مهاجرت تحصیلی کرواسی

رشته مهندسی پزشکی در کرواسی

رشته مهندسی پزشکی در کرواسی

این روزها رشته مهندسی پزشکی در کرواسی بسیار مورد انتخاب دانشجویان بین المللی قرار گرفته و علت اصلی این انتخاب هززینه های مناسب تحصیل است. کیفیت آموزش ارائه شده در کرواسی سالانه 10 هزار دانشجوی بین المللی را به خود جذب می کند و دانش‌آموزانی که کرواسی را انتخاب می‌ کنند می‌ توانند از بین برنامه ‌های مختلف در دانشگاه ‌های با رتبه ‌بندی خوب انتخاب کنند و تحصیلات در سطح جهانی را در کشوری زیبا دنبال کنند.

کشور کرواسی یکی از اعضای منطقه شنگن و اتحادیه اروپا است و به همین دلیل، سیاست ویزای کرواسی تا حد زیادی شبیه به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. به طور متوسط، زندگی در کرواسی ارزان تر از ایالات متحده است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص رشته مهندسی پزشکی در کرواسی هستند.

اخذ ویزا برای پذیرش در رشته مهندسی پزشکی در کرواسی

کشور کرواسی جزء آن دسته از کشورهایی است که در اتحادیه اروپا واقع شده است و اتباع سایر کشورها برای ورود یا سفر به این کشور باید مجوز اخذ کنند و مجوز ورود به کرواسی دریافت ویزا است. متقاضی که می خواهد در کشور کرواسی تحصیلات خود را آغاز کند باید آگاه باشد که در قدم اول باید برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام کرده که باید از یک موسسه آموزشی معتبر در کرواسی نامه پذیرش اخذ کرده که بعد به واسطه آن نامه برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کند.

مراحل درخواست ویزای تحصیلی کرواسی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • تکمیل فرم درخواست نامه پذیرش رسمی از دانشگاه رسمی مهندسی پزشکی در کرواسی
  • جمع آوری مدارک مورد نیاز
  • ارائه تمکن مالی برای اثبات هزینه زندگی در کرواسی
  • ارائه فرم های تایید پرداخت رسمی

اخذ ویزا برای پذیرش در رشته مهندسی پزشکی در کرواسی

شرایط تحصیل در رشته مهندسی پزشکی در کرواسی

پذیرش برای تحصیل در رشته مهندسی پزشکی یا هر رشته ی دیگر در مقاطع مختلف به زبان کرواسی از طریق یک سیستم درخواست آنلاین مرکزی انجام می شود.حداکثر 10 برنامه تحصیلی را که می خواهند در هر موسسه آموزش عالی در کرواسی درخواست دهند، انتخاب کنند. برای برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی (و سایر زبان های خارجی) که دانشجویان بین المللی را هدف قرار می دهند، شرایط خاصی برای هر موسسه اعمال می شود، بنابراین بهتر است در مورد شرایط پذیرش مستقیما با موسسه ارتباط بگیرند و روند پذیرش و الزامات آن می تواند متفاوت باشد. بنابراین به دانش آموزان توصیه می شود که این موارد را بررسی کنند.

انواع دانشجوهای بین المللی جهت تحصیل در کرواسی عبارتند از:

  • دانشجویان جویای مدرک (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا)
  • تبادل دانشجو بر اساس قراردادهای 2 جانبه
  • دانشجویان مهمان (تحصیل کوتاه مدت)

موسسات آموزش عالی معیارهای ثبت نام را تعیین می کنند که مبنای طبقه بندی و انتخاب داوطلبان است که شامل:

  • مدارک تحصیلی (نوع تحصیلات و مدرک اخذ شده قبلی)
  • دانش، مهارت یا توانایی های ویژه، در صورت درخواست موسسه آموزش عالی (مدرک دانش زبان انگلیسی)

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش رشته مهندسی پزشکی در کرواسی

کشور کرواسی به یک مقصد محبوب در بین دانشجویان بین المللی در جهان تبدیل شده با 128 موسسه آموزش عالی در سراسر کشور، بزرگترین دانشگاه کرواسی، دانشگاه زاگرب است که بیش از 75000 دانشجو ثبت نام کرده اند، این دانشگاه بزرگترین دانشگاه در جنوب شرقی اروپا است. سیستم آموزشی کرواسی برای تحصیلات مدرسه ای، آموزش ابتدایی و متوسطه در کرواسی (ISCED 1 و 2) یک سیستم ساختاری واحد از آموزش اجباری است که 8 سال طول می کشد.

از سن 6-7 سالگی شروع و در 14-15 سالگی به پایان می رسد. استثنا دانشجویان دارای ناتوانی های رشدی هستند که تحصیل برای آنها ممکن است تا سن 21 سالگی ادامه یابد. برای برخی از برنامه های زبان کرواتی، شهروندان خارجی ممکن است ملزم به شرکت در آزمون استاندارد زبان کرواتی در سطح B2 باشند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص رشته مهندسی پزشکی در کرواسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :