مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته بازیگری در ژاپن

رشته بازیگری در ژاپن

مدرک رشته بازیگری در ژاپن شما را به مهارت های اجرایی مورد نیاز برای صحنه و صفحه نمایش مجهز می کند. در مقاله پیشرو به این نتیجه خواهید رسید که آیا تحصیل در رشته بازیگری چگونه است و آیا حرفه به عنوان بازیگر برای شما مناسب است یا خیر. در کشور ژاپن با اصلاح توانایی ‌های خوانندگی و بازیگری دانش ‌آموزان، که آنها روی صحنه به آن نیاز دارند، متخصصان خلاق و افراد با استعداد، از جمله بازیگران موسیقی و خوانندگان اپرا که قادر به بیان هنری غنی هستند، پرورش می‌دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را به ادامه این مطالب دعوت می کند.

موسسات برتر بازیگری در ژاپن

کالج درام و موسیقی توهو گاکوئن یک کالج 2 ساله مستقر در توکیو است که در سال 1964 تأسیس شد. کالج درام و موسیقی توهو گاکوئن اکنون 2 دوره تحصیلی در خصوص رشته بازیگری در ژاپن ارائه می دهد. رشته های مرتبط به بازیگری درام و موسیقی هستند. دوره درام در ژاپن به منظور آموزش فارغ التحصیلان دبیرستانی به امید ادامه شغل در تئاتر، تلویزیون و فیلم تاسیس شد. پیشرو دوره درام Haiyu-za Yoseijo، مدرسه نمایش وابسته به Haiyu-za، یکی از شرکت های نمایشی پیشرو در ژاپن بود. این مدرسه نقش بسیار مؤثری در توسعه آموزش بازیگری در ژاپن داشت، اصلاحات اساسی انجام داد و روش‌های جدیدی را که برای ترکیب ذهن و بدن طراحی شده بود و بازیگران زیادی تولید کرد که به چهره‌ های کلیدی درام، فیلم و تلویزیون تبدیل شدند.

دانشگاه اوزاکا بیشترین تعداد دانشجو در مقطع کارشناسی را در بین دانشگاه های ملی ژاپن دارد. از آنجایی که تنها تعداد کمی از دانشگاه های ژاپن دوره های موسیقی شناسی یا مطالعات تئاتر دارند، برنامه این رشته تحصیلی منحصر به فردتر و بهترین در بین همه در ژاپن است. دانشجویان مطالعات تئاتر طیف گسترده ای از هنرهای نمایشی، از جمله نمایشنامه های کلاسیک و مدرن اروپایی، نمایش های سنتی و معاصر ژاپنی، موزیکال و باله را یاد می گیرند. دانشگاه توکیو با نام اختصاری Todai یا UTokyo یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در Bunkyō، توکیو، ژاپن واقع شده است.

موسسات برتر بازیگری در ژاپن

برنامه آموزشی رشته بازیگری در ژاپن

برنامه آموزشی رشته بازیگری در ژاپن جزء یکی از دوره های معتبر و مشهور درام نزدیک به 50 سال است که برای کسانی که مایل به کار در تئاتر، تلویزیون، فیلم و برخی دیگر از زمینه های مرتبط هستند، آموزش های حرفه ای ارائه می دهد. دوره های معتبر و مشهور درام مرتبط با رشته بازیگری در ژاپن دارای 3 هدف اصلی است. اولین مورد تشویق دانشجویان به تفسیر درام از دیدگاه یک بازیگر در کشور ژاپن است.

روند کلی این برنامه آموزشی رشته بازیگری در ژاپن به صورت خلاصه در زیر آمده است:

روند کلی این برنامه آموزشی رشته بازیگری در ژاپن

مدت دوره نمایش رشته بازیگری در ژاپن 2 سال و شامل 4 ترم تحصیلی می باشد. در هر ترم در خصوص تحصیل در ژاپن، هنرجویان با انواع تمرین ها و نظریه های بازیگری آشنا می شوند. هر ترم بر اساس شرایط قبلی است تا دانشجویان را به سطح بالایی از شایستگی و دانش در چارچوبی که برای ایجاد انگیزه و توانمندسازی آنها برای تبدیل شدن به بازیگران حرفه ای طراحی شده است، برساند. در طول ترم اول سال دوم (ترم 3)، دانش آموزان در چندین امتحان عمومی نیز شرکت می کنند. در ترم آخر (ترم 4) به دانش آموزان این فرصت داده می شود تا در مقابل مخاطبان عمومی اجرا کنند و با تمرکز بر تمرین و اجرا، مطالعات خود را تحکیم کنند.

دوره دیپلم بازیگری در ژاپن

پس از فارغ التحصیلی از کالج در کشور ژاپن، دانشجویانی که مایل به ادامه آموزش هستند می توانند برای ورود به دوره دیپلم نمایشنامه اقدام کنند. ورود به دوره دیپلم بازیگری در ژاپن 2 ساله بوده و کاملا رقابتی و معتبر است. همچنین دوره دیپلم بازیگری در ژاپن محدود به فارغ التحصیلانی است که استعداد استثنایی در پایان دوره درام از خود نشان دادند. دوره دیپلم رشته بازیگری در ژاپن گسترده و جامع بوده و آمادگی برای اجرای حرفه ای تئاتر را ارائه می دهد. هر کلاس آموزشی در خصوص رشته بازیگری در ژاپن با تعداد کمی دانشجو برگزار می شود. دانشجویان در چندین کارگاه مرتبط با رشته بازیگری شرکت می کنند و با طیف وسیعی از روش ها و تکنیک ها آشنا می شوند.

در حالی که کار کلاسی و کارگاه‌ ها مرتبط با رشته بازیگری ادامه دارد، دانشجویان آثار متنوعی را برای عموم اجرا می ‌کنند. در واقع در طول 2 سال، 6 اجرای عمومی تئاتری کامل انجام می‌ دهند. کارگردانان درجه یک از کالج بازدید می کنند تا اجراهای عمومی را هدایت کنند، دانش آموزان را تشویق کنند و به سؤالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهند. همکاری نزدیک با چنین کارگردان ‌ها و متخصصان تئاتر، تجربه ‌ای ارزشمند در ایجاد اعتماد به نفس برای دانش ‌آموزان فراهم می‌ کند و اجراها در نوع خود بسیار مورد توجه و تحسین قرار می ‌گیرند.

اهداف برنامه بازیگری در ژاپن

اهاف برنامه بازیگری در ژاپن عبارتند از:

هدفتوضیحات
یکپارچگیطیف کاملی از مهارت‌ هایی که در دوره‌ های قبلی ایجاد شده‌ اند به تولیدات تئاتری کامل ختم می‌ شوند. 3 هدف دوره ما، که در بالا توضیح داده شد، تحقق یافته و در اجراهای عمومی نشان داده شده است.
ملاقات با کارگردانان حرفه ای و کارکنان حرفه ایدانشجویان با کارگردانان درجه یک، کارکنان حرفه ای و سازمان های حرفه ای از جمله مدیران صحنه، نجاران صحنه، مهندسان نور، صدابرداران، طراحان لباس و سایر همکاری می کنند. این به دانشجویان تجربه ارزشمندی از شرایط کاری واقعی و حرفه ای بودن می دهد.
ملاقات با مخاطباناز طریق اجرای عمومی، دانشجویان با مخاطبان زیادی ملاقات می کنند. دانشجویان اهمیت تماشاگر و فضای تئاتر را درک می کنند. دانشجویان با ایستادن روی صحنه و اجرا در مقابل تماشاگران زیادی می‌توانند مستقیما آنچه را نمی‌توان در کلاس‌ها یا استودیوها آموزش داد، تجربه کنند.

جهت روند درخواست بازیگری در ژاپن با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط گرفته و روند را از کراشناسان این موسسه جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :