مهاجرت به کشور لهستان

مهاجرت به لهستان

مهاجرت به لهستان

مهاجرت به لهستان، چشم اندازهای پر سودی را برای اتباع خارجی که قصد نقل مکان به این کشور را دارند، باز می کند. مهم تر از همه اینکه مهاجرت به لهستان برای افرادی که بضاعت مالی کافی ندارند، نیز بسیار مقرون به صرفه است. به طور مثال، امروزه یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل ها در زمینه مهاجرت به خارج از کشور، مهاجرت کاری به لهستان است. زیرا برنامه مهاجرتی لهستان شامل دریافت سریع اجازه اقامت و همچنین برخی از پاداش های قابل توجه می شود.

به طور کلی هیچ محدودیتی برای خودشکوفایی یک تبعه خارجی در لهستان وجود ندارد. در نهایت اینکه لهستانی ها مردمی بسیار دوستانه هستند و این کشور پذیرای خارجی ها از سراسر جهان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مار را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

بهترین شهرها برای مهاجرت به لهستان

افرادی که قصد مهاجرت به لهستان را دارند، باید قبل از اعطام به این کشور با مهمترین شهرهای این کشور جهت زندگی، کار یا تحصیل آشنا شوند. از سوی دیگر، لهستان به دلیل داشتن شهرهای پیشرفته و توسعه یافته همواره مورد توجه اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. لهستان با شهرهای زیبا، سواحل نفس گیر و جغرافیای متنوع چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

علاوه بر این، امر مهاجرت می تواند شوک فرهنگی شدیدی را به همراه داشته باشد، و این شما هستید که باید آن را مانند خانه به نظر برسانید. همچنین لهستان که به خاطر زیورآلات و سیب زمینی هایش معروف است، به مقصد مورد علاقه مهاجران و عشایر دیجیتال تبدیل شده است.

بهترین شهرها برای مهاجرت به لهستان

برای آشنایی بیشتر با مهمترین شهرها جهت مهاجرت به لهستان، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

مهمترین شهرهای لهستانمزایامعایبتوضیحات
ورشومردم ورشو دوستانه هستند.زندگی در ورشو گران است.ورشو به دلیل تعداد دفعاتی که ویزان شده و بازسازی شده است به شهر ققنوس معروف است.
وروتسلاومیزان جرم و جنایت رد وروتسلاو نسبتا پایین است.هوای وروتسلاو بسیار مطلوب است.وروتسلاو شهری است که می توانید در آن در طول تاریخ قدم بزنید.
کراکوفدر این شهر به طور گسترده انگلیسی صحبت می شود.خرابکاری و دزدی از مسائل شهری است.کراکوف چیزی برای همه دارد، از قله های بلند گرفته تا رشته کوه های پوشیده از برف
لوبلینلوبلین یکی از کم هزینه ترین شهرها برای زندگی است.بهداشت و درمان از کیفیت متوسطی برخوردار است.لوبلین هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را به خود جذب می کند.

در نمودار زیر می توانید بهترین شهرهای لهستان را مشاهده فرمایید:

بهترین شهرهای لهستان

انواع راه های مهاجرت به لهستان

دولت لهستان با همکاری اداره مهاجرت این کشور برای افرادی که قصد مهاجرت به لهستان را دارند انواع مختلف ویزا را ارائه می دهد. به طور کلی انواع مختلفی از ویزای لهستان بسته به دلیل اقامت شما در این کشور وجود دارد. که این دلایل شامل کار، تحصیل، یا صرفا گردشگری می شود، بنابراین نوع ویزای شما بستگی به دلیل سفر شما به لهستان دارد.

البته لازم به ذکر است بهتر است قبل از درخواست ویزا، بررسی کنید که آیا به ویزای لهستان نیاز دارید. زیرا کشورهای عضور اتحادیه اروپا برای سفر به لهستان برای اهداف مختلف، نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارند. اخذ ویزای دانشجویی لهستان یکی از ساده ترین روش ها جهت مهاجرت به لهستان می باشد.

به دلایل زیر اتباع کشورهای مختلف نیازی به دریافت ویزای لهستان ندارند:

  • کشور شما بخشی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد.
  • کشور محل اقامت شما یک توافقنامه بدون ویزا با کشورهای حوزه شنگن دارد.

در این بخش از مقاله، با کمک همکارنمان در موسسه حقوق سفیران سروش سعادت جدولی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تا با انواع مختلف ویزا جهت مهاجرت به لهستان آشنا شوید:

انواع ویزا جهت مهاجرت به لهستانتوضیحات
ویزای شنگن لهستانمتقاضیانی که قصد دارند کمتر از 90 روز در لهستان بمانند این ویزا برای آنها مناسب است. همچنین اگر با اهداف گردشگری، تجاری یا حتی درمان پزشکی به لهستان سفر می کنید این ویزا عالی است.
ویزای ترانزیت فرودگاهاین ویزا به دارنده این امکان را می دهد که وارد منطقه ترانزیت بین المللی فرودگاهی در لهستان شوند.
ویزای خانوادگی لهستاناگر قصد دارید به همسر یا خانواده خود در لهستان بپیوندید باید برای ویزای خانوادگی لهستان درخواست دهید.
ویزای کار لهستاناگر به دنبال کار در لهستان هستید باید برای ویزای کاری این کشور اقدام کنید.
ویزای دانشجویی لهستاناگر در دانشگاه در لهستان پذیرفته شده اید می توانید برای ویزای دانشجویی این کشور درخواست دهید.

سوالات متداول در باب مهاجرت به لهستان

در بخش پایانی مقاله بر آن شدیم تا به سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص مهاجرت به لهستان پاسخ دهیم. بخشی از این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • آیا مهاجرت به لهستان برای زندگی در این کشور ایمن است؟ بله، به طور قطع لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت می باشد. زیرا میزان جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است.
  • پس از مهاجرت به لهستان از چه ارزی در این کشور باید استفاده کنیم؟ واحد پول ملی لهستان (زلوتی) است. اما برخی از کسب و کارها نیز در این کشور وجود دارند که یورو را نیز می پذیرند.
  • آیا پس از مهاجرت در لهستان می توان در این کشور به زبان انگلیسی صحبت کرد؟ متاسفانه اغلب مراکز دولتی و خصوصی در این کشور به زبان لهستان به مردم خدمات ارائه می دهند. گویش اصلی مردم این کشور هم زبان لهستان است. بخش کمی از مردم زبان به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :