مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته گوارش در قبرس

رشته گوارش در قبرس

یک دانشجوی رشته گوارش در قبرس، ابتدا باید یک دوره رزیدنتی 3 ساله داخلی را بگذراند و سپس واجد شرایط آموزش تخصصی اضافی (فلوشیپ) در زمینه گوارش باشد. پذیرش رشته گوارش در کشور قبرس به صورت فلوشیپ عموما حدو 2-3 سال است. بنابراین تا زمانی که متخصصین گوارش دوره آموزشی خود را به پایان رسانده اند، 5-6 سال تحصیلات تخصصی اضافی پس از دانشکده پزشکی داشته اند. تا انتها با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

برنامه های آموزشی رشته گوارش در قبرس

برنامه گوارش در قبرس مبتنی بر رشته است و برای تشویق یادگیری مارپیچی طراحی شده است. برنامه تحصیلی رشته گوارش در قبرس به دانشجویان اجازه می دهد تا در طول سال های پیش بالینی (سال های 1-3) زمینه ای قوی در علوم پایه و زیست پزشکی ایجاد کنند. به طور موازی، این برنامه امکان تماس اولیه با بیمار را از طریق دوره‌ های عمل بالینی یکپارچه و قرارگیری بالینی کوتاه که از اوایل سال دوم شروع می‌ شود که دانشجویان را قادر می‌ سازد تا خود را با محیط بالینی برای آمادگی برای سال‌های تمرین بالینی آشنا کنند. برنامه درسی علاوه بر این با دوره هایی در علوم اجتماعی مانند روانشناسی پزشکی، اخلاق پزشکی و جامعه شناسی پزشکی غنی شده است تا به دانشجویان اجازه دهد تا پزشکی را به طور کامل شامل ملاحظات اخلاقی، قانونی، روانشناختی و اجتماعی انجام دهند.

برنامه های آموزشی رشته گوارش در قبرس

شرایط پذیرش در دانشکده گوارش در قبرس

دانشکده پزشکی در کشور قبرس یک محیط آموزشی دانشجو محور را حفظ می کند که مشارکت فعال فراگیران را ارتقا می دهد. انبوهی از روش های ارائه برنامه درسی فعال، دانش آموزان را برای یادگیری مادام العمر آماده می کند. روش‌های یادگیری آموزشی مورد استفاده بر اساس اصول آموزشی مبتنی بر آموزش پزشکی است، از جمله یادگیری تجربی، نظریه شناختی اجتماعی، یادگیری بزرگسالان، یادگیری خودراهبر، یادگیری موقعیت‌یافته و یادگیری در جوامع عملی.

روش‌ های تحویل مورد استفاده شامل آموزش گروه بزرگ، آموزش گروه‌های کوچک، کلاس درس معکوس، جلسات مهارت‌های بالینی و ارتباطی، ایفای نقش، کارگاه‌های آموزشی، کار فردی و گروهی، تمرین‌های عملی آزمایشگاهی، آموزش کنار تخت و وبینارها است. برنامه MD تمرین انعکاسی را ترویج می کند و از دانش آموزان انتظار می رود که یک نمونه کار بازتابی را در طول برنامه حفظ کنند، که به آنها اجازه می دهد بینش بیشتری از فرصت های یادگیری به دست آورند. استفاده از طیف گسترده ای از فعالیت های آموزشی جهت تحصیل در قبرس تضمین می کند که این برنامه سبک ها و نیازهای مختلف یادگیری را برآورده می کند.

آینده شغلی رشته گوارش در قبرس

در خصوص پذیرش رشته احصیلی گوارش در قبرس، دانشجویان به صورت تک به تک با مشاوران شغلی ملاقات می‌ کنند تا مطالعات و مراحل خود را پیگیری کنند تا پس از فارغ ‌التحصیلی تمرین کنند. به عنوان یک مدرک پزشکی معتبر اتحادیه اروپا، فارغ التحصیلانی که از یکی از کشورهایی که منطقه اقتصادی اروپا (EEA) یا سوئیس را تشکیل می دهند، واجد شرایط درخواست برای طبابت خواهند بود. هر کشور عضو مقررات خاص خود را دارد که در کدام مرحله از برنامه آموزشی خود وارد خواهید شد، و هر الزام اضافی که باید نشان دهید (مانند مهارت زبان).

در حالی که مدرک MD توسط بسیاری از کشورهای مختلف در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، به متقاضیان توصیه می شود در صورت تمایل به کار در کشور خود، با مقامات ملی خود مشورت کنند. در طول سفر، دانشجویان در راستای همسویی با آزمون‌ های مجوز ملی، مانند USMLE بر اساس مسیر تحصیلات تکمیلی ترجیحی خود، پشتیبانی و راهنمایی خواهند یافت. تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت میزبان فارغ التحصیلان و کارشناسان حرفه ای است تا در بهترین عمل برای کار در مناطق مختلف جهان برای حمایت از اهداف دانشجویی مشاوره دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :