ویزای مسافرتی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه

دور از انتظار نیست که ویزای توریستی فرانسه، که یک مقصد گردشگری محبوب برای مسافران در سراسر جهان به شمار می رود، برای متقاضیان ویزا توریستی مهم باشد. ما نگاهی به آخرین گزارش ها و مطالعات برای ترکیب برترین آمار گردشگری فرانسه برای سال 2023 انداخته ایم. فرانسه از سال های سال است که مقصد گردشگری پیشرو در جهان بوده است. در سال اخیر، 90 میلیون گردشگر بین المللی از فرانسه دیدن کردند تا میراث غنی طبیعی و معماری ما را کشف کنند و از مهمان نوازی و شیوه زندگی ما در جهان لذت ببرند. در فرانسه گردشگری ۸ درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. این به لطف میلیون ها نفر است که علاقه مند به شغل و کشور خود هستند و روز به روز از شهرت عالی آن حمایت می کنند. در ادامه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به ثبت رسیده است، به جزئیات ویزای توریستی فرانسه می پردازد.

انواع ویزاهای کشور فرانسه

این نوع ویزا عموما برای گردشگری، سفرهای کاری و یا دیدارهای خانوادگی صادر می شود. همچنین برای افرادی که برای شرکت در برنامه‌ های آموزشی کوتاه، دوره‌های کارآموزی، کنفرانس‌ها و جلسات شرکتی یا شرکت در فعالیت‌ های با دستمزد (به هر شکلی) که بیش از 90 روز نباشد، به فرانسه وارد می‌شوند. اگر می خواهید به یکی از این مناطق سفر کنید و به دلایل ملیت خود مشمول شرایط ویزا هستید، باید ویزای ویژه درخواست کنید، زیرا ویزای شنگن اجازه ورود به شما را نمی دهد.

همه اتباع خارجی برای ورود به سرزمین های خارج از کشور فرانسه ملزم به داشتن ویزا نیستند. معافیت ویزا می تواند در شرایط مختلفی اعطا شود:

  • ملیت متقاضی
  • جایی که متقاضی دارای مجوز اقامت است.
  • جایی که متقاضی دارای مجوز اقامت طولانی مدت است.
  • وضعیت خاص تبعه خارجی

ویزای توریستی فرانسه چند روزه است

برای تمام اقامت های حداکثر 3 ماهه در فرانسه، مگر اینکه معاف باشید، باید برای ویزای کوتاه مدت درخواست دهید. این نوع ویزا به دلایل زیر صادر می شود:

  • بازدیدهای توریستی
  • دیدارهای تفریحی، خانوادگی یا شخصی
  • سفرهای تجاری
  • دوره های کوتاه مدت یا دوره های کارآموزی
  • اشتغال به کار با حقوق، مشروط به شرایط خاص

به دارنده اجازه اقامت طولانی مدت در فرانسه یا آوردن خانواده خود را نمی دهد. اشتغال با حقوق نیز محدود به شرایط ذکر شده در بالا است. ویزای کوتاه مدت معمولی، که معمولا به عنوان ویزای اقامت یکنواخت یا ویزای شینگن نوع C شناخته می شود، همچنین به دارنده اجازه می دهد آزادانه بین تمام 26 کشور شنگن رفت و آمد کند. ویزاهای کوتاه مدت فقط یکبار ورود هستند. زمانی که دارنده آن منطقه را ترک کرد، نمی تواند دوباره وارد شود. درخواست ویزای جدید ممکن است پس از یک دوره انتظار 180 روزه از اولین تاریخ ورود ارسال شود.

ویزای توریستی فرانسه چند روزه است

شرایط تمدید ویزای توریستی فرانسه

اگر می خواهید سفر خود در خصوص مهاجرت به فرانسه تمدید کنید، باید برای بازگشت و ادامه سفر خود برای ویزای جدید درخواست دهید. با این حال، درخواست تمدید ویزا تنها در شرایط استثنایی امکان پذیر است. در اینجا راهنمای ما در مورد دلایل در نظر گرفته شده توسط مقامات و رویه های مربوطه است. اگر در مدت 180 روز گذشته کمتر از 90 روز در منطقه شنگن اقامت داشته باشید و اگر از مدت اعتبار ویزای خود تجاوز نکرده باشید، ویزا قابل تمدید است. شرایط اعطاء تمدید ویزای توریستی کشور فرانسه بسیار سخت است و دلیل شما برای درخواست باید جدی و غیرقابل پیش بینی باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی فرانسه

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی فرانسه در اینجا آمده است:

  • فرم درخواست ویزای توریستی فرانسه به طور کامل با اطلاعات صحیح تکمیل و امضا شده است.
  • 2 قطعه عکس جدید
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • رزرو رفت و برگشت یا برنامه سفر قطعی
  • ارائه رسید تایید پرداخت هزینه درخواست ویزای توریستی کشور فرانسه
  • ارائه بیمه سلامت مسافرتی
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده محل اقامت شما در طول مدت اقامت توریستی شما می باشد.
  • اثبات تمکن مالی
  • اثبات وضعیت مدنی که این موضوع می تواند گواهی ازدواج، گواهی تولد فرزندان، گواهی فوت همسر و سایر موارد باشد.

ویزای توریستی فرانسه با دعوتنامه

وقتی برای سفر به یک کشور خارجی دیگر برنامه ریزی می کنید، باید خیلی چیزها را در نظر بگیرید. اگر از کشوری می آیید که رفت و آمد آزاد زیادی در کشورهای خارجی ندارد، به احتمال زیاد به ویزا نیاز خواهید داشت. این مورد برای بسیاری از اتباع غیر اتحادیه اروپا است که می خواهند وارد اتحادیه اروپا یا کشورهای منطقه شنگن شوند. این افراد برای ورود به هر یک از کشورهای شرکت کننده به ویزا نیاز دارند. اما گرفتن ویزا یک پروسه طولانی است و شما به عنوان یک متقاضی برای دریافت آن به مدارک و مراحل زیادی نیاز خواهید داشت.

به همین دلیل داشتن دعوت نامه برای اخذ ویزای توریستی بسیار مفید است و به درخواست شما کمک زیادی می کند. نامه دعوت نامه ویزا نامه ای کتبی از طرف شخصی است که در کشور فرانسه که می خواهید به آنجا بروید زندگی می کند. شما باید دعوت نامه را به بقیه مدارک موجود در درخواست خود پیوست کنید. دعوت نامه پشتیبان قوی درخواست شما است زیرا سفارت می داند که شما فقط بدون هدف به کشور نمی روید.

نگاهی به جزئیات کلی کشور فرانسه در خصوص گردشگری بیاندازیم:

جزئیات کلی کشور فرانسه در خصوص گردشگری

در صورت بروز هرگونه سوال در امر ویزای توریستی فرانسه شما می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :