مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته عمران در اوکراین

رشته عمران در اوکراین

رشته عمران در اوکراین با طراحی، ساخت و نگهداری زیرساخت هایی که روزانه به آن تکیه می کنیم، همچون مواردی مانند ساختمان ها،جاده ها، پل ها، سیستم های آب و انرژی و شبکه های زباله و بسیاری موارد دیگر سر و کار دارد. تحصیل در رشته مهندسی در اوکراین برای دوره کارشناسی مهندسی 4 سال طول می کشد. مدرکی که به عنوان B.tech یا BE به دانشجوی مهندسی پس از اتمام یک برنامه دانشگاهی در مقطع کارشناسی اعطاء می شود.

دانشگاه های اوکراین مهارت های فنی را برای ایجاد فارغ التحصیلان بسیار حرفه ای ارائه می دهند. دوره مهندسی در اوکراین اهداف شغلی بلند مدت را برای هر دانش آموز تعیین می کند. مهندسی در خارج از کشور رویای هر دانشجوی بین المللی است و اوکراین مکانی عالی برای یک مهندس برای تحصیل در خارج از کشور است. دانشگاه های مهندسی در اوکراین با هزینه های مقرون به صرفه، پر تدریس ترین دانشگاه های جهان هستند. در ادامه مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

شرایط رشته عمران در اوکراین

در طول دوره تحصیل مهندسی عمران در اوکراین، دانشجویان می توانند با تعدادی از تخصص های موجود در دسترس دانشجویان برای تحصیل کارشناسی ارشد برای یک دوره خاص درگیر شوند. دانشگاه های مهندسی عمران در اوکراین مدرک کارشناسی و همچنین مدرک کارشناسی ارشد را به دانشجویان مهندسی ارائه می دهند. زبان تدریس در رشته های مهندسی از جمله رشته عمران انگلیسی است. دانشجویان خارجی می توانند در دوره مقدماتی برای یادگیری زبان اوکراینی به مدت یک سال شرکت کنند. مهندسی هوانوردی بهترین گزینه برای دانشجویان هندی برای تحصیل در رشته مهندسی در اوکراین است.

مزایای تحصیل در اوکراین در رشته مهندسی عمران در زیر آمده است:

مزایای تحصیل در اوکراین در رشته مهندسی عمران

الزامات رشته مهندسی عمران در اوکراین

برای اینکه به عنوان یک مهندس عمران تمرین کنید، باید در مورد خواص مصالح ساختمانی مانند بتن یا فولاد و نحوه عملکرد ماشین آلات ساختمانی اطلاعات زیادی داشته باشید. مهندسان با دانش گسترده خود می توانند سازه هایی را طراحی کنند که الزامات هزینه، ایمنی، قابلیت اطمینان، دوام و بهره وری انرژی را برآورده کنند. شما در تمام مراحل یک پروژه ساخت و ساز، از انتخاب محل ساختمان، نوشتن مشخصات فرآیندها و مصالح، استخدام پیمانکاران فرعی، اطمینان از رعایت ایمنی با قوانین ساختمان و نظارت بر تمام مراحل ساخت، مشارکت خواهید داشت. مهندسان عمران بر سیستم های طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) تکیه می کنند. سیستم های CAD اصلاح طرح ها و تولید طرح های اولیه برای پروژه های ساختمانی را آسان می کند.

برخی از تخصص ها شامل مهندسی عمران عبارتند از مهندسی حمل و نقل، مهندسی محیط زیست و مهندسی ژئوتکنیک. در طول دریافت مدرک مهندسی عمران، یاد خواهید گرفت که چگونه از استانداردهای ایمنی ساخت و ساز و همچنین مقررات ساختمان پیروی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه های ساختمانی را مدیریت کنید، تمام محاسبات را انجام دهید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید. دوره های ارائه شده توسط مدارک مهندسی عمران، توانایی حل مسئله شما را به چالش می کشد. شما باید با مشکلاتی مانند تکمیل پروژه ساخت و ساز خود با مقدار محدودی منابع مقابله کنید. اگر می خواهید یک مهندس عمران موفق شوید، به خلاقیت و توانایی سازگاری با تغییرات پیش بینی نشده در برنامه ریزی خود نیز نیاز دارید.

الزامات رشته مهندسی عمران در اوکراین

فرآیند پذیرش رشته عمران در اوکراین

پیش نیازهای تحصیل در رشته مهندسی در اوکراین عبارتند از:

  • دانش آموزان باید 10+2 از یک دانشگاه معتبر گذرانده شوند.
  • دانش آموزان باید دروسی مانند فیزیک، شیمی، ریاضی و انگلیسی را بگذرانند.
  • میانگین صدک مطالعات دوازدهم باید 45% باشد.
  • سن داوطلب باید بین 17 تا 30 سال باشد. سن بالای 30 سال برای پذیرش در دوره مهندسی در نظر گرفته نمی شود.

برای فرآیند پذیرش رشته عمران در اوکراین، در قدم اول، انتخاب رشته فرم درخواست آنلاین را پر کنید. کپی اسکن اسناد مورد نیاز را با شناسه ایمیل ارسال کنید. (اسناد شامل مدارک دبیرستان، کپی پشتیبانی بین المللی و سایر است) روند درخواست به مدت یک هفته انجام می شود. پس از بررسی مدارک، با داوطلب واجد شرایط از دانشگاه تماس گرفته می شود. نامزد واجد شرایط باید هزینه پذیرش و اسکن کپی رسید بانک را به دفتر پذیرش ارسال کند. پس از تایید پذیرش، مدارک برای دریافت دعوت نامه به وزارت آموزش، اوکراین ارسال می شود.

هزینه رشته عمران در اوکراین

هزینه زندگی در اوکراین کم و شهریه مقرون به صرفه از مزایای اصلی تحصیل در رشته مهندسی در اوکراین است. هزینه بر اساس شهرها متفاوت است. شهرهای بزرگ مانند اودسا و کیف هزینه زندگی بالاتری دارند در حالی که شهرهای کوچکتر مانند Lviv، Ternopil، Dniepropetrovsk، Lugansk، Ivano-Frankivsk هزینه زندگی کمتری نسبت به شهرهای بزرگ دارند. بر اساس نظرسنجی اخیر، اوکراین در رتبه هفتادم از نظر هزینه زندگی در سطح جهانی قرار دارد. دانشجو باید حدود 150$ تا 200$ (دلار) در ماه برای هزینه های زندگی بپردازد. در مقایسه با سایر پایتخت های اروپایی بسیار ارزان تر است.

شما قادر خواهید بود بین 2 مسیر شغلی عمومی یکی را انتخاب کنید. شما یا در یک دفتر کار می‌کنید، با پروژه‌ های طراحی، درخواست‌ ها و ملاقات با مشتریان سروکار دارید، یا بیشتر عمل می‌کنید و مستقیما در پروژه‌ های ساختمانی کار می‌ کنید. اگر کار در یک سایت ساخت و ساز برای شما جذاب به نظر می رسد، این شانس را خواهید داشت که عضوی ارزشمند از تیمی باشید که طرحی را روی یک تکه کاغذ می گیرد و آن را به واقعیت تبدیل می کند. دانشجویانی که با مدرک مهندسی عمران و ساخت و ساز فارغ التحصیل می شوند می توانند در بخش دولتی یا خصوصی کار کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره تحصیلی به شما متقاضی گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :