مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته فیزیوتراپی در بلغارستان

رشته فیزیوتراپی در بلغارستان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در بلغارستان که به دلیل استانداردهای مراقبت های بهداشتی مشهور است به این معنی است که شما احتمالا استاندارد بالایی در تدریس در فیزیوتراپی خواهید داشت. فیزیوتراپی یک حرفه بهداشتی است و متخصصان همچنین به عنوان فیزیوتراپیست شناخته می شوند که بدن و حرکت انسان را برای ارتقا، حفظ یا بازیابی سلامت از طریق معاینه فیزیکی و درمان مطالعه می کنند.

هسته اصلی درمان، مشارکت بیمار در مراقبت از خود، از طریق آموزش، آگاهی، توانمندسازی و مشارکت در درمان است. برنامه های فیزیوتراپی در بلغارستان معمولا به مدرک کارشناسی نیاز دارند که ممکن است در تفریح ​​و تناسب اندام یا مراقبت های بهداشتی و رشته های مرتبط و دوره های پیش نیازی مانند آناتومی، شیمی و فیزیک باشد. در ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شرایط مطالعه رشته ینایی سنجی در بلغارستان خواهد پرداخت.

شرایط رشته فیزیوتراپی در بلغارستان

شهرت جهانی کشور بلغارستان برای آموزش پزشکی با کیفیت بالا بر پایه تعهد محکم به تعالی و پایه های تحقیقات پزشکی استثنایی بنا شده است. بنابراین، جای تعجب نیست که صدها فارغ التحصیل دانشگاه های پزشکی بلغارستان مبتکر در زمینه های خود، رهبران جوامع خود و فرستادگان برجسته در تخصص خود در سراسر جهان هستند. بدون شک، اعتبار بالای موسسات بلغارستانی، همراه با هزینه‌های زندگی بسیار پایین بلغارستان، بلغارستان را به یک قطب دانشگاهی ایده‌ آل و مورد توجه برای دانشجویان بین‌المللی پزشکی تبدیل می‌کند.

به طور خاص در خصوص تحصیل در بلغارستان و دانشگاه های پزشکی برنامه های آموزش زبان انگلیسی و بلغاری را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، داروسازی، مهد کودک و مامایی ارائه می دهند. برنامه های اضافی که فقط به زبان بلغاری ارائه می شود شامل فیزیوتراپی، رژیم غذایی، بهداشت عمومی، مراقبت های بهداشتی، توانبخشی پزشکی و ارگوتراپی و همچنین مطالعاتی است که منجر به مدارک حرفه ای تکنسین دندانپزشکی، دستیار آزمایشگاه پزشکی، دستیار داروساز، بازرس بهداشت عمومی، دستیار دندانپزشکی می شود.

درباره رشته فیزیوتراپی در بلغارستان

مطالعه رشته فیزیوتراپی در بلغارستان به معنای یادگیری در مورد توانبخشی افراد از طریق ورزش و حرکت درمانی است. این موضوع همه سنین را در بر می گیرد و از آسیب های ورزشی گرفته تا افرادی که از بیماری ها بهبود می یابند. یک فیزیوتراپیست برنامه های درمانی فردی را برای بیمار ایجاد می کند که به تجربه عملی و دانش علمی زیادی نیاز دارد. موضوع فیزیوتراپی بین کشورها تفاوت چندانی ندارد، اما مزیت تحصیل در خارج از کشور ممکن است دسترسی به استانداردهای بالاتر آموزش و پژوهش باشد. برخی از کشورها آن را به تنهایی به عنوان یک حرفه طبقه بندی نمی کنند، که بر نحوه تحصیل شما تأثیر می گذارد. رشته فیزیوتراپی برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا در دسترس است. در همه موارد، ممکن است این فرصت را داشته باشید که با سایر دانشجویان مراقبت های بهداشتی یا پزشکی در مطالعات بین رشته ای کار کنید.

درباره رشته فیزیوتراپی در بلغارستان

ساختار رشته فیزیوتراپی در بلغارستان

برنامه های فیزیوتراپی در مقطع کارشناسی در بلغارستان ترکیبی از یادگیری تئوری و عملی در طول 3 تا 4 سال تحصیل را به همراه خواهد داشت. همچنین روند تحقیقاتی در دوره تحصیل کارشناسی برای شما دور از انتظار نخواهد بود. برای تشکیل بخشی از نمرات شما نیز امتحانات کتبی و ارائه ارائه خواهد شد. در سطح کارشناسی ارشد، یک برنامه می‌تواند ساختاری مشابه دوره کارشناسی داشته باشد، فقط در مدت زمان کوتاه ‌تری و بیشتر بر دانش و تحقیقات تخصصی متمرکز باشد. دکترا فیزیوتراپی برای علایق یا تخصص شما تنظیم می شود. ممکن است نیاز به تحقیقات گسترده و تجربه عملی یا پایان نامه ای بزرگ برای تولید در پایان 3 یا 4 سال شما داشته باشد.

ماژول های رایج جهت اخذ پذیرش در رشته فیزیوتراپی در بلغارستان موضوعات زیر را احاطه می کنند:

  • اناتومی و فیزیولوژی
  • مطالعات قلبی تنفسی
  • فعالیت بدنی و ورزش
  • مهارت های تحقیق
  • توسعه حرفه ای
  • پایان نامه / پروژه

آینده شغلی رشته بینایی شناسی در بلغارستان

زمانی که تصمیم می گیرید در کدام کشور باید جهت اخذ پذیرش رشته فیزیوتراپی در خارج از کشور تحصیل کنید، چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. متوسط ​​دستمزد رشته فیزیوتراپی 64602BGN (لو واحد پول بلغارستان) در سال و 31BGN (لو واحد پول بلغارستان) در ساعت در بلغارستان است. میانگین دستمزد فیزیوتراپیست بین 43606BGN تا 81075BGN (لو واحد پول بلغارستان) است. به طور متوسط، مدرک دکترا بالاترین سطح تحصیلات برای یک فیزیوتراپیست است. این تجزیه و تحلیل غرامت بر اساس داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد است که مستقیما از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در بلغارستان جمع آوری شده است. مهمترین عامل در تعیین دستمزد شما بعد از یک حرفه خاص، تعداد سال تجربه شما است. منطقی است که سال ها تجربه بیشتر منجر به دستمزد بالاتر می شود.

میانگین دستمزد فیزیوتراپیست در بغارستان بر اساس سال‌ ها تجربه در نمودار زیر آمده است:

میانگین دستمزد فیزیوتراپیست در بغارستان براساس تجربه

 

برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، حتما از راه ارتباطی با موسسه وقت مشاوره تعیین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :