسیا کیفیت زندگی بالایی را ارائه می دهد، این جزیره شاهد افزایش مهاجران خارجی است که به این بهشت گرمسیری نقل مکان می کنند. که عمدتا از ایالت متحده و کانادا آمده اند. سنت لوسیا به عنوان یک کشور مهاجر دوست شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به سنت لوسیا راهنمای شما است.

هزینه خوراک و پوشاک در سنت لوسیا

کشور سنت لوسیا از روی غذاهای جذابش ادر سطح بین المللی شناخته شده است. در شهرهای بین‌المللی و شلوغ Castries و Rodney Bay، می‌توانید رستوران‌ های زیادی با غذاهای فرانسه، ژاپن، چین و هند پیدا کنید. هم چنین می توانید غذاهای محلی و آبدار را در هر جای جزیره پیدا کنید. حتما غذای ملی سنت لوسیا معروف به انجیر سبز و ماهی نمک را امتحان کنید، این غذا از رتبه بالایی برخوردار است. برای اینکه تخمینی از قیمت رستوران به شما بدهیم، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 5$ (دلار) است. در حالی که یک وعده غذایی 3 وعده برای 2 نفر در یک رستوران متوسط 29$ (دلار) است.

هزینه شما بسته به مصرف کالای محلی یا وارداتی مشخص می شود، هزینه خواربار می تواند در سنت لوسیا نسبتا ارزان باشد. محصولات وارداتی مانند شیر، گوشت و بنزین گران تر از ایالات متحده هستند. نوشیدنی ها، آبجو های داخلی و وارداتی کم هزینه و ارزان تر از ایالات متحده هستند. هزینه اجناسی مانند لباس رسمی، روزمره و بچه گانه و کفش بسیار بالا است.

هزینه مسکن در سنت لوسیا

بسته به نوع ملک و موقعیت آن، قیمت ها جهت مهاجرت به سنت لوسیا متفاوت است. هزینه زندگی در مرکز شهر 2 برابر بیشتر از زندگی در خارج از مرکز شهر است. با رشد افزایشی مهاجرانی که به جزیره نقل مکان می کنند، بازار املاک و مستغلات سنت لوسیا در حال رونق است. ملک هایی همچون ویلاها، استراحتگاه ها، آپارتمان ها، آپارتمان ها، خانه های تاریخی استعماری با بازه دلخواهی از قیمت ها وجود دارند.

در جدول زیر برخی از قیمت ‌های ملکی که می‌توانید در بازار پیدا کنید آمده است:

حدود قیمت بر حسب دلارنوع ملک
$200000خانه محلی سنت لوسیا
$300000کاندوها و خانه های ییلاقی مدرن
$1000000ویلاهای ساحلی

خارجیانی که مایل به خرید ملک در سنت لوسیا هستند، باید برای مجوز مالکیت بیگانه درخواست دهند. یکی دیگر از گزینه های محبوب برای خرید ملک سنت لوسیا، درخواست برای شهروندی سنت لوسیا توسط برنامه سرمایه گذاری است. حداقل 300000$ (دلار) در هتل‌ ها و استراحتگاه ‌های با برندهای پیشرفته از پیش تأیید شده یا در یک ملک سرمایه‌گذاری کنید و پاسپورت سنت لوسیا دریافت کنید.

هزینه مسکن در سنت لوسیا

سایر هزینه های خدماتی در سنت لوسیا

هزینه اقلامی مانند لوازم آرایشی، مراقبت از مو و لوازم آرایش متوسط ​​است. متوسط ​​هزینه کوتاه کردن و سشوار کردن موی مردانه 24$ (دلار) است، در حالی که رنگ موی زنانه، کوتاه و سشوار متوسط ​​120$ (دلار) است. هزینه برای مواردی مانند نرخ روزانه اتاق های هتل، وعده های غذایی و نوشیدنی در یک رستوران و غذا و نوشیدنی ها متوسط ​​است. میانگین قیمت کاپوچینو (معمولی، متوسط) 5. $ (دلار)، کک/پپسی (330 میلی‌لیتر) 1.88$ (دلار)، غذای همبرگر (فرانچایز بین‌ المللی یا مشابه) 10.72$ (دلار) و یک غذای رستوران بین ‌المللی میان‌ رده 94.17$ (دلار) است.

هزینه اقلامی مانند سوخت (بنزین)، کرایه اتومبیل، حمل و نقل عمومی، خرید و نگهداری وسیله نقلیه بسیار بالاست. میانگین قیمت متوسط ​​در سال گذشته برای بالاترین بنزین (بنزین اکتان موجود) (1 لیتر) 4.69$ (دلار) است، در حالی که قیمت خرید سدان خودرو معیار شامل مالیات و عوارض برای یک وسیله نقلیه جمع و جور، کوچک، اقتصادی (1.4 لیتر) 32614$ (دلار) است. شما میتوانید دیگر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مورد مطالعه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :