ویزای مسافرتی استونی

فستیوال های استونی

فستیوال های استونی

فستیوال های استونی از جمله فستیوال های معروف در اروپا است که علاقه مندان فراوانی هر ساله در این رویدادها شرکت می کنند. استونی کشوری زیبا در اروپا است و دارای مناظر زیبا، جنگل های سرسبز و پوشیده از درخت، معماری های زیبا، کلیساها و قلعه های شکوهمند است. در فستیوال های کشور استونی رویدادهای مختلفی نیز اتفاق می افتد. در این مقاله مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کسانی که علاقه مند به دانستن سنت و فرهنگ و همچنین آداب و رسوم این کشور هستند مطالب جالبی را در مورد این فستیوال ها به طور مفصل توضیح داده اند.

فستیوال چراغ های سرگردان استونی

جشنواره چراغ های سرگردان در استونی به مدت 3 روز در شهر تالین برگزار می گردد که یک رویداد سنتی است. هر ساله هزاران نفر در پارک هایی با نورپردازی باشکوه و زیبا همچنین موسیقی و آتش بازی به پایکوبی و شادی می پردازند. مراسم چراغ های سرگردان در کشور استونی از عصر آغاز شده و تا ساعت های ابتدایی صبح ادامه پیدا می کند. حضور در فستیوال چراغ های سرگردان در استونی رایگان است و بسیار منحصر به فرد است. در فستیوال چراغ های سرگردان در استونی دروازه های پارک ها و فضاهای باز با چراغ نورانی می شود و تمام شهر تزئین می شود و تالین باشکوه تر از همیشه به چشم می آید.

فستیوال روزهای شهر قدیمی تالین استونی

فستیوال روزهای شهر قدیمی تالین استونی، یک فستیوال فرهنگی و سرگرمی است که در شهر تالین برگزار می گردد. فستیوال روزهای شهر قدیمی تالین استونی، درباره تاریخ فرهنگی جامعه است و هدف از آن معرفی تالین به مردم است. فستیوال روزهای شهر قدیمی تالین استونی، در سال 1982 برای اولین بار برگزار شد. جشنواره روزهای شهر قدیمی تالین استونی در ابتدای تابستان هر سال برگزار می شود و یک هفته به طول می انجامد. در جشنواره روزهای شهر قدیمی تالین استونی رویدادهای موسیقی، ورزشی، نمایشی، هنری به مدت 5 روز برگزار می گردد. در جشنواره روزهای شهر قدیمی تالین استونی، مردم با تاریخ و فرهنگ غنی و پربار این کشور آشنا می شوند. همچنین در فستیوال روزهای شهر قدیمی تالین استونی، کنسرت ها و نمایش ها و نمایشگاه های مختلفی در طول این 5 روز برگزار می شود.

فستیوال روزهای شهر قدیمی تالین استونی

فستیوال های موسیقی استونی

از جمله فستیوال های موسیقی در استونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوز آگوست
  • باروک
  • گروه کر تالین
  • اکلکتیکا
  • آمه راک
  • آهنگ استونیایی
  • هارد راک لاگر
  • گلاسپرلنسپیل
  • جازکار
  • اپرا نارگن
  • هفت شهر
  • پیانو
  • موسیقی شرق
  • راباروک
  • تارتو جاز

جشنواره ها و فستیوال های موسیقی در استونی در زمان ها و تاریخ های متفاوتی در سال برگزار می شوند. همچنین بزرگ ترین فستیوال استونی در منطقه نوردیک و بالتیک برگزار می شود و هفته موسیقی تالین نامیده می شود. در این فستیوال هنرمندان استونیایی و خارجی از ژانرها و سبک های مختلف موزیک در آن حضور دارند. کسانی که قصد مهاجرت به استونی را دارند می توانند از قبل در مورد این فستیوال ها تحقیق کنند و در هر کدام به دلخواه خود شرکت نمایند.

فستیوال های موسیقی استونی

فستیوال موسیقی محلی ویلجاندی و هفته موسیقی تالین در استونی

فستیوال موسیقی محلی ویلجاندی در استونی هر ساله در تابستان برگزار می گردد و از مورد انتظار ترین فستیوال های استونی است. تمام کسانی که دوست دار موسیقی محلی هستند هر سال در انتظار این فستیوال هستند. فستیوال موسیقی محلی ویلجاندی در استونی در ابتدا به عنوان یک فستیوال موسیقی فولکلور سنتی آغاز به کار کرد. فستیوال موسیقی محلی ویلجاندی در استونی، هر ساله در هفته آخر ماه جولای برگزار می گردد و از محبوب ترین فستیوال های اروپا است. فستیوال هفته موسیقی تالین در استونی دارای پیشرفته ترین موزیک هایی است که جمعیت شرکت کننده را به وجد می آورد.

سبک های موسیقی متفاوت از متال تا پاپ و کلاسیک و فولک در فستیوال هفته موسیقی در استونی اجرا می شود. کسانی که در جشنواره هفته موسیقی تالین در استونی شرکت می کنند از نوازندگان و افراد معروف و شناخته شده هستند. شرکت کنندگان علاوه بر برنامه های اصلی به خوش گذرانی نیز می پردازند و یک هفته پر از انرژی و شادی را پشت سر می گذرانند. با اخذ ویزای توریستی استونی می توان برای شرکت در این فستیوال ها اقدام کرد.

فستیوال هاپسالو چایکوفسکی استونی

فستیوال هاپسالو چایکوفسکی استونی مربوط به آهنگساز معروف روسی پیوتر چایکوفسکی است. این آهنگساز معروف سال ها پیش برای تعطیلات تابستانی به این کشور سفر کرده بود و در شهر تفریحی و سیاحتی به نام هاپسالو اقامت داشت. این شهر در حدود یک ساعت با تالین پایتخت استونی فاصله دارد. این آهنگساز مشهور از اقامت خود در این شهر بسیار لذت برده بود به طوری که سال بعد مجددا به این کشور سفر کرد که در این سال از هنرمندان بسیار معروف روسیه شده بود. به خاطر این موضوع این مکان به مکانی برای برگزاری فستیوال تبدیل شده است. در فستیوال هاپسالو چایکوفسکی استونی، جشنواره موسیقی دانان معروف روسی و همین طور موسیقی دانان مشهور و با استعداد از سراسر جهان گرد هم جمع می شوند.

سوال های متداول در خصوص فستیوال های استونی

در این قسمت به سوالات پر تکرار در خصوص فستیوال های استونی پاسخ داده می شود:

  • فستیوال آهنگ استونی چند وقت یک بار برگزار می گردد؟ این فستیوال هر 5 سال یک بار برگزار می گردد.
  • آیا تمامی فستیوال ها و رویدادها در استونی رایگان است؟ خیر، در برخی رویدادها می توان رایگان و در برخی با پرداخت هزینه می توان شرکت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :