مهاجرت کاری کره جنوبی

مشاغل پردرآمد کره جنوبی

مشاغل پردرآمد کره جنوبی

اتباع کشورهای خارجی از نقاط دور جهان به دلیل مشاغل پردرآمد کره جنوبی این کشور زیبا را برای ادامه زندگی انتخاب می کنند. زیرا این کشور به دلیل رونق قابل توجه خود در زمینه های اقتصادی مشاغل پردرآمدی را برای افرادی که قصد کار در خارج از کشور را دارند ارائه می دهد. علاوه بر این، میزان دستمزد نیز در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی از سطح قابل قبولی برخوردار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص مشاغل پردرآمد در کره جنوبی می باشد.

علاوه بر این کره جنوبی با صنعت سرگرمی پر رونق خود جهان را در طوفان فرو برده است. مشاغل پردرآمد در کره جنوبی اغلب در شهرهای پرجمعیت و صنعتی این کشور پراکنده شده اند. اگر به دنبال شغل مورد نظر خود در کره جنوبی هستید، کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی راهی ایده آل برای انجام آن خواهد بود. این امر به شما یک تجربه خوب و کامل از تمام جنبه های فرهنگ و سبک زندگی را ارائه می دهد. نکته قابل توجه در خصوص مشاغل پردرآمد در کره جنوبی این است که، گرفتن ویزا در این کشور نیز برای افرادی که به دنبال کار در این کشور هستند، فرآیند بسیار ساده ای می باشد.

مزایای کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی

مشاغل پردرآمد کره جنوبی بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آسیایی، مزیت های ویژه ای را برای افرادی که به دنبال کار در کره جنوبی هستند ارائه می دهد. علاوه بر این در کره جنوبی اکنون فرصت های شغلی بیشتری نسبت به قبل در دسترس اتباع کشورهای خارجی می باشد. یکی از اصلی ترین مزیت های کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی این است که، فرهنگ کار در این مشاغل تاکید زیادی بر روابط انسانی و رفاه دارد. بنابراین کره ای ها سرمایه انسانی را اهمیت بالایی می دانند و از سرمایه گذرای و حفظ آن اطمینان می دهند.

برای آشنایی بیشتر با مهمترین مزیت های کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی به جدولی که در این بخش از مقاله تهیه و ارائه کرده ایم توجه فرمایید:

مزایا کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبیتوضیحات
خودسازیخودسازی یکی از ارزش های برجسته جهت کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی می باشد.
ارائه غذااغلب مشاغل پردرآمد در کره جنوبی وعده صبحانه و نهار را به کارمندان خود ارائه می دهند، همچنین بسیاری از مشاغل پردرآمد در کره جنوبی رستوران یا کافه تریا در محل کار دارند.
بیمه سلامتتمامی افرادی که در مشاغل پردرآمد کره جنوبی مشغول به کار هستند، می توانند انتظار داشته باشند که بیمه سلامتی معتبری را در این کشور دریافت کنند.
انگیزه شغلیانگیزه شغلی در مشاغل پردرآمد در کره جنوبی معمولا بسیار زیاد است.

در  نمودار زیر می توانید روند درخواست اتباع کشورهای خارجی برای کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست اتباع کشورهای خارجی برای کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی

مشاغل پردرآمد کره جنوبی در بخش اداری

یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین مشاغل در کره جنوبی برای اتباع کشورهای خارجی مشاغل اداری در این کشور می باشد. البته لازم به ذکر است که ورود به مشاغل پردرآمد کره جنوبی به ویژه در بخش اداری، مستلزم آن است که در آن متخصص باشید. در این صورت، کارفرمایان شما را بر سایر متقاضیان یا افراد محلی در همان زمینه ترجیح می دهند. به طور کلی دولت کره جنوبی ترجیح می دهد از اتباع کشورهای خارجی برای پذیرش در بخش های اداری خود استفاده کند.

میانگین حقوق در مشاغل اداری کره جنوبی بین 3500KRW تا 7000KRW (وون کره جنوبی) در ماه می باشد، البته این مورد بستگی به موقعیت، تجربه و مهارت شما در حوزه های مختلف دارد. به طور کلی کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی به ویژه در بخش اداری، محبوب ترین ترکیب انگلیسی و کره ای است. با این حال عالی بودن در شغل اداری مورد نظر خود و مسلط بودن به زبان کره ای شانس های بسیار خوبی را برای متقاضیان کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی به ارمغان می آورد.

برخی از مهمترین مشاغل پردرآمد کره جنوبی در بخش اداری که مزیت های ویژه ای برای اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد، عبارت اند از:

مهمترین مشاغل پردرآمد کره جنوبی در بخش اداری

شروط استخدام در مشاغل پردرآمد کره جنوبی

یکی از اصلی ترین مباحثی که تمامی متقاضیان ویزای کار در کره جنوبی باید به طور دقیق رعایت کنند، شروط استخدام در مشاغل پردرآمد کره جنوبی می باشد. علاوه بر این برخی از الزامات اساسی در همه گزینه های استخدامی استاندارد هستند. برای آشنایی با شروط استخدام در مشاغل پردرآمد کره جنوبی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

شروط استخدام در مشاغل پردرآمد کره جنوبیتوضیحات
مدرک دانشگاهیبرای یافتن شغل در مشاغل پردرآمد کره جنوبی باید مدرک دانشگاهی داشته باشید.
ارتباط با شغل مورد نظرتمامی متقاضیان باید در حوزه ای باشند که به شغل مورد نظر آنها مرتبط باشد.
شرکت مورد نظرشرایط خاص در مشاغل پردرآمد کره جنوبی بر اساس شرکت و صنعتی که برای آن درخواست می دهید متفاوت خواهد بود.
تجربه کاریبرای مشاغل مدیریتی به تجربه کاری در این حوزه نیاز دارید. همچنین تجربه سلامتی و عدم سابقه کیفری قبلی شما نیز مهم است.

شروط استخدام در مشاغل پردرآمد کره جنوبی

الزامات زبان در مشاغل پردرآمد کره جنوبی

یکی از بزرگترین چالش ها برای کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی، الزامات زبان برای ورود به این مشاغل می باشد. کره ای ها به خصوص افرادی که در شهرهای بزرگ این کشور حضور دارند تا حدودی انگلیسی می دانند. با این حال آنها به خوبی صحبت نمی کنند، و اغلب به زبان بومی خود صحبت می کنند. به طور کلی، برخی از مشاغل پردرآمد کره جنوبی توانایی زبان کره ای را از متقاضیان درخواست می کنند، اما بسیاری دیگر این کار را نمی کنند.

به طور مثال اگر در حال تدریس زبان انگلیسی در این کشور هستید، نیازی به دانستن زبان کره ای ندارید. معمولا توصیه می شود که برای کار در مشاغل پردرآمد کره جنوبی دانش کاربردی از الفبای هانگول و برخی از واژگان و عبارات روزمره را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاغل پردرآمد در کره جنوبی به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :