مهاجرت تحصیلی استونی

رشته بیهوشی در استونی

رشته بیهوشی در استونی

جهت اخذ پذیرش تحصیلی در رشته بیهوشی در استونی، باید مدارک آموزشی که نشان دهنده نمرات خوب شماست را ارائه دهید. استونی برای تحصیل رشته های پزشکی و گرایش های متفاوت مانند رشته بیهوشی دانشگاه و اساتید خوبی دارد که منجر به اخذ مدرک تخصصی معتبر خواهد شد.

رشته بیهوشی یکی از گرایش های مهم و ضروری در علم پزشکی است. از آنجایی که استونی در حوهز پزشکی متخصصان را جذب می کند، لذا دانشجویان مستعد و علاقمند به این حوزه را نیز می پذیرد. در این مقاله سعی کرده ایم تا در مورد تحصیل در رشته بیهوشی در استونی اطلاعات مفیدی ارائه کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات و ابهامات شما در باب رشته بیهوشی و تحصیل در استونی است.

تحصیل رشته بیهوشی در دانشگاه تارتو استونی

دانشگاه تارتو در استونی به 1% برتر دانشگاه های جهان تعلق دارد. شما با بیماران واقعی در بزرگترین ارائه دهنده مراقبت های پزشکی استونی، بیمارستان دانشگاه تارتو کار خواهید کرد. برای کار در بیمارستان های محلی زبان استونیایی را یاد خواهید گرفت. پس از فارغ التحصیلی، می توانید به عنوان پزشک مشغول به کار شوید، وارد دوره های تحصیلات تکمیلی تخصصی پزشکی شوید و یا در مقطع دکتری به تحصیل ادامه دهید. اکثریت پزشکان استونیایی از دانشگاه تارتو فارغ التحصیل شده اند. این دانشگاه متعلق به 1% برتر از دانشگاه ها و موسسات علمی با بیشترین استناد در پزشکی بالینی (ESI 2022) است.

دانشگاه تارتو در سال 1632 توسط گوستاووس آدولفوس پادشاه سوئد تأسیس شد. در ابتدا Academia Dorpatensis نامیده می شد. آکادمی دورپاتنسیس، که از دانشگاه اوپسالا در سوئد الگوبرداری شده بود، به دنبال تحقیق و پیشبرد یادگیری در رشته های مختلف بود. دانشگاه تارتو (UT) در طول قرن ها به این رویکرد ادامه داده است و امروزه تنها دانشگاه کلاسیک در استونی است. تحقیقات در UT بر موضوعات متنوعی مانند پزشکی و فلسفه، ژنتیک و علوم کامپیوتر متمرکز است. تحصیل رشته بیهوشی در استونی در دانشگاه تارتو یکی از فرصت های خوب تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است.

تحصیل رشته بیهوشی در دانشگاه تارتو استونی

تحصیل رشته بیهوشی در استونی در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد بیهوشی و علوم حوالی عمل برای فارغ التحصیلان علوم زیستی یا متخصصان مراقبت های بهداشتی است. این شما را با ویژگی های علمی و حرفه ای برای ایفای نقش معاون بیهوشی مجهز می کند. برای واجد شرایط بودن برای ثبت نام، باید دوره لیسانس را به پایان رسانده باشید و واجد شرایط تحصیلات عالی در کشور خود باشید. همچنین، شما باید در یک آزمون موضوعی SAT در زیست شناسی E یا M شرکت کرده باشید و حداقل نمره 680 را کسب کرده باشید. این آزمون علاوه بر تایید صلاحیت شما در علوم طبیعی، به عنوان مدرکی برای مهارت زبان انگلیسی شما نیز عمل می کند. دوره درخواست از 2 ژانویه تا 15 مارس است.

به عنوان یک متقاضی تحصیل در رشته بیهوشی در مقطع ارشد در استونی، شما باید یک درخواست کامل را که باید شامل موارد زیر باشد جمع آوری کنید:

  • فرم درخواست پذیرش تحصیل در استونی و در دانشگاه معتبر
  • نامه انگیزه
  • کپی مدرک تحصیلی متوسطه و لیسانس و ریز نمرات نمره و ترجمه های تایید شده انگلیسی در صورتی که زبان اصلی انگلیسی نباشد.
  • کپی نتیجه آزمون SAT در زیست شناسی با حداقل نمره 680
  • کپی صفحه شناسنامه پاسپورت
  • گواهی پرداخت 50€ (یورو) هزینه درخواست

شرایط پذیرش تحصیلی در استونی در رشته بیهوشی

دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط تمرین در آمریکای شمالی و کانادا هستند، به شرط اینکه تمام امتحانات لازم را پشت سر بگذارند. این بدان معناست که دانش ‌آموزان واجد شرایط شرکت در امتحانات USMLE Step 1 و 2 و درخواست گواهینامه ECFMG قبل از تکمیل فرآیند صدور گواهینامه ایالات متحده با گذراندن مرحله 3 USMLE هستند. مدارک تحصیلی در استونی توسط شورای پزشکی کانادا نیز پذیرفته می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر استونی جهت تحصیل بیهوشی هستید:

نام دانشگاهرتبه در استونیرتبه در اروپارتبه در جهان
University of Tartu1244727
Tallinn University of Technology25642071

این مدرک در بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان پذیرفته می شود، با این حال، اکثر کشورها برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی قبل از شروع به کار پزشکی شرایط خاص خود را دارند. قبل از درخواست، مطمئن شوید که با نهاد نظارتی مناسب در کشور خود در رابطه با به رسمیت شناختن مدرک پس از تکمیل تماس بگیرید. البته می توانید برای مهاجرت پس از تحصیل به کشورهای دیگر با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :