مهاجرت به کشور سنت لوسیا

مهاجرت به سنت لوسیا

مهاجرت به سنت لوسیا

به عنوان یک خارجی، هنوز هم می توانید تحت شرایط خاص به فکر مهاجرت به سنت لوسیا باشید. در درجه اول، اگر برای کار به جزیره می آیید، قبل از رسیدن باید ابتدا مجوز کار بگیرید. هنگامی که مجوز کار اعطا می شود، اداره مهاجرت به محض ورود به پاسپورت شما مهر می زند. این تمبر از آنجایی اهمیت دارد که به شما این حق را می دهد که در طول مدت مجوز کار در سنت لوسیا زندگی کنید. تا پایان این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ما همراه باشید.

مهاجرت به سنت لوسیا از طریق تولد

کلاسیک ترین راه برای دریافت شهروندی سنت لوسیا البته از طریق حق تولد است. فرزندان والدین سنت لوسیان یا والدین متولد خارج از کشور نیز می توانند درخواست دهند. علاوه بر این، اگر با یک شهروند سنت لوسیا ازدواج کرده اید، می توانید پس از 7 سال زندگی مداوم در سنت لوسیا، تابعیت دریافت کنید. اقامت دائم به افرادی داده می شود که حداقل پنج سال به طور مداوم در سنت لوسیا زندگی می کنند. بزرگترین مزیت کسب این وضعیت این است که پاسپورت شما مهر اقامت دائم دریافت می کند که باعث می شود زمان و زحمت شما را از تمدید اجازه اقامت هر 3 ماه یکبار صرفه جویی کنید. اما یک نکته مهم در اینجا این است که وضعیت اقامت دائم به شما حق کار در سنت لوسیا را نمی دهد.

همچنان باید برای مجوز کار جداگانه درخواست دهید.اگر افراد تحت تکفل همراه خود دارید، آنها مهر مشابهی دریافت می کنند، اما نمی توانند در کشور کار کنند، فقط در آنجا زندگی می کنند. از طرف دیگر، شما همچنین می توانید ملک در سنت لوسیا خریداری کنید و سپس واجد شرایط اقامت شوید. اما شما نمی توانید در کشور کار کنید. در نهایت، اگر تصمیم به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای مقاصد اقامت دارید، باید از وزیر امور حقوقی اجازه بگیرید. وکلای مهاجرت سنت لوسیان معمولا از این روند مراقبت می کنند.

مهاجرت به سنت لوسیا از طریق کار

اتباع خارجی که مایل به کار در سنت لوسیا هستند باید لیستی از مواد را از قبل تهیه کنند که به آنها امکان می دهد ابتدا ویزای ورود و سپس مجوز کار سنت لوسیا را دریافت کنند. ویزای ورود را می توان به صورت آنلاین یا در نزدیکترین کنسولگری قبل از ورود به کشور دریافت کرد. معمولا اداره مهاجرت سنت لوسیا فرم مهاجرت سنت لوسیا را ظرف پنج روز بررسی و پردازش می کند.

به عنوان یک قاعده کلی، متقاضیان باید 2 هفته قبل از برنامه ریزی برای ورود به مرزهای کشور درخواست دهند. اتباع خارجی نیز باید قبل از ورود به سنت لوسیا برای مجوز کار درخواست دهند. سپس آنها می توانند مدارک لازم را همراه با درخواست تکمیل شده به افسر مجوز کار که در وزارت امور حقوقی، امور داخلی و کار یافت می شود، ارائه دهند.

برای ویزای ورود، سیاست مهاجرت به سنت لوسیا از متقاضیان می خواهد که موارد زیر را ارائه دهند:

  • یک پاسپورت معتبر
  • 2 عکس در اندازه پاسپورت
  • یک کپی از برنامه سفر آنها اثبات اقامت
  • یک دعوت نامه در صورت لزوم برای درخواست مجوز کار

مهاجرت به سنت لوسیا از طریق کار

مهاجرت به سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجران از اینکه بدانند می توانند پاسپورت سنت لوسیا را از طریق برنامه شهروندی با سرمایه گذاری در سنت لوسیا، به لطف قانون سرمایه گذاری سنت لوسیا، دریافت کنند، خوشحال خواهند شد. برای دریافت شهروندی باید یک سرمایه گذاری واجد شرایط در کشور انجام دهید. کل فرآیند درخواست حدود 2 تا 3 ماه طول می کشد و حداقل سرمایه مورد نیاز، کمک غیرقابل استرداد 100000$ (دلار) به صندوق ملی اقتصادی سنت لوسیا است. گزینه های جایگزین شامل سرمایه گذاری حداقل 200000$ (دلار) در املاک و مستغلات از پیش تایید شده برای دریافت شهروندی سنت لوسیان یا سرمایه گذاری در پروژه های سازمانی است.

به دستورالعمل های گام به گام زیر برای کسب شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری توجه کنید:

  • نماینده مجاز شما تمام مدارک لازم و الزامات لازم برای درخواست شهروندی موفق را راهنمایی می کند.
  • تمام فرم های درخواست را همانطور که توسط نماینده مجاز ارائه شده است تکمیل کنید.
  • اداره مهاجرت سنت لوسیا درخواست را ارزیابی می کند و پیشینه هر متقاضی را بررسی می کند.
  • واحد درخواست شما را ظرف 60 تا 90 روز پس از درخواست تایید می کند.
  • سرمایه گذاری مورد نظر خود را ظرف 60 روز پس از دریافت اطلاعیه از واحد انتخاب کنید.
  • مدرکی مبنی بر خرید سرمایه گذاری واجد شرایط خود و همچنین هزینه های درخواست دولتی ارائه دهید.

شرایط مهاجرت جهت اخذ پاسپورت سنت لوسیا

برای دریافت ویزای مهاجرتی سنت لوسیا، فرآیند بسته به مسیر مهاجرتی که تصمیم می گیرید، متفاوت است. در زیر ما فرآیند هر نوع قصد مهاجرت را باز می کنیم. فرآیند گذرنامه کلیه درخواست های گذرنامه باید برای رسیدگی به نزدیکترین کنسولگری سنت لوسیا ارسال شود. زمان پردازش معمولا حدود 14 روز کاری طول می کشد، یا با گزینه اکسپرس (با هزینه اضافی) 1 الی 5 روز کاری است. به هزینه های گذرنامه زیر توجه کنید:

  • پاسپورت معمولی حدود 80$ (دلار)
  • گذرنامه اکسپرس حدود 130$ (دلار)

شما می توانید جهت جویا شدن از فرآیند پذیرش ویزای سنت لوسیا با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :