شرایط برزیل

هزینه زندگی در برزیل

هزینه زندگی در برزیل

هزینه زندگی در برزیل تابع عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، نرخ تورم و مقررات دولتی است که برزیل به عنوان یکی از بزرگ ترین اقتصاد های جهان، نقش مهمی در بازارهای جهانی کالاهایی مانند قهوه، سویا و نیشکر ایفا می کند. این بدان معنی است که تغییرات در بازارهای برزیل می تواند اثرات موجی در سراسر جهان داشته باشد. با وجود اهمیت اقتصادی، بازارهای برزیل از لحاظ تاریخی در برابر نوسانات و بی ثباتی آسیب پذیر بوده اند.

این امر می تواند تصمیم گیری بر اساس روند بازار را برای کسب و کارها و سرمایه گذاران چالش برانگیز کند. با این حال، در سال ‌های اخیر، برزیل تلاش‌ هایی برای ثبات اقتصاد خود و جذب سرمایه ‌گذاری خارجی انجام داده است که به کاهش برخی از ریسک ‌های مرتبط با بازارهایش کمک کرده است.

هزینه ملک در برزیل

چه به دنبال یک آپارتمان دنج در قلب ریودوژانیرو باشید یا یک ویلای مجلل در سواحل باهیا، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اجاره ‌های کوتاه‌ مدت در برزیل معمولا از چند روز تا چند ماه متغیر است، که آن‌ها را به گزینه ‌ای عالی برای گردشگران، مسافران تجاری و هر کسی که به دنبال گزینه اقامت موقت است، تبدیل می‌کند. اینها شامل هاستل ها، مهمانخانه ها و حتی اقامتگاه های خانگی است که می توانید با یک خانواده محلی زندگی کنید و فرهنگ برزیل را از نزدیک تجربه کنید.

نرخ اجاره ملک به همراه قیمت هر مترمربع خرید ملک جهت مهاجرت به برزیل در جدول زیر آمده است:

فهرستنرخ اجاره بها بر حسب دلارقیمت هر مترمربع برحسب دلار
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر240.34$1368.56$
آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر165.9$917.47$
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر495.06$
آپارتمان 3 خوابه خارج از مرکز شهر342.7$

هزینه خورد و خوراک در برزیل

اگر به برزیل سفر می کنید، آماده شوید تا از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. غذاهای برزیلی ترکیبی از تأثیرات پرتغال، آفریقا و بومیان بومی است. لذیذترین گزینه ها را می توانید در بسیاری از رستوران های چوراسکاریا یا باربیکیو این کشور پیدا کنید که حتما باید از آنها دیدن کنید. انواع مختلفی از گوشت ‌ها را خواهید دید که به صورت کامل کبابی شده و در کنار میز سرو می‌شوند. حتماً پیکانا را امتحان کنید، یک فیله آبدار که یکی از غذاهای خاص این کشور است. از طرف دیگر، می‌توانید سوشی این کشور را امتحان کنید، مانند moqueca، یک خورش سنتی غذاهای دریایی که با شیر نارگیل و ادویه ‌ها پخته می‌شود.

کشور برزیل هم چنین خانه غذاهای خیابانی مشهور جهان است، از جمله تنقلات سنتی مانند کوکسینیا (مرغ رنده شده و پنیر خامه ای که در خمیر پیچیده شده و سرخ شده) و پاستل (یک شیرینی سرخ شده پر از گوشت یا پنیر). برای یک خوراکی شیرین، brigadeiros را امتحان کنید، شیرینی شکلاتی که با شیر تغلیظ شده و پاشیدن شکلات درست شده است. اگر به دنبال تجربه غذاخوری رسمی‌ تر هستید، رستوران‌ های مناطق تجاری شهرهایی مانند سائوپائولو را بررسی کنید، جایی که می‌توانید غذاهای پیشرفته و مدرن برزیلی را پیدا کنید که نشان‌دهنده سنت‌ های متنوع آشپزی و سرآشپزهای مبتکر این کشور است.

هزینه خورد و خوراک در برزیل

هزینه زندگی و پوشاک در برزیل

کشور برزیل به دلیل فرهنگ پر جنب و جوشش در سراسر جهان شناخته شده است و این در سبک لباس و کفش های موجود منعکس شده است. خرید لباس و کفش در برزیل می تواند هیجان انگیز و دلهره آور باشد، زیرا گزینه ها بی پایان هستند. از بوتیک های مد روز گرفته تا فروشگاه های بزرگ تر، چیزی برای سلیقه و بودجه همه وجود دارد. اگر چه قیمت‌ ها می‌تواند بین فروشگاه‌ ها بسیار متفاوت باشد، اما اگر می‌دانید کجا باید جستجو کنید، می‌توانید قیمت ‌های عالی را در مورد کالاهای با کیفیت بالا پیدا کنید. بازدیدکنندگان برزیل خوشحال خواهند شد که ببینند گزینه های زیادی برای خرید لباس و کفش وجود دارد.

کسانی که به دنبال برندهای معتبر بین المللی هستند می توانند به مراکز خرید و مراکز خرید بزرگ سر بزنند، جایی که همه چیز از لباس ورزشی گرفته تا مدهای طراح را پیدا می کنند. از طرف دیگر، بازدیدکنندگان ممکن است بخواهند بازارهای روباز و فروشندگان خیابانی را بررسی کنند، جایی که می توانند قطعات منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را بیابند که استعداد متمایز برزیل را به تصویر می کشد. چه به دنبال اقلام کلاسیک باشید و چه جدیدترین روندها، مطمئنا چیزی را پیدا خواهید کرد که مناسب استایل شما در برزیل باشد.

سایر هزینه های زندگی در برزیل

برزیل خدمات بهداشتی رایگان را برای همه ساکنان دائمی و شهروندان قانونی ارائه می دهد. با این حال، اکثر مهاجران ترجیح می‌دهند از مراقبت‌های بهداشتی خصوصی در برزیل استفاده کنند، زیرا سیستم بهداشت عمومی این کشور بودجه کافی ندارد و شلوغ است. برای انجام این کار، بیمه پزشکی خصوصی به شدت توصیه می شود، اگرچه می تواند در برزیل نسبتاً پرهزینه باشد. کسانی که برای یک ماموریت کاری به کشور مهاجرت می کنند تشویق می شوند تا در مورد کمک هزینه بیمه درمانی به عنوان بخشی از قرارداد خود مذاکره کنند. قیمت مراقبت از کودکان در برزیل بسته به نوع موسسه ای که والدین انتخاب می کنند می تواند بسیار متفاوت باشد.

هم چنین، برزیل دارای برخی از زیباترین مناظر هوایی جهان، از جمله جنگل های بارانی آمازون و خط ساحلی است. اگر می خواهید تجربه ای فراگیرتر داشته باشید، سوار شدن به قطار یا اتوبوس می تواند گزینه عالی باشد. برزیل دارای یکی از بزرگترین شبکه های اتوبوس در جهان است که تقریبا تمام نقاط کشور را به هم متصل می کند.

بطور کلی توزیع هزینه های زندگی در برزیل در نمودار زیر آمده است:

توزیع هزینه های زندگی در برزیل

شما می توانید از دیگر مقالات منتشر شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مورد مطالعه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :