مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته خلبانی در بلغارستان

رشته خلبانی در بلغارستان

تحصیل در رشته خلبانی در بلغارستان برای بسیاری از کسانی که آرزوی خلبان شدن دارند، رویا است. خلبانان تجاری حداقل به مدرک کارشناسی نیاز دارند، در حالی که خلبانان هواپیماهای کوچکتر یا تک موتوره همیشه به مدارک تحصیلی بالاتر نیاز ندارند. خلبانان به دلیل رشد خیره کننده بخش هوانوردی در سطح جهان بسیار مورد تقاضا هستند و طبق گزارش ها، میانگین حقوق خلبانان در سراسر جهان 105720$ (دلار) است. در مقاله پیشرو اطلاعاتی وجود دارد که که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده که به دانشجویانی که به دنبال تحصیل در رشته خلبانی در بلغارستان هستند، می توانند در نظر بگیرند.

برنامه های رشته خلبانی در بلغارستان

با این حال، اگر علاقه مند به دریافت مدرک دانشگاهی همراه با آموزش پرواز هستید، باید برنامه های مدرک دانشگاهی مرتبط با هوانوردی را در نظر بگیرید. با این نوع برنامه، در اکثر موارد مدرک دانشگاهی را همراه با مجوز خلبانی مانند مجوز خلبانی تجاری (CPL) کسب خواهید کرد. این به شما این فرصت را می دهد که بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید. در همین حال، اگر بزرگترین آرزوی دوران کودکی شما این است که خلبان هواپیمایی شوید، باید برنامه های خلبانی کادت های هواپیمایی را در نظر بگیرید. خطوط هوایی اغلب از این برنامه‌ها حمایت می‌کنند و پس از اتمام دوره، کار تضمینی برای دانشجویان وجود دارد. در این برنامه آزمایشی، مجوز خلبانی حمل و نقل هوایی (ATPL) را دریافت خواهید کرد.

مدرسه خلبانی در بلغارستان

بلغارستان چندین مدرسه پرواز دارد که برنامه های آموزشی خلبانی مختلفی را ارائه می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر مدرسه رویه ها، شرایط ثبت نام خاص خود را دارد و بسته به اینکه در کدام دوره های آموزشی خلبانی تصمیم بگیرید، هزینه تحصیل در بلغارستان نیز متفاوت است. به طور کلی، شش (6) مرحله مختلف آموزش خلبانی وجود دارد که دانش آموزان بسته به هدفشان باید در آن ها را تکمیل کنند.

مراحل آموزش خلبانی در بلغارستان به شرح زیر است:

مراحل آموزش خلبانی در بلغارستان

اولین مجوز خلبانی در بلغارستان که باید دریافت کنید، گواهینامه خلبانی دانشجویی است. این مجوز به شما امکان می دهد آموزش پرواز خود را شروع کنید.مجوز خلبانی خصوصی به شما این امکان را می دهد که به صورت انفرادی، مسافری یا باری پرواز کنید اما بدون غرامت پولی.

برای دریافت مجوز خلبانی خصوصی در بلغارستان، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • متقاضی حداقل 17 سال سن داشته باشد.
  • متقاضی باید حداقل 45 ساعت آموزش پرواز در هواپیماها یا TMGها را تکمیل کرده باشد که 5 ساعت از آن ممکن است در FSTD تکمیل شده باشد.
  • متقاضی 25 ساعت آموزش پرواز دوگانه گذرانده باشد.
  • انجام 10 ساعت زمان پرواز انفرادی تحت نظارت، شامل حداقل 5 ساعت پرواز انفرادی برون کانتری با حداقل 1 پرواز برون کشوری حداقل 270 کیلومتر

مدرسه خلبانی در بلغارستان

آینده شغلی رشته خلبانی در بلغارستان

برای شروع کسب درآمد از پرواز در کشور بلغارستان، باید گواهینامه خلبانی تجاری دریافت کنید. برای دریافت مجوز خلبانی تجاری در کشور بلغارستان، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • متقاضی حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  • دانشجو در مجموع حداقل 150 ساعت را شامل می شود که شامل تمام تست های پیشرفت می شود که حداکثر 5 ساعت برای کل دوره ممکن است زمان زمین ابزار باشد. در مجموع 150 ساعت، متقاضیان باید حداقل موارد تکمیل کنند.
  • متقاضی به عنوان PIC که حداکثر 55 ساعت آن ممکن است به عنوان SPIC باشد، پرواز داشته باشد.
  • در زمان آموزش، متقاضی 5 ساعت زمان پرواز را باید در شب تکمیل کند، شامل 3 ساعت آموزش دوگانه، که شامل حداقل 1 ساعت ناوبری برون کشوری و 5 برخاست انفرادی و 5 فرود توقف کامل انفرادی است.
  • 10 ساعت آموزش پرواز با ابزار، که حداکثر 5 ساعت آن ممکن است زمان زمینی ابزار در FNPT I، FTD 2، FNPT II یا FFS باشد. به متقاضی دارای گواهی پایان دوره برای ماژول پرواز ابزار پایه، حداکثر 10 ساعت در زمان آموزش ابزار مورد نیاز اعتبار داده می شود. ساعات انجام شده در یک BITD اعتبار داده نمی شود.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره برای آسودگی شما در أمور مهاجرت به بلغارستان می کوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :