مهاجرت کاری کرواسی

مشاغل پردرآمد در کرواسی

مشاغل پردرآمد در کرواسی

پردرآمدترین مشاغل در کرواسی برای خارجی ها و افراد بومی کدام است؟ کار در کرواسی مطمئنا یک تجربه منحصر به فرد است. در واقع، اگر مهارت ها و صلاحیت های مناسب را داشته باشید، می توانید شغل بسیار خوب و مناسبی را بدست آورید. اگر به فکر کار در کرواسی هستید و احتمالا این سوال به ذهن شما خطور کرده است، نگران نباشید در این مقاله، بهترین مشاغل پردرآمد و معتبر در کرواسی را موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما معرفی خواهد کرد.

در اختیار داشتن صدها میلیون سرمایه و سرمایه‌گذاری با تمام ریسک‌ های مرتبط، مدیریت یک بانک را به یک وظیفه بسیار مهم تبدیل می‌کند که ارزش دستمزد زیادی را دارد. عامل شکست یا موفقیت یک شرکت مدیر عامل بشمار می رود. دستمزد هنگفت آنها به دلیل در پی داشتن استرس بالا و تمرکز بالای آنها روی کارشان است. شغل های مدیریت مالی عموما درآمد خوبی را در پی دارند چرا که حاصل تمرکز شدید و مسئولیت سنگین برای فرد می باشد. مدیران مالی مدیریت بودجه، هزینه‌ ها و درآمد را مدیریت می‌کنند که مستقیما بر عملیات سازمان تأثیر می‌گذارد.

میزان حقوق شغل های پر درآمد در کرواسی

پردرآمدترین کارگران در سال گذشته، همراه با کنترل پرواز، خلبانان با میانگین حقوق 14950HRK (کونای کرواسی)، مدیران مختلف با میانگین حقوق در حدود 14900HRK (کونای کرواسی) بود و پس از آن کارکنان فناوری اطلاعات مانند معماران فناوری اطلاعات با میانگین 14300HRK (کونای کرواسی)، مهندسان و برنامه نویسان قرار داشتند. در حالی که در لیست بالاترین دستمزدها شگفتی های زیادی وجود ندارد، اما در لیست مشاغل با کمترین دستمزد در حال حاضر، شما کارکنان پست 4523HRK (کونای کرواسی)، زیردریایی HRK4315 (کونای کرواسی) و همچنین گل فروشی ها، آرایشگران و آرایشگران را خواهید دید.

در نمودار زیر مقایسه حقوق شغل های پردرآمد در کرواسی آمده است:

مقایسه حقوق شغل های پردرآمد در کرواسی

محبوب ترین مشاغل پردرآمد در کرواسی

کشور کرواسی از بسیاری جهات یک اقتصاد خدماتی است. کشاورزی و سایر فعالیت‌ ها در بخش اولیه، مانند تولید شراب، ماهیگیری، چوب و معدن تنها 4.3% از تولید ناخالص داخلی سالانه را تشکیل می‌دهند. بخش ثانویه هنوز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، اگرچه اهمیت آن از زمان یک دولت متحد یوگسلاوی پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافته است. تولید بیش از یک چهارم کل تولید ناخالص داخلی را ایجاد می کند و برای تقریبا 30% نیروی کار شاغل در کرواسی شغل ایجاد می کند. صنایع کلیدی شامل بخش های شیمیایی و دارویی، آهن، فولاد، فلزات ساخته شده، کشتی سازی و فرآوری مواد غذایی است. بیشتریت بخش تولید ناخالص داخلی و بیشتریت تعداد فرصت شغلی در کرواسی مربوط به بخش سوم است.

همه صنایع خدماتی با هم تقریبا 70% از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهند. حدود سه چهارم از افرادی که در کرواسی کار می کنند، در مشاغل خدماتی مشغول کار و امرار معاش هستند. با توجه به موقعیت کرواسی و زیبایی های آن، گردشگری و تجارت بیشترین منبع درآمد برای کرواسی است. کرواسی نه تنها یک مقصد مسافرتی محبوب است، بلکه معمولاً روابط اقتصادی با تجارت واردات و صادرات در اتریش، بوسنی و هرزگوین، آلمان، ایتالیا و اسلوونی دارد. علاوه بر این، کالاهای وارداتی زیادی از این کشورها و همچنین مجارستان و روسیه وارد می شود.

محبوب ترین مشاغل پردرآمد در کرواسی

نرخ بیکاری در کرواسی

در برخی موارد، افرادی که در کرواسی زندگی می کنند و کار می کنند، هنوز وضعیت خوبی دارند. کرواسی یکی از ثروتمندترین مناطق یوگسلاوی بود و این امر امروزه قابل توجه است. به عنوان مثال، متوسط ​​درآمد در اینجا بیشتر از بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در شرق اروپا و در امتداد دریای بالتیک است. اما سایر آمارها نگران کننده به نظر می رسند. در ژانویه 2024، کرواسی نرخ بیکاری 16.4% داشت در حالی که میانگین اتحادیه اروپا 8.9% بود. اما هنگام تصمیم گیری در مورد محل کار در کرواسی، باید به خاطر داشته باشید که نرخ بیکاری بین 21 کشور کرواسی بسیار متفاوت است.

افرادی که در نواحی شمالی کرواسی یا نواحی ساحلی کار می کنند، شانس بیشتری برای اشتغالزایی دارند تا افرادی که در جنوب و شرق هستند. حدود 10% از جمعیت فعال به عنوان بیکارهای طولانی مدت تعریف می شوند و در نتیجه به شدت آسیب دیده اند. پیشبینی می شود ورود به بازار کار برای جوانان و شروع به کار برای نیروی جوان کرواسی دشوار و سخت باشد. در این شرایط، جای تعجب نیست که بیش از یک پنجم جمعیت کرواسی زیر خط فقر قرار دارند و مصارف داخلی در حال کاهش است. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :