مهاجرت به کشور کره جنوبی

اقامت در کره جنوبی

اقامت در کره جنوبی

دلایل مختلفی سالانه بیش از صدها تبعه خارجی را با هدف اخذ اقامت در کره جنوبی به این کشور زیبا در شرق آسیا سوق می دهد. کره جنوبی مکان جذابی است که مهاجران را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند. برخی برای کار جهت اقامت در کره جنوبی تلاش می کنند و برخی دیگر نیز اقامت کره جنوبی را برای تحصیل در این کشور انتخاب می کنند. اما به طور کلی، ازدواج یکی از دلایل انتخاب اتباع کشورهای خارجی برای اقامت در کره جنوبی می باشد.

به گونه ای که ازدواج ها در کره جنوبی در چند دهه اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است. علاوه بر این کره جنوبی سخت تلاش کرده است تا آموزش با کیفیت بالا را برای همه شهروندان به ارمغان بیاورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ اقامت در کره جنوبی، ما را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

شهرهای محبوب جهت اقامت در کره جنوبی

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال اقامت در کره جنوبی هستند، قبل از ورود به این کشور باید با شهرهای محبوب کره جنوبی به خوبی آشنا شوند. زیرا این کشور دارای شهرهای متنوعی می باشد که هر کدام ویژگی های خاصی را برای مهاجران به همراه دارد. در صورت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص شهرهای محبوب کره جنوبی برای اقامت، با چالش های متعددی در طول اقامت خود در این کشور مواجه خواهید شد. به طور کلی، کره جنوبی یکی مقاصد محبوب برای مهاجرانی است که قصد اقامت در این کشور را دارند. همچنین در هر شهری که برای اقامت در کره جنوبی انتخاب می کنید بسیار شگفت زده خواهید شد.

شهرهای محبوب جهت اقامت در کره جنوبی

برای آشنایی بیشتر با شهرهای محبوب جهت اقامت در کره جنوبی به جدولی که در این بخش از مقاله تهیه کرده ایم مراجعه فرمایید:

شهرهای محبوب کره جنوبی جهت اقامتخصوصیات
سئولیکی از پیشرفته ترین شهرهای کره جنوبی برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند شهر سئول پایتخت کره جنوبی می باشد. سئول مرکز تجارت و زمین سرمایه گذاری کره جنوبی محسوب می شود.
بوسانبوسان شهری شغول مانند سئول است، اما این شهر دارای سواحل بکر و مسیرهای پر پیچ و خم می باشد. که این موضوع یک تعادل کامل بین سبک زندگی شهری و آرام ایجاد می کند.
اینچئونسومین شهر بزرگ کره جنوبی برای اقامت اینچئون می باشد.
دایگودایگو فرصت های شغلی زیادی را برای افرادی که به دنبال اقامت در کره جنوبی هستند ارائه می کند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شهر کره جنوبی جهت اقامت از دیدگاه مهاجران مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شهر کره جنوبی جهت اقامت از دیدگاه مهاجران

اخذ تابعیت پس از اقامت در کره جنوبی

بسیاری از افرادی که به دنبال دریافت اقامت در کره جنوبی هستند، با هدف اخذ تابعیت این کشور به کره جنوبی نقل مکان می کنند. زیرا روند اخذ تابعیت در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی بسیار ساده تر صورت می گیرد. تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد دریافت مجوز اقامت در کره جنوبی را دارند، می توانند تابعیت این کشور را از طریق مسیرهای مختلف به دست بیاورند. البته لازم به ذکر است که برای دریافت تابعیت در کره جنوبی پس از اقامت متقاضیان باید برخی از شرایط ویژه در این مسیر را به خوبی طی کنند.

الزامات ویژه جهت واجد شرایط بودن دریافت تابعیت کره جنوبی عبارت اند از:

الزامات ویژه جهت واجد شرایط بودن دریافت تابعیت کره جنوبی

شرایط دریافت اقامت در کره جنوبی

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، شرایط دریافت اقامت در کره جنوبی نسبتا ساده تر و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد. شرایط دریافت اقامت در کره جنوبی به شرح زیر می باشد:

  • متقاضیان باید 800 میلیون  KRW (وون کره جنوبی) یا بیشتر در یک تجارت کره ای سرمایه گذاری کنند.
  • مهاجران باید با یک شهروند کره ای ازدواج کنند.
  • متقاضیان باید مدرک خود را در کره جنوبی دریافت کنند.
  • داوطلبان باید مدرک دکترا بگیرند و در زمینه فناوری پیشرفت شغلی چشم گیری پیدا کنند.
  • متقاضیان به دلیل استعداد استثنایی خود در علوم، آموزش و فرهنگ شناخته می شوند.

علاوه بر این موارد ذکر شده در قسمت بالا، تمامی متقاضیان دریافت اقامت در کره جنوبی علاوه بر زبان انگلیسی باید به طور کامل با زبان کره ای آشنا باشند. در غیر این صورت اجازه دریافت اقامت را نخواهند داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت و تحصیل در کره جنوبی آماده پاسخگویی به سو الات شما عزیزان در خصوص اقامت در کره جنوبی می باشد.

سوالات متداول در خصوص اقامت در کره جنوبی

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط اخذ اقامت در کره جنوبی پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • اغلب افرادی که به دنبال اقامت در کره جنوبی هستند، از کدام کشور می باشند؟ بزرگترین گروه خارجی ها که در کره جنوبی اقامت دارند را چینی ها تشکیل می دهند. علاوه بر این اتباع ویتنامی بی شماری نیز در کره جنوبی مشغول به کار و تحصیل هستند.
  • آیا زندگی و اقامت در کره جنوبی به عنوان یک تبعه خارجی دشوار است؟ خیر، زیرا کره جنوبی یکی از همگن ترین کشورهای جهان می باشد که اکثر جمعیت آن قومیت یکسانی دارند.
  • اغلب اتباع کشورهای خارجی در کدام شهر کره جنوبی اقامت دارند؟ اغلب مهاجران در کره جنوبی در پایتخت این کشور شهر سئول سکونت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :