مهاجرت تحصیلی صربستان

رشته مهندسی پزشکی در صربستان

رشته مهندسی پزشکی در صربستان

برنامه تحصیلی دوره دکتری تحصیلات آکادمیک رشته مهندسی پزشکی در صربستان حدود 3 سال (6 ترم) و دارای 180 واحد ECTS می باشد. رشته مهندسی پزشکی در صربستان به حوزه علوم بین رشته ای، چند رشته ای، بین رشته ای (IMT) تعلق دارد. پس از اتمام برنامه تحصیلی رشته مهندسی پزشکی در صربستان، عنوان علمی “دکترای فلسفه – مهندسی زیست پزشکی” اعطاء می شود. لطفا تا انتهای مقاله رشته مهندسی پزشکی در صربستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

برنامه مهندسی پزشکی در صربستان

برنامه تحصیلی با توجه به مطالب شناخته شده بین المللی تعریف می شود که نتایج خاص دوره را مطابق با مدل های اروپایی و جهانی ارائه می دهد. طرح مطالعاتی مطالعات آکادمیک دکتری رشته مهندسی پزشکی در صربستان مطابق با نیازهای نوسازی و گسترش برنامه های تحصیلی در مطالعات آکادمیک دکتری در دانشگاه کراگویواچ و همچنین با نیازهای پژوهشی این رشته چند رشته ای طراحی شده است. آموزش با اقدامات و منابع مشترک دانشکده مهندسی دانشگاه کراگویواچ و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه کراگویواچ با کمک اساتید از دانشگاه های خارجی سازماندهی می شود. تدریس رشته مهندسی پزشکی در صربستان به صورت ترم برگزار می شود و تدریس هر درس یک ترم است. مطالعات رشته مهندسی پزشکی در صربستان به زبان صربی یا انگلیسی بسته به انتخاب دانشجو در هنگام ثبت نام انجام می شود و برای 20 دانشجو معتبر است.

کلیات رشته مهندسی پزشکی در صربستان

دانشجویان جویای تحصیل در صربستان با انتخاب 8 درس انتخابی علایق شخصی خود را برای رشته مورد علاقه خود برآورده می کنند و موظفند حداقل 2 درس انتخابی را از هر دو مجموعه موجود (مجموعه A و مجموعه B) انتخاب کنند. بدین ترتیب دانشجویان باید دانش موجود را گسترش دهند و دانش جدیدی را کسب کنند که این امر شایستگی ها و مهارت های حرفه ای آنها را افزایش می دهد. جدای از آن، در طرح و برنامه مطالعاتی، کار بر روی مبانی نظری پایان نامه دکتری، سپس کار علمی-پژوهشی، آماده سازی برای کاربرد موضوع پایان نامه دکتری، نگارش پایان نامه دکتری و همچنین آمادگی برای دفاع و دفاع پیش بینی شده است.

کلیات رشته مهندسی پزشکی در صربستان

روش های تدریس رشته مهندسی پزشکی در صربستان بستگی به نوع تدریس دارد. تدریس فعال از طریق سخنرانی، کار تحقیقاتی علمی، مشاوره، راهنمایی محقق می شود. آموزش مهندسی پزشکی در صربستان از طریق تماس مستمر دانشجویان با اساتید و مربی پایان نامه محقق می شود. سخنرانی ها و مشاوره ها طبق برنامه هر هفته در ترم برگزار می شود. طرح مطالعاتی با این هدف شکل گرفت که مطالعات دکتری شامل تعداد بیشتری از دروس انتخابی از چندین رشته علمی محدود باشد. در این سطح از مطالعه، بر کار تحقیقاتی علمی مستقل یک دانش آموز و همچنین بر مشارکت شخصی وی در فرآیند تدریس تأکید می شود. هدف همچنین جهت گیری شدیدتر معلمان نسبت به هر دانش آموز و همچنین نظارت مستمر بر پیشرفت نامزد توسط مربی است.

شرایط پذیرش رشته مهندسی پزشکی در صربستان

شرایط ثبت نام در برنامه تحصیلی توسط آیین نامه ثبت نام دانشجویان در برنامه های تحصیلی دانشگاه کراگویواچ تجویز می شود. افرادی که دارای تحصیلات آکادمیک کارشناسی و کارشناسی ارشد یا مطالعات آکادمیک تلفیقی و حداقل 300 ECTS هستند می توانند در برنامه تحصیلی ثبت نام کنند. ترتیب فهرست نامزدهای ثبت نام در مقطع دکتری تحصیلی دانشگاهی با توجه به موفقیت کسب شده در مقطع قبلی، طول مدت تحصیل در مقطع قبلی و میزان هم ارزی سطح تحصیلات آکادمیک قبلا تکمیل شده مشخص می شود. شرایط ثبت نام توسط اساسنامه دانشکده مهندسی در کراگویواچ، آیین نامه برنامه مطالعاتی مشترک مطالعات آکادمیک دکتری – مهندسی زیستی و آیین نامه ثبت نام دانشجویان در برنامه های تحصیلی دانشگاه کراگویواچ تعیین شده است.

برخی از مهمترین اهداف کلی که یک دانشجو باید با حضور در این برنامه مطالعاتی مطالعات آکادمیک دکتری برای آنها آموزش ببیند عبارتند از:

در چارچوب برنامه مطالعاتی مهندسی زیستی، روش‌های نظارت و اعمال بالاترین استانداردها مشابه استانداردهای اعمال شده در موسسات آموزشی پیشرو در اروپا و جهان توسعه خواهد یافت. اهداف برنامه تحصیلی مطابق با ماموریت و چشم انداز دانشکده مهندسی و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه کراگویواچ است که در اجرای مشترک برنامه مطالعاتی مشارکت دارند. یکی از اهداف ویژه که در راستای اهداف آموزش کارشناسان در برنامه مطالعاتی مهندسی زیستی است، ایجاد آگاهی دانشجویان از نیاز به مشارکت شخصی در توسعه جامعه به عنوان یک کل است. امید است مقاله رشته مهندسی پزشکی در صربستان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :