مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته حسابداری در اوکراین

رشته حسابداری در اوکراین

دانشجویانی که می خواهند دانش خود را در زمینه حسابداری بیشتر کنند، ممکن است بخواهند رشته حسابداری در اوکراین را دنبال کنند. برنامه حسابداری دانش آموزان را با مهارت هایی برای طراحی، کنترل و راه اندازی سیستم های اطلاعات حسابداری آماده می کند. آموزش عالی در اوکراین یا با بودجه دولتی یا خصوصی است. اکثر دانشگاه های اوکراین مسکن برای دانشجویان فراهم خواهد کرد. تعداد زیادی از دانشجویان خارجی در دانشگاه های اوکراین وجود دارد. مدرک کارشناسی به دانشجویانی تعلق خواهد گرفت که شرایط لازم دانشگاه را برآورده سازند. الزامات رشته حسابداری در اوکراین شامل 3 تا 7 سال تمرکز روی یک موضوع است که معمولا به عنوان اصلی یا تمرکز نامیده می شود. این الزامات و دیگر شرایط رشته حسابداری در اوکراین توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما گوشزد خواهد شد.

برنامه های رشته حسابداری در اوکراین

مدرک کارشناسی حسابداری در اوکراین، دانشجویان و فارغ التحصیلان را برای درک اطلاعات مالی مشاغل و سازمان های مختلف آماده می کند. مطالعه مقطع کارشناسی در کشور اوکراین شامل حسابداری مالی، مدیریتی و مالیاتی به همراه حسابرسی و سیستم های اطلاعات حسابداری می باشد. وظایف یک دانشجوی فارغ التحصیل رشته حسابداری شامل نظارت، تهیه اطلاعات مالی و مالیاتی شرکت ها، مشاغل و ارگان های دولتی و همچنین کمک به مشتریان فردی برای آماده شدن برای روز مالیات، تجزیه و تحلیل فرم های مالیاتی و خلاصه وضعیت مالی جاری است.

دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در رشته حسابداری در اوکراین، در حال کسب مهارت های عملی در حسابداری مالی و مدیریتی، محاسبات مالیاتی، تولید گزارش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و تفسیر تحلیلی این شاخص ها هستند. کلاس ها توسط معلمان بسیار ماهر و با تجربه برگزار می شود که شامل نه تنها پزشکان و داوطلبان علوم، بلکه دانشمندان-پزشکان نیز می شود. معلمان این دپارتمان در موسسات و شرکت های آموزش عالی در فرانسه، بریتانیا، آلمان، دانمارک، جمهوری چک و سایر کشورها آموزش دیدند. آنها متخصصان حسابداری خبره هستند.

برنامه های رشته حسابداری در اوکراین

شرایط رشته حسابداری در اوکراین

رشته حسابداری یکی از پرطرفدارترین دوره ها در بین دانشجویان خارجی صرف نظر از اینکه به کدام کشور تعلق دارند است. اوکراین بهترین مطالعات حسابداری را در دانشگاه های اقتصاد خود ارائه می دهد و به همین دلیل سالانه تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی به دوره های حسابداری در این دانشگاه های اقتصاد می پیوندند. در هر شهر اوکراین یک دانشگاه اقتصاد زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اوکراین کار می کند و در تمام دانشگاه های اقتصاد دانشجویان خارجی حضور گسترده ای دارند.

کیفیت بالای آموزش و به رسمیت شناختن مدرک حسابداری کسب شده از یکی از دانشگاه های ملی اقتصاد در اوکراین باعث جذب دانشجویان خارجی می شود، زیرا این دانشجویان بین المللی ممکن است پس از تحصیلات عالی خود در اوکراین برای حسابداری در هر نقطه از جهان کار کنند. کارکنان حوزه آموزشی و تحصیل در اوکراین در این دانشکده های حسابداری بسیار حرفه ای و با بهترین مهارت های تدریس هستند.

تمامی سرفصل های دروس رشته حسابداری در اوکراین در زیر آمده است:

تمامی سرفصل های دروس رشته حسابداری در اوکراین

موسسه عالی حسابداری در اوکراین

از بین تمام دانشگاه های اوکراین برای دانشجویان بین المللی، دانشگاه اقتصاد و تجارت پولتاوا دوستانه در نظر گرفته می شود. بیش از 300 دانشجو از 20 کشور وارد شدند تا دانشگاه اقتصاد و تجارت پولتاوا را به عنوان پایه و اساس آینده شغلی خود انتخاب کنند. دانشگاه اقتصاد و تجارت پولتاوا یکی از دانشگاه های پیشرو در مرکز اوکراین است . این متخصصین در زمینه فناوری اطلاعات، مدیریت و مدیریت، علوم اجتماعی و رفتاری، فرهنگ و هنر، صنعت خدمات، فناوری مواد غذایی، بیوتکنولوژی، حقوق، زبان شناسی آموزش می دهد. PUET منحصر به فرد است.

بهترین فرصت ها را برای تحصیل در اوکراین برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. به طور خاص، آنها می توانند:

  • ثبت نام بدون کنکور
  • با انتخاب به زبان انگلیسی، اوکراینی یا روسی تحصیل کنید
  • تخفیف در شهریه دریافت کنند

فارغ التحصیلان برنامه حسابداری و مالیات با موفقیت مطابق با مدرک تحصیلی در شرکت های آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، اسرائیل، ایرلند، کانادا، چین، نیجریه، روسیه، ترکمنستان، اوکراین کار می کنند و یا کسب و کار خود را دارند. برای درخواست پذیرش شما می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وارد جریان مهاجرت به اوکراین شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :