مهاجرت به کشور لیختن اشتاین

مهاجرت به لیختن اشتاین

مهاجرت به لیختن اشتاین

امروزه بسیاری از افراد که رویای مهاجرت به اروپا را در سر دارند، خواهان مهاجرت به لیختن اشتاین و اخذ تابعیت این کشور هستند. اکثر این متقاضیان را تجار تشکیل می دهند چرا که سیاست مالیاتی این ایالت برای ساکنان خارجی جذاب است. امنیت کامل اسرار بانکی، از اطلاعات مربوط به صاحبان واقعی کسب و کار محافظت می کند. از حیث موقعیت کشور لیختن اشتاین می توان گفت تعداد کل مناطق فراساحلی حدود 50 منطقه است که لیختن اشتاین در این لیست گنجانده شده است.

این کشور هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر معیارهای دیگر جالب و شگفت انگیز است و مساحت آن به قدری کوچک است که در لیست کوچکترین ایالت های جهان شناخته می شود و به دلیل موقعیت آن در مرکز اروپا، علاقه بازرگانان را برای ورود به این کشور افزایش می دهد. عبارت “کوتوله اروپایی با بهشت ​​مالیاتی” به طور محکم در تعریف این شاهزاده اروپایی جا افتاده است و افرادی که علاقمند به مهاجرت در این کشور رویایی هستند می توانند با کارشناسان مهاجرتی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

شرایط اخذ مجوز اقامت و مهاجرت به لیختن اشتاین

برای دریافت مجوز اقامت لیختن اشتاین، باید چندین شرط رعایت گردد که در ادامه بررسی می شود. باید یک قرارداد کاری حداقل یک ساله که مورد تأیید روابط کار با یک شرکت داخلی این کشور را دارد، وجود داشته باشد. روش های دیگری برای دریافت اجازه اقامت برای مدت کوتاه در این کشور وجود دارد که معمولا چنین مجوزهایی برای صاحبان مشاغل، مدیران ارشد و متخصصان مختلف درگیر در زمینه ورزش صادر می شود. واقعیت مهم این است که حتی برای دریافت یک نوع اجازه اقامت برای مدت کوتاه نیز، باید هزینه را برای کل مدت اقامت در نظر داشت.

افرادی که تمایل به استفاده از ویزای الحاق خانواده دارند، باید مدارکی را نیز طبق روال عمومی ارائه دهند چرا که ورود به کشور با ادله الحاق با اقوام امکان پذیر است. همانطور که قبلا اشاره شد لیختن اشتاین یک ایالت نسبتاً کوچک است و جمعیت محلی آن بیش از 40 هزار نفر نیست اما در عین حال، نگرش نسبت به گردشگران بسیار خوشایند است، زیرا گردشگری یکی از منابع اصلی درآمد کشور لیختن اشتاین است. عملیات‌ های مختلف مالی و کشاورزی نیز در کنار صنعت توریست به خوبی توسعه یافته‌ اند.

شرایط اخذ مجوز اقامت و مهاجرت به لیختن اشتاین

انواع روش های مهاجرت به لیختن اشتاین

همانطور که قبلا ذکر شد برای دریافت تابعیت و اقامت قانونی، باید حداقل 10 سال در این کشور و با یکی از روش های مهاجرتی، حضور داشت. به عنوان مثال با مالکیت هر نوعی از املاک و مستغلات و یا تزریق مالی چشمگیر به اقتصاد کشور از طریق روش سرمایه گذاری می توان اقدامات لازم در خصوص مهاجرت به لیختن اشتاین را هموار نمود. از دیگر روش های مهاجرتی در خصوص اخذ اقامت لیختن اشتاین می توان به روش های تحصیلی مانند اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه ها و یا کالج ها، مهاجرت کاری و سایر روش ها اشاره نمود.

انواع روش های مهاجرت به لیختن اشتاین در تصویر زیر شرح داده شده است:

انواع روش های مهاجرت به لیختن اشتاین

مهاجرت کاری به لیختن اشتاین

در خصوص مهاجرت کاری به لیختن اشتاین بایستی ابتدا با شرایط مهاجرت از طریق کار در لیختن اشتاین آشنا شوید‌. اتباع خارجی و متقاضیان بین المللی در خصوص شروع به کار در لیختن اشتاین بایستی مجوز کار قانونی ارائه دهند. مجوز کار قانونی تنها از طریق نامه کاری از جانب کارفرمای معتبر و مقیم کشور لیختن اشتاین امکان پذیر خواهد بود‌.

در ارتباط با مهاجرت از طریق کار به لیختن اشتاین نیز بایستی مدارکی را ارائه دهید این مدارک عبارتند از:

  • فرم تکمیل شده درخواست کار متقاضی به همراه امضا و مهر معتبر
  • ارائه پاسپورت معتبر به همراه مدت اعتبار
  • عکس از متقاضی
  • نامه پیشنهادکاری معتبر

مهاجرت تحصیلی به لیختن اشتاین

برای دریافت مجوز ورود و معاجرت تحصیلی به لیختن اشتاین، دانشجویان بین المللی باید ویزای دانشجویی لیختن اشتاین را دریافت نمایند. در صورتی که متقاضی از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید، نیازی به دریافت ویزا تحصیلی لیختن اشتاین نخواهید داشت، اما باید مجوز اقامت لیختن اشتاین را دریافت نمایید. کشور لیختن اشتاین با داشتن مزایایی مانند پرداخت شهریه مقرون به صرفه، اقتصاد قوی و مناظر زیبا، وجود دانشگاه های مناسب جهت آموزش مقدمات تحصیل در لیختن اشتاین را برای دانشجویان بین المللی فراهم می سازد. این کشور به موضوع آموزش ارزش بسیاری می دهد، از اینرو نرخ باسوادی در لیختن اشتاین 100% است. علاقمندان به مهاجرت به این کشور می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از بروز ترین اطلاعات در خصوص مهاجرت آگاه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :