مهاجرت کاری کرواسی

رشته قلب و عروق در کرواسی

رشته قلب و عروق در کرواسی

از طریق رشته قلب و عروق در کرواسی می توان اقامت تحصیلی این کشور را دریافت کرده و ورود به حوزه اروپا و شنگن را هموارتر ساخت. کشور کرواسی جزء کشورهایی است که به تازگی عضویت در حوزه شنگن را به دست آورده است و پیش تر نیز عضویت اتحادیه اروپا را به دست آورده بود. بنابراین تحصیل در رشته قلب و عروق در کشور کرواسی یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

برای تحصیل در رشته قلب و عروق در ابتدا باید تحصیل پزشکی عمومی به پایان برسد و پس از آن برای اخذ مدرک تخصص دوره 4 ساله و اخذ مدرک فوق تخصص دوره 4 الی 5 ساله گذرانده شود. یکی از الزامات تحصیل در این کشور برای رشته قلب و عروق داشتن دانش زبانی کروات است. در این مقاله مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته قلب و عروق در کرواسی پرداخته اند.

شرایط آموزش رشته قلب و عروق در کرواسی

همان طور که در مقدمه ذکر شد برای تحصیل در رشته قلب و عروق در کرواسی، متقاضیان باید تحصیل خود در رشته پزشکی عمومی را بگذرانند. در مجموع و با احتساب تحصیل پزشکی عمومی، تخصص رشته قلب و عروق حدودا 9 سال به طول می انجامد. تمامی دانشگاه های کرواسی رشته قلب و عروق را ارائه نمی دهند و در این میان دانشگاه زاگرب که یکی از دانشگاه های برتر در اروپا و جهان است این رشته را ارائه می دهد. همین طور دانشگاه اسپیلت در کرواسی که از نظر رتبه بندی جزء دانشگاه های رتبه پایین در جهان به شمار می آید. همینطور دانشگاه های ریکا و اوسیک در کشور کرواسی نیز با وجود پایین بودن رتبه بندی رشته قلب و عروق را در مقطع تخصص ارائه می دهند.

شرایط آموزش رشته قلب و عروق در کرواسی

شهریه رشته قلب و عروق در کرواسی

شهریه رشته قلب و عروق در کرواسی چندان گران نیست و اگر متقاضیان به دنبال تحصیل در کرواسی در رشته قلب و عروق با شهریه ارزان تر نسبت به سایر کشورهای اروپایی هستند که کشور کرواسی می تواند گزینه خوبی برای آنها باشد. همین طور دانشجویان با داشتن اجازه کار در کرواسی می توانند هزینه زندگی خود را تامین کنند. در این نمودار متوسط هزینه های سالیانه هر شخص به عنوان دانشجو در کرواسی نشان داده شده است. بدیهی است که هزینه ها هر سال متناسب با نرخ تورم ممکن است افزایش یابد و هچنین هزینه های زندگی بسته به زندگی شخصی هر کس و نیازهای او می تواند متفاوت باشد.

میزان درآمد رشته قلب و عروق در کرواسی

میزان حقوق ماهیانه کار در کرواسی برای متخصصان رشته قلب و عروق جز درآمدهای خوب در کرواسی به شمار می آید:

کادر درمان و تخصص به (کونای کرواسی)میزان درآمد
4640HRKحداقل میانگین حقوق
66300HRKحداکثر میانگین حقوق

میزان افزایش حقوق با تجربه و سال های کاری رابطه مستقیمی دارد. به طور متوسط افراد با سابقه کار بیش از 5 سال 36 درصد بیشتر از افراد با سابقه کار کمتر از 5 سال، درآمد دارند. همین طور با رسیدن سابقه کاری به 10 سال میزان حقوق 21 درصد افزایش می یابد و همچنین برای افراد با سابقه کار بالاتر از 15 سال، 14% افزایش می یابد. در این میان اگرچه جنسیت نباید در میزان درآمد تاثیری داشته باشد اما میزان درآمد و حقوق مردان به طور متوسط کمی بالاتر از میزان درآمد خانم ها است. همچنین متخصصین در رشته قلب و عروق هر 16 ماه یکبار افزایش حقوق تقریبا 10 درصد دارند. همین طور پاداش و جوایز نیز به متخصصین اهدا می شود.

سوالاتی در باب رشته قلب و عروق در کرواسی

در این قسمت به سوالات متعدد در رابطه با رشته قلب و عروق در کرواسی پاسخ می دهیم:

  • آیا متخصصین رشته قلب و عروق می توانند پس از تحصیل در کرواسی به کشورهای دیگر در اروپا به جهت کار کردن بروند؟ بله، به دلیل عضویت کرواسی در اتحادیه اروپا و حوزه شنگن امکان کار در سایر کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن برای فارغ التحصیلان رشته قلب و عروق است.
  • آیا فارغ التحصیلان رشته قلب و عروق در کرواسی امکان بردن همراه پس از دریافت قرارداد کاری را دارند؟ بله، امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته قلب و عروق در کرواسی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :