مهاجرت سرمایه گذاری در کلمبیا

سرمایه گذاری در کلمبیا

سرمایه گذاری در کلمبیا

سرمایه گذاری در کلمبیا شاید یکی از راه هایی باشد که متقاضیان تجارت در کشورهای قاره آمریکا به سمت آن کشیده می شوند و به دنبال راهی برای رسیدن به آن هستند. کلمبیا هر ساله مقصد بسیاری از افراد با ملیت های متفاوت برای پناهندگی بوده است و شاید بتوان گفت از بسیاری از کشورهای دنیا با ملیت های مختلف در این کشور زندگی می کنند و یا اقامت موقت کلمبیا را دارند و یا بدون هیچ مدرکی در این کشور زندگی می کنند.

اما به طور کلی کلمبیا از کشورهایی است که قوانینی بسیار سختگیرانه برای مهاجران دارد و این را نیز مدیون امپراطوری اسپانیا بوده است البته ناگفته نماند، یکی از مهمترین دلایلی که افراد زیادی برای مهاجرت به کلمبیا سر و دست می شکنند به خاطر تغییرات بزرگی است که در کلمبیا روی کیفیت زندگی شکل گرفته است. در این مقاله با سرمایه گذاری در کلمبیا به عنوان یکی از راه های مهاجرتی به این کشور که توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، پرداخته خواهد شد.

مزایای سرمایه گذاری در کلمبیا

شاید بتوان گفت یکی از کشورهایی که از گزینه های مناسب برای امنیت مالی و تجاری در آن برای سرمایه گذاران و تاجران وجود دارد، سرمایه گذاری در کلمبیا است که بسیار می تواند از جذابیت خاصی برای متقاضیان برخوردار باشد. اما بحث امنیت مالی و تجاری در کلمبیا از آن زمانی خود را به شکل بسیار خوبی بروز داد که مسئولین امر در این کشور در بحرانی ترین سال های اقتصادی این کشور یعنی تا سال 2008 با نرخ رشد بسیار خوبی که داشت توانست به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند و بحران های مالی خود را پشت سر بگذارد.

بنابر آنچه گفته شد ثبات اقتصادی حتی در موقعیت های بحرانی کلمبیا دلیل خوبی برای سرمایه گذاری در کلمبیا است و این مورد با وجود داشتن بستری مناسب برای شرکت هایی با ملیت های متفاوت در کلمبیا شکل گرفته است که با حمایت های دولت این کشور در خصوص پرداخت مالیات و معافیت های مربوط به برخی از واردات شرایط خوبی محیا شده است تا متقاضیان در واردات تجهیزات فناوری و اطاعات و خودرو یا همچنین ماشین آلات مختلف و مواد اولیه ورود کرده و با آسودگی خاطر سرمایه خود را به کلمبیا وارد کنند.

شرایط سرمایه گذاری در کلمبیا

سیاست گذاری های هر کشور در خصوص ورود سرمایه به کشور خود بر اساس نیازهای آن کشور تبیین و تدوین می گردد. لذا کشوری که می خواهد خود را از لحاظ اقتصادی قوی و قدرتمند کند این شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل می کند تا هر شخصی بتواند با رساندن سود به این کشور خود نیز از سودهای مالی خوبی برخوردار گردد که معامله ای دو سر برد خواهد بود و راه های متفاوتی نیز خواهد داشت.

اولین مطلبی که برای سرمایه گذاری در کلمبیا اهمیت دارد هدف از این موضوع است که برخی صرفا به امید سود رسانی و موفقیت در کسب و کار یا همچنین توسعه شرکت خود و برند سازی سرمایه گذاری در کلمبیا فکر میکنند و اصلا به دنبال داشتن اقامت این کشور نیستند که همین امر شرایط را متفاوت می کند. ولی فردی که به واسطه سرمایه گذاری در کلمبیا به دنبال دریافت اقامت کلمبیا برای خود و خانواده خود است باید بداند که شرایط سختی را خواهد داشت و باید از یکی از راه های استاندارد سرمایه گذاری به این کشور اقدام نماید که منطقی ترین راه را باید ثبت شرکت و داشتن طرح تجاری برای شروع کسب و کار در این کشور بیان نمود.

شرایط سرمایه گذاری در کلمبیا

هزینه های سرمایه گذاری در کلمبیا

هزینه های سرمایه گذاری در کلمبیا تعریف واحدی ندارد و در ابتدا بسیار به راه انتخابی برای سرمایه گذاری در این کشور بستگی دارد. اگر این راه راه اندازی شرکت و کسب و کار در کلمبیا باشد که در ابتدا باید طرح تجاری مورد نظر به واسطه سفرهای اکتشافی فرد به این کشور تعیین شود که در آن مشخص گردد فرد طی سفرهای اکتشافی محصول یا خدماتی را قرار است ارائه کند که مورد نیاز کشور مقصد است. به همین واسطه میزان بودجه راه اندازی کسب و کار خود را برای یک سال تعیین کند و تمکن مالی زندگی یک ساله خود و همراهان و اعضای هیات مدیره شرکت نیز ارائه گردد.

علاوه بر ثبت شرکت یا راه اندازی کسب و کار در کلمبیا می توان از راه هایی مانند خرید ملک در این کشور و یا خرید اوراق قرضه یا همچنین مشارکت های اقتصادی با شرکت های معتبر در این کشور اقدام به اخذ اقامت کلمبیا از طریق سرمایه گذاری در آن نمود که کمترین میزان بودجه ای که باید در نظر گرفته شود بین 150000$ الی 200000$ (دلار آمریکا) خواهد بود البته باید مورد توجه قرار داد که این مورد بسیار به ملیت فرد بستگی دارد. در چند سال اخیر در هیچ منبع خبری موثقی اعلام نشده است که ایرانیان توانسته باشند اقامت کلمبیا را از طریق سرمایه گذاری دریافت نمایند.

متقاضیان ایرانی برای سرمایه گذاری در کلمبیا می توانند شرایط خود را به طور دقیق بررسی کرده و راحت ترین راه برای رسیدن به این کشور را انتخاب نمایند لذا برای این امر نیاز به متخصصانی است که در این حوزه بتواند مشاوره دقیق و درستی ارائه نماید. مخاطبین گرامی می توانند برای بررسی شرایط اولیه خود با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :